Saako anoppi lähettää lahjoja
meidän nimissä jollekkin meille vieraalle ihmiselle ilman lupaa..saimme tietää kun kiitoskortti tuli postilaatikkoon...Voinko sanoa,että vastasuudessa minun nimeä ei laiteta mihinkään...?vai olenko ilkeä miniä..?
Kommentit (9)
Toisen nimissä esiintyminen voi olla jopa rikos, vaikka ajatus ja tarkoitus olisivat olleet vilpittömät. - Anoppi on selityksen velkaa, näin niinkuin alkajaisiksi..
Voisiko anopille vain sanoa kohteliaasti ja jämäkästi, ettei jatkossa lähettäisi mitään teidän nimissä kenellekään. Että arvostat hänen hyvää tahtoaan teon taustalla, mutta kiitos ei.
Hän haluaa muistaa kaikkia,naapurin kissan nimipäivistä lähtien ja meidän pitäisi tehdä niin kanssa..nyt oli kyseessä miehen kummitädin 90v äiti,jonka mies on nähnyt 30v sitten kummitädin syntymäpäivillä pikkupoikana...ap
Onko anoppi laittanut jollekin lahjan ja kortiin itsensä lisäksi lapset perheineen? Itse en moisesta pahastuisi, mutta jos häiritsee, on varmaankin parempi sanoa.
Mitä haittaa sulle tästä tuli ? Miksi toimi näin ?
Mun veljeni ei osaa yleisiä käyttäytymissääntöjä, on taiteilija ja hän on mikä on.
Veljen vaimoltaan on hyvin isosta perheestä eivätkä he ikinä antaneet toisille lahjoja.
Esim kun me menimme mieheni kanssa naimisiin, veljeni esiintyi lyhyen ajan häissä ja se oli heidän lahja. Kiva lahja olikin, ei valittamista, mutta jotenkin olisi luullut että siskolle ostettaisiin jotain.
Kun menemme häihin kaikki, veljeni ja minä perheineen, eivät he vie mitään ikinä. Listathan ovat vain toivomista varten.
Joten minä sitten laitan tuplalahjan ja kirjoitan korttiin kaikkien nimet ja olen hiljaa.
Huhuu