Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tukevammat rintaliivit, sen kipeämmät on niskat ja hartiat.. missä vika?

Vierailija
09.05.2016 |

Mulla on suht kookkaat rinnat, 75H, haluan itsekin käyttää kunnon liivejä, jotka tukee ja vähän litistääkin rintoja. Mutta mitä tukevammat liivit niin sen kipeämmät on niskat ja hartiat iltaa kohden... Olkaimet on kohdillaan ja koko on varmasti oikea kun ihan asia liikkeessä kävin... Sitten jos on jotku kulahtaneet vanhat kotiliivit koko päivän päällä niin ei kipuja, en edes huomaa rintojani...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olkaimet tarpeeksi leveät ja joustavat? Mulla tulee kipu heti liian ohuista tai ei-joustavista olkaimista. 

Vierailija
2/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne liiiviliikkeessäkään välttämättä osaa koko katsoa. Jos on liian pienet liivit, puristus joka ensin tuntuu "tuelta" alkaa aiheuttaa päivän mittaan jännityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tällaisen selityksen: Kun rintoja ei erityisesti tue liiveillä, ne itse tukevat itseään ja niissä olevat lihakset vahvistuu. Tukevia liivejä käytettäessä, rinnat laiskistuvat, joten ovat laiskoja.

Tähän en sano juuta enkä jaata, ei ole minun tietoni, vain lukemani asia.

Vierailija
4/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liivit ei kyllä litistä rintoja, ellei kyseessä ole urheiluliivit. Eri leikkauksilla saadaan toki muotoa hieman muutettua, mutta jos rinnat tuntuu litistyvän niin silloin liivit on kyllä liian pienet. Väärän kokoinen kuppi saa kyllä niskan ja hartiat jännittymään.

Vierailija
5/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon liivit ei kyllä litistä rintoja, ellei kyseessä ole urheiluliivit. Eri leikkauksilla saadaan toki muotoa hieman muutettua, mutta jos rinnat tuntuu litistyvän niin silloin liivit on kyllä liian pienet. Väärän kokoinen kuppi saa kyllä niskan ja hartiat jännittymään.

Triumphin minimizerit ovat kyllä loistavat ja luovat optisen vaikutelman kokoa pienemmistä rinnoista. 

Vierailija
6/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka itse näiden sovitusoppaiden kanssa tutkailla, onko ne liivit ihan oikeasti oikean kokoiset. Jos sovitustilanteessa käytettiin mittanauhaa niin sekin on hyvä vinkki, että myyjä ei todennäköisesti ole ihan asiansa osaava.

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-sovitusopas

http://www.bravissimo.com/perfectfit/

Vierailija
7/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triumphin minimizerit ovat kyllä loistavat ja luovat optisen vaikutelman kokoa pienemmistä rinnoista. 

Joo itsekin olen minimizereita joskus käyttänyt ja niissä tuo pienennysefekti tosiaan syntyy kuppia muotoilemalla. Ei nekään rintaa itsessään varsinaisesti litistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi