Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty rakkaus - ohjelman pettäjäpariskunta

Vierailija
09.05.2016 |

Tuossa, kun ohjelma on kuvattu, on vielä rakastumisvaihe päällä... ensihuumaa arkea odotellessa. Alkaakohan kaapinovet paukkumaan :D

Kommentit (259)

Vierailija
81/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Hanna oli tosi kaunis.

En hyväksy pettämistä, mutta hehän erosivat puolisoistaan suht nopeasti suhteen alkamisen jälkeen. Kellä meistä on muutenkaan varaa heittää ensimmäinen kivi?

Ai kenelläkö? No tuota, en nyt halua kehuskella, mutta eipä ole tullut mieleen että lastani päiväkodista hakiessa heittäytyisin sivusuhteeseen jonkun isylin kanssa ja hajottaisin parisuhteen ja lapsilta perheen 3kk päästä häistä! Että menisin oikein telkkariin näyttämään kutipaikat ja kertomaan, miten paskaa oli eksän kanssa ja miten ihanaa tän nyksän kautta, joka lienee pettäjä sekin, mutta eihän se nyt minua pettäisi... Epäilen että siinä vaiheessa kyllä kiviä lentelisi lähipiiriltä, ja ihan syystä! Moraalitonta perseilyä.

Vierailija
82/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyseinen ohjelma ja kevyehkö sanailu jätti jotenkin asian ohueksi. Kyseessä on tapahtumasarja, joka on raskasta jokaiselle osapuolelle. Liikaa keskityttiin joihinkin kutupaikkoihin ja varastettuihin hetkiin sen sijaan, että olisi käyty läpi asioita ja ajatuksia, joita tilanteessa on ollut. Pettäjäpuolenkaan osa ei ole takuulla helppo ja kepeä, eikä mustavalkoinen. Aiheen syvällisempi läpikäynti olisi ollut parempi.

Ihmisiä kiinnostaa tuollaiset kutupaikat enemmän kuin syvällisempi läpikäynti, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta taisi löytää ketjun kun olivat kuvat kadonneet nyt kun katsoin... :D

Vierailija
84/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MITÄ? Onko nää parikymppisiä??? Luulin vanhemmiksi...ohhoh.

Nainen 32, mies 28 luki iltalehdessä, sittemmin poistettu jutusta.

"Kuten niin usein Suomessa, Kielletty rakkaus -pariskuntakaan ei ole välttynyt negatiiviselta nettikirjoittelulta."

Voi hohhoijaa, miksi moraalittomuuden tuomitseminen on jotenkin huono juttu? 

Vierailija
85/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täällä radan varressa me käytiin sitten pussaamassa ja siellä hotellissa käytiin sitten ..."

Vastenmielinen pariskunta, ei herättänyt kyllä minkäänlaista sympatiaa, vaikka miten selittivät ja puolustivat tekoaan.

Minä en edes oikein kuullut kovasti mitään puolusteluja tai selittelyjä. Vai kertomusta siitä, mitä tekivät. Eiväthän he ole edes tunteneet toisiaan, jos käyvät pari kertaa päivässä pusuttelemassa. Missä välissä he ovat tutustuneet muuta kuin toistensa nielurisoihin?

Vierailija
86/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te löydätte sen naisen fb profiilin? Oon koittanut vaikka mitä eikä vaan löydy! Kaikki Jaakot ja Hannat oon käynyt lävitse enkä vaan löydä! :/ Jotain vinkkiä nyt, niin ettei ketjua kuitenkaan poisteta.

Vierailija
87/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava pariskunta!!!!! Ei voi muuta sanoa!!!!

Vierailija
88/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te löydätte sen naisen fb profiilin? Oon koittanut vaikka mitä eikä vaan löydy! Kaikki Jaakot ja Hannat oon käynyt lävitse enkä vaan löydä! :/ Jotain vinkkiä nyt, niin ettei ketjua kuitenkaan poisteta.

Rakennusliike S... Oulainen, ja kas, sinulla on Hannan sukunimi. Hänen facebookistaan tosin ei irtoa oikeastaan mitään. Jaakko... asia jolla ovi laitetaan kiinni -la. ;)

Vierailija
89/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täytyy sanoa, että tämän pariskunnan katsominen ällötti samoin kuin niiden kummien tarina.

Jos vertaa vaikka tähän vankilakundin tarinaan niin ihan eri sarjoissa painitaan.

Jos katsoi mikä määrä tupareihin oli tulossa väkeä niin ei ihme jos on vähän pasmat sekaisin läheisillä. Eihän siellä ollu ku muutama tyyppi.

Tuntuu että selitykset miksi on lähdetty toisen matkaan on etsitty vasta sen jälkeen kun on jo ollut menoa.

Ihan aiheesta exät on pahoillaan.

Tuliko nää ihmiset telkkariin anomaan jotain säälipisteitä tai sympatiaa??

Sitä tuskin saavat . Eivätkä kyllä sitä edes ansaisekkaan.

Vierailija
90/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennusliike S... Oulainen, ja kas, sinulla on Hannan sukunimi. Hänen facebookistaan tosin ei irtoa oikeastaan mitään. Jaakko... asia jolla ovi laitetaan kiinni -la. ;)

En tajua tota miehen sukunimivinkkiä :(

Vierailija
91/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, saakeli että kesti hetken miettiä millä ovi laitetaan kiinni, mutta lopulta välähti... :DD

Vierailija
92/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä niille jotka pohtii miehen sukunimeä H___ + la.

Vierailija
93/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
94/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakanen?

Vierailija
95/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ohjelmassa Jaakon isä muuten vahingossa paljasti Jaakon entisen naisen nimen. Huomasitteko? Siinä kun häntä juontaja haastatteli.

Vierailija
96/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy tän Jaakon exänkin profiili aika helposti.

Ei ole ainakaan ulkonäöstä ollut entisenkään emännän puolesta homma kiinni. Sievä nainen.

Isäntä taitaa ennemminkin olla se ikiJonne kellä häntä heiluu sinne tänne.

Vierailija
97/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan ulkonäöstä ollut entisenkään emännän puolesta homma kiinni. Sievä nainen.

E on ihan mielettömän nätti livenä, siro keijukainen. En tunne sen paremmin, mutta tiedän näöltä.

Vierailija
98/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä oksettava jakso . 3 kk häistä mies lennosta vaihtoon ja saman tien vaan uutta kakaraakin vääntämään. Siis ei vaan mee mun kaaliin, ei sitten millään ja kehtaavat vielä telkkariin tulla. Lopuksi se nainen anoi juontajaa sanomaan että kyllä he ovat onnensa ansainneet. Oikein ällötti se kohtaus.

Vierailija
99/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle särähti tosi pahasti korvaan se, kun ihan ohjelman alussa tämä Hanna kertoi kuinka kaikki kärsivät heidän teostaan: lapset kärsivät, kaverit kärsivät ja sukulaiset kärsivät ja naurahti päälle. Siinä vaiheessa olin kyllä että WTF?

Huomasiko muut tuota?

Huomasin! Ihan sama, kärsiköön kaikki, kunhan ite saa tyydyttää intohimonsa

Vierailija
100/259 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E on ihan mielettömän nätti livenä, siro keijukainen. En tunne sen paremmin, mutta tiedän näöltä.

Onko hän E Y?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme