Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on Pihlajasaaren nudistiranta?

Vierailija
09.05.2016 |

Olisimme perheemme kanssa menossa sinne ensi lauantaina (jos aurinkoa suodaan), mutta pohdituttaa onko se lapsille sopiva paikka? Alastomuus on meille luonnollinen asia, mutta minua pelottaa, että tällainen paikka vetää puoleensa myös perverssejä ihmisiä enkä halua lasten joutuvan todistamaan mitään "sellaista".

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nakurantaa ilman yhtäkään pervoa..

Ei varmasti, mutta ajattelin, että jos he hakeutuvat vaikka johonkin suojaiseen paikkaan, niin osaisimme vältellä sitä. Käykö alueella paljon lapsiperheitä? -ap

En nyt mitenkään kykene uskomaan, että kotimaamme nudistirannoilla kävisi paljon lapsiperheitä. Edes kesän sesonkiaikana, puhumattakaan toukokuusta.

ööö... miksi?

Kysyjää paikka kiinnosti, koska hän halusi nähdä perverssien (?) tekevän "sitä".

Vierailija
22/47 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajasaaressa on useampi ranta: lapsiperheille ja hiekan ystäville hiekkaranta venelaiturista oikealle ja samalla suunnalla on ravintolan takana  kalliot, missä ovat uimaraput. Tästä ohi menevät risteilijät iltapäivällä. Nudistiranta on venelaiturista vasemmalle toisella saarella, missä on myös viikonloppusin leirintäalue. Samalla puolella on myös keittokatoksia. Minulla on se mielikuva, että Pihlajasaaren nudistirannalla käyvät lähinnä homomiehet. Se on hyvin kallioinen alue, siinä ei ole selviä opasteita eikä ole varsinainen uimaranta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nakurantaa ilman yhtäkään pervoa..

Ei varmasti, mutta ajattelin, että jos he hakeutuvat vaikka johonkin suojaiseen paikkaan, niin osaisimme vältellä sitä. Käykö alueella paljon lapsiperheitä? -ap

En nyt mitenkään kykene uskomaan, että kotimaamme nudistirannoilla kävisi paljon lapsiperheitä. Edes kesän sesonkiaikana, puhumattakaan toukokuusta.

ööö... miksi?

Kysyjää paikka kiinnosti, koska hän halusi nähdä perverssien (?) tekevän "sitä".

Miten tämä liittyi mihinkään? Nudistirannoilla käy paljon lapsiperheitä.

Vierailija
24/47 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on se mielikuva, että Pihlajasaaren nudistirannalla käyvät lähinnä homomiehet. Se on hyvin kallioinen alue, siinä ei ole selviä opasteita eikä ole varsinainen uimaranta. 

Herranen aika. Emme tosiaankaan ole menossa, kiitos tiedosta. -ap

Vierailija
25/47 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko ne tekee sitä? Kasssslerlihaa... Ja kaikki luuli, että nyt on parasta palaa possusta pöydässä! Ja ossoon kyllä valmistoo, ee oo siitä kyse, haavvutan ja haavvutan hyvvee tulloo.

Vierailija
26/47 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin meidän siis kannattaisi suunnata, ettemme törmäisi ihmisiin, jotka saattavat tehdä esim. "sitä"? -ap

Hei, pitääkin mennä käymään. Minua sen sijaan kiinnostaisi missä siellä voisi tehdä "sitä"?

Kyllä siihen paikat löytyy, mutten kehtaa tässä paljastaa ;)

Vierailija
27/47 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippupaikka. Nudisteja en nähnyt. Onneks, vanhoja miehiä kaikki siellä tietenkin.

Vierailija
29/47 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin meidän siis kannattaisi suunnata, ettemme törmäisi ihmisiin, jotka saattavat tehdä esim. "sitä"? -ap

Hei, pitääkin mennä käymään. Minua sen sijaan kiinnostaisi missä siellä voisi tehdä "sitä"?

Kävin paikassa ekakerran 7.7.2018 ja kokemukseni nakurannasta oli hyvin positiivinen.

Sain ottaa aurinkoa ja nauttia vanhempien miesten seurasta ja katseista.

Olen itse nelikymppinen mies ja mukavaa että 60-80 vuotiaat miehet tulee rohkeasti lähelle "istuskelemaan"

Pukukaapilla kävin välillä täyttämässä vesipulloa ja viettämässä aikaa varjossa viilentyen.

Ihana paikka ja menen varmasti uudelleenkin.

Lieneekö seurasaari yhtä ihana ja vapaamielinen?

Vierailija
30/47 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin paikassa ekakerran 7.7.2018 ja kokemukseni nakurannasta oli hyvin positiivinen.

Sain ottaa aurinkoa ja nauttia vanhempien miesten seurasta ja katseista.

Olen itse nelikymppinen mies ja mukavaa että 60-80 vuotiaat miehet tulee rohkeasti lähelle "istuskelemaan"

Pukukaapilla kävin välillä täyttämässä vesipulloa ja viettämässä aikaa varjossa viilentyen.

Ihana paikka ja menen varmasti uudelleenkin.

Lieneekö seurasaari yhtä ihana ja vapaamielinen?

Ei Pihliksen naturistirannalla ole pukukaappeja. Tarkoitat kai pukeutumiskatosta?

Ja juu Seurasaarestakin monia hyviä muistoja vuosien takaa.

En tiedä mikä meno tänään. Asiantuntiat voivat tarkentaa.

Vierailija
31/47 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos on nudistiranta kyseessä, homot omii sen itselleen ja jossain puskassa kaksi (tai useampia) miestä hommailemassa.

Vierailija
32/47 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos on nudistiranta kyseessä, homot omii sen itselleen ja jossain puskassa kaksi (tai useampia) miestä hommailemassa.

Onhan se vaan niin ihanaa hommailla kaverien kesken.

Me vaan pelataan puskassa kivi sakset paperi.. ei siellä muuta tapahdu :)

Vierailija
33/47 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä, mutta itse nuorempana miehenä, pidän erityisesti siitä, että näille rannoille uskaltautuu vanhoja miehiä.

On todella ihanaa kun herrasmiehet hakeutuvat saaressa lähelleni ja seuraani.

Meillä on ollut yhdessä "hyvät jutut" ;D

Vierailija
34/47 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taas toisesta ääripäästä ja ikää jo yli 80.

Pidän tämän naturistirannan kallioisesta maastosta, jossa kuitenkin on vanhemmankin ihmisen miellyttävä liikkua.

Varmasti näitä puskissa touhuajia on aina kuten on kautta aikain ollutkin, mutta ne voi jättää omaan arvoonsa.

Tietenkin sekä seurasaari, että pihlajasaari vetää homomiehiä puoleensa, mutta miksikäs ei.

Onhan homomiesten otollista katsella heilahtelevia kaluja kun miehet tallustelevat pitkin rantakallioita.

Itse pidän myös näkemästäni ja hyvin mielellään annan silmän levätä nuoremman miehen vartalolla ja varsinkin tietyissä paikoissa sitä.

Vierailija
35/47 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukki vaan kirjoitti:

Minä olen taas toisesta ääripäästä ja ikää jo yli 80.

Pidän tämän naturistirannan kallioisesta maastosta, jossa kuitenkin on vanhemmankin ihmisen miellyttävä liikkua.

Varmasti näitä puskissa touhuajia on aina kuten on kautta aikain ollutkin, mutta ne voi jättää omaan arvoonsa.

Tietenkin sekä seurasaari, että pihlajasaari vetää homomiehiä puoleensa, mutta miksikäs ei.

Onhan homomiesten otollista katsella heilahtelevia kaluja kun miehet tallustelevat pitkin rantakallioita.

Itse pidän myös näkemästäni ja hyvin mielellään annan silmän levätä nuoremman miehen vartalolla ja varsinkin tietyissä paikoissa sitä.

Olen samaa mieltä ikätoverini kanssa.

Nautin itse myös nuorempien miesten katselemisesta ja varsinkin jos he estotta näyttävät kiihottumisensa kaikessa komeudessaan.

Ei siinä pysty minunkaan ikäiseni mies olemaan katsomatta ja se on erittäin houkutteleva tilanne myös koskettaa näitä komeita miehiä.

Oma suosikkini 45-55v. miehet

Vierailija
36/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut suotuisa kesä pihlajasaaressa.

Tästä kesästä ihanat muistot auringonotosta naturistina, mukavassa miesseurassa.

Vierailija
37/47 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika homoisa paikka se on, toki jokunen nainen myös miehensä kanassa paikalla. Herkästi tulevat vanhemmat miehet katselemaan ja juttelemaan nuoremalle miehelle.

Vierailija
38/47 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika homoisa paikka se on, toki jokunen nainen myös miehensä kanassa paikalla. Herkästi tulevat vanhemmat miehet katselemaan ja juttelemaan nuoremalle miehelle.

Ovatko kaikki alastin?

Vierailija
39/47 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan menossa tänään? ;)

Vierailija
40/47 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki alastin?

Kyllä nudistirannalla on tapana olla alasti, mutta kyllä siellä kävelee myös porukkaa vaatteet päällä vaan kyttäämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi