kuika olet suojannut puhelimesi varkaiden varalta?
Itselläni on kuusinumeroinen koodi, ennen kuin puhelimen saa käyttöön ja lisäksi olen aktivoinut toiminnon, jolla voin seurata puhelimen liikkeitä reaaliajassa, lukittaa sen ja tuhota tiedot etänä lukukelvottomaksi.
Kommentit (13)
4-numeroinen suojakoodi, ei muuta. Muutaman kympin puhelimella ei ole mitään väliä, pääasia ettei kukaan pääse tekemään sillä isoa laskua.
En minä puhelimesta piittaa, mutta puhelimessa on myös kuvia ja yhteystietoja. Ap
Olen absolutisti. Selvänä puhelimen hukkaaminen on huomattavasti hankalampaa.
Juuri otin mainitsemasi palvelut käyttöön.
En mitenkään, puhelimessa vähäpukeisia kuvia miehestäni. Puhelin ei ikinä huku, pankkikortti saattaa hukkuakkin.
Pidän puhelinta taskussani. Ja minulla on ikivanha peruspuhelin, joten en usko kenenkään sitä haluavan. Hyvä turvakeino :-)
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään, puhelimessa vähäpukeisia kuvia miehestäni. Puhelin ei ikinä huku, pankkikortti saattaa hukkuakkin.
Ovathan puhelinvarkaudetkin yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen absolutisti. Selvänä puhelimen hukkaaminen on huomattavasti hankalampaa.
Et taidan juuri navetan nurkka pidemmälle matkailla.
Vierailija kirjoitti:
Pidän puhelinta taskussani. Ja minulla on ikivanha peruspuhelin, joten en usko kenenkään sitä haluavan. Hyvä turvakeino :-)
Meinasin just kirjoittaa saman.
Vanha älytön nokialainen on hyvä (tosin iästä ja kovasta käytöstä johtuen puhelin on alannut tiputtaa osia reunasta lähtien, nyyh).
jos sen joku haluaa videä niin vieköön.