Kokemuksia: voiko 30v mies rakastua 20v naiseen?
Voiko suhde toimia sellaisella 10-15-vuoden ikäerolla?
Kommentit (16)
Hyvin toimii meillä, minä 23 ja mies 32. Mutta jos hän olisi kahden lapsen isä ja vaikka esimiestehtävissä niin eipä välttämättä olisi opiskelijan kanssa paljon yhteistä. Mutta kait se silti voisi toimia.
Helposti voi. Itse mietin, voiko 20-vuotias mies kiinnostua 30-vuotiaasta naisesta...?
No me rakastuttiin toisiimme kun mä olin 31 ja mies 19. Kyllä sellaista voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimii meillä, minä 23 ja mies 32. Mutta jos hän olisi kahden lapsen isä ja vaikka esimiestehtävissä niin eipä välttämättä olisi opiskelijan kanssa paljon yhteistä. Mutta kait se silti voisi toimia.
Joopajoo. Ite opiskelijana ottaisin johtajamiehen heti kun löytäisin.harmi kun ovat varattuja.
Riippuu ko. henkilöiden kypsyystasosta ("lapsellisempi" 3-kymppinen ja/tai ikäistään henkisesti vanhempi 2-kymppinen) sekä elämäntilanteista, eli jos ollaan suurin piirtein samoissa lähtökuopissa, niin voi toimiakin.
Mun 32v mies rakastui palavasti 19v työkaveriin. Tyttö valitettavasti halusi perheenisän vain vuoden mittaiseksi panoksi. Mutta ehkä se oli yhden perheen hajoamisen arvoista. Hyvä panohan tuo mies on, kieltämättä. Mutta rikas se ei kyllä ole, ehkä siksi ei kelvannut pidempään.
Onhan kaikki mahdollista, mutta epätodennäköistä kuitenkin.
Itse rakastuin päätä pahkaa 19v ikäisenä 31 vuotiaaseen. Hän taas oli tullut 22v tyttöystävän jättämäksi, ja kelpasi vain laastariksi.
Että ehkä se voi toimia, jos se molemmille sopii.
Tästä ko casesta tuli vaan paljon rumaa jälkeä.
No kyllä kai, jos nainen huolii itseään 10 v vanhemman miehen. Minusta 10 v ikäero ei ole vielä ihan mahdoton, 15 v on jo liikaa. Tuttavapiirissäni on kaksi pariskuntaa, joiden ikäero on n. 10 v ja ovat olleet kauan yhdessä, siis vuosikymmeniä. Ainoa huono puoli on nyt keski-ikäisenä se, että miehet ovat jo kovin sairaita vaimoihinsa verrattuna (molemmat mm. saaneet sydäninfarktin), eivätkä enää jaksa oikein kummoisia, viisikymppiset vaimot vielä ovat hyvinkin virkeitä. Mutta siis ihan onnelliset liitot ovat olleet, ja olivat kaikille osapuolille ekat liitot.
Kahdella ystävälläni myös on itseään nuoremmat miehet, toisella 7 v ja toisella 12 v ja hyvin heilläkin näyttää menevän vuosien jälkeen. Että miksi ei olisi ihan mahdollista onnistua vähän suuremmallakin ikäerolla? Kunhan ei aivan mahdoton ole.
Miehet rakastuvat jostain syystä nuorempaan kuin he itse ovat.Yleensä suhde kehittyy jostain sellaisesta jossa mies on erossa jäänyt yksin ja tarvitsee vain alituisesti laastarisuhdetta ymmärtämättä toisen kypsymättömyydestä.Tuen ja turvan hakeminen on yleensä tavanomaista myös naisille vaikka puumat hakevatkin nuorista miehistä jotain uutta energiaa elämäänsä sekä nuoruuden kaipuuta taikka sihen uudelleen virittäytymistä.
Elämä on nykyaikana hyvin särkyvää ja ihmiset kipuilevat siinä taistellen omasta elämästään.
Ihminen on kokonaisvaltainen olento eikä vain pelkästään fyysinen ja materialistisen maailman kilpajuoksija.
Ihminen etsiessään onnellisuutta ei katso taulun raameja eikä etsi sopivaa seinää mihin sen ripustaisi.Laskelmoiva ihminen tekee niin mutta oikealla sydämmellä varustettu elää elämäänsä arvostaen kaikkea joka saa ihmisen iloitsemaan pienistäkin asioista.
Voivatko Haukio sekä Niinistö olla onnellisia.
Uskon varmasti että he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ko. henkilöiden kypsyystasosta ("lapsellisempi" 3-kymppinen ja/tai ikäistään henkisesti vanhempi 2-kymppinen) sekä elämäntilanteista, eli jos ollaan suurin piirtein samoissa lähtökuopissa, niin voi toimiakin.
Vanhempi mies joka on parikymppisen tytön kanssa on epäkypsä ja ikäistään lapsellisempi. Haluaa ehkä juosta baareissa kuten parikymppiset ja on sitoutumiskammoinen. Nuoret naiset luulevat näiden miesten olevan jotenkin kypsempiä kuin saman ikäiset mutta totuus on aivan toinen.
Voi. Rakastun yleensäkin itseäni huomattavasti nuorempiin naisiin.