Onko täällä 20v naisia joilla paljon vanhempi mies?
Esim. 10-15 vuotta vanhempi. Tiedostatko, että miehesi käyttää sinua hyväkseen tai sitten hän on henkisesti keskenkasvuinen jota oman ikäiset eivät huolisi?
Kommentit (34)
Seurustelua 3v takana 28v miehen kanssa, itse 21 :) Hyvin sujuu.
Olen noin kaksvitonen ja ihastunut noin nelikymppiseen mieheen. Saisi ihan vapaasti käyttää mua hyväkseen edestä ja takaa, päivin ja öin. <3
En nyt sano, että jokainen ikäerosuhde jossa nainen on vielä nuori, on vinksallaan mutta itsellä on erittäin negatiivinen kokemus tällaisesta.
Olin siis "jo" 22-vuotias mutta suhteellisen kokematon ja muutenkin arka (minulla oli ollut yksi kumppani tuohon mennessä), kun minuun iski silmänsä yksi 38-vuotias mies. Mies maanitteli ja manipuloi minua minkä kerkesi, pisti pään pyörälle pienillä lahjoilla ja vuolailla kehuilla ja korosti aina miten hän itse on esimiesasemassa ja korkeakoulutettu ja kaikkea, niin ikään kuin tehden minulle selväksi miten paljon mahtavempi on kuin minä. Mutta enhän minä tuota kaikkea tajunnut, tyhmä tyttö kun olin. Mies onnistui puoliväkisin makaamaan minut, ja minä ajattelin että ansaitsin sen koska olinhan saanut noita kehuja ja lahjoja ja mies oli niin suuri ja mahtava että pakkohan tässä on seksiä antaa. Siitä sitten tuo "suhde" meni sairaammaksi ja sairaammaksi kunnes tajusin miten minua pelattiin, ja että mies oli valikoinut minut juuri siksi että olin niin kokematon, pelokas ja herkkä.
Internetin ihmeellinen maailma vähän myöhemmin paljasti minulle, että mies oli aktiivisena monella seuranhakupalstalla ja tapasi metsästää yksinomaan nuoria tyttöjä "valokuvamalleikseen" ja että hän oli ollut ihan poliisien kanssa tekemisissä seksuaalisesta ahdistelusta.
Juu, varmasti on ihan tasapainoisempiakin suhteita ja ei 15-20v ikäeroa ole enää juuri mitään jos parisuhteen osapuolet ovat jo vaikka 35+55v.
Miesi40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, sinä ankeuttaja söit vaimosi elämänilo ja seuraava uhri pitäisi saada? Katsopa peiliin. Sielläkö se syypää takas tuijottelee? Jep.
Koko meidän liiton ajan olen palvonut maata hänen jalkojensa alla, aina ihan oikeasti tehnyt töitä niska limassa sen eteen että rouvalla olisi hyvä olla, kaikkea mistä osaa unelmoida, luksustavaroita ja hyvää seksiä, onnellinen perhe-idylli, ja niin edespäin. Mutta kun tämänikäisille naisille ei oikeasti mikään riitä, se tyytymättömyys vaan kasvaa vuosi vuodelta, ihan sama miten päin seisot päälläsi. Aina jostain löytyy se yksi tai kaksi asiaa mitkä on huonosti, vaikka hakemalla hakien, ja sitten jos niitä ei saada korjattua niin mökötys on valmis.
Esim. meillä on kiva hirsitalo n. 200 metriä merenrannasta (uimarannasta) kesäasuntona. On viimosen päälle kaikki mukavuudet, kalliit sohvaryhmät, korkeat huoneet, saunat, ja tiesmitä. Alunperin oli hänen toiveensa. Nyt sanoo että se koko paska pitäisi myydä pois, hän ei halua semmoista paikkaa ellei se ole aivan meren rannassa. No helppohan tästä on keskituloisen perheen isänä tempaista rouvalle huippuvarusteltu hirsitalo ihan merenrannasta, kun ylipäätänsä kaikki säästyvät varat on käytetty sen mukavan elämän järjestämiseen muutenkin. Halpaa kun saippua.
Mutta joo, mä hei katson peiliin. Mä en näe itseäni. Tiedän kyllä nämä vakiokitinät. Vaimon kuuluukin vaan käskeä miestä järjestämään kaikki, että sitten voi arvostella mikä ei tyydytä ja mikä kelpaa ainakin toistaiseksi.
Ok. Eli kun sinun vaimosi on tyyppiä aina tyytymätön, niin sinä oletat kaikkien nelikymppisten naisten olevan samanlaisia ja kaikkien parikymppisten olevan ihania?
Vierailija kirjoitti:
En nyt sano, että jokainen ikäerosuhde jossa nainen on vielä nuori, on vinksallaan mutta itsellä on erittäin negatiivinen kokemus tällaisesta.
Olin siis "jo" 22-vuotias mutta suhteellisen kokematon ja muutenkin arka (minulla oli ollut yksi kumppani tuohon mennessä), kun minuun iski silmänsä yksi 38-vuotias mies. Mies maanitteli ja manipuloi minua minkä kerkesi, pisti pään pyörälle pienillä lahjoilla ja vuolailla kehuilla ja korosti aina miten hän itse on esimiesasemassa ja korkeakoulutettu ja kaikkea, niin ikään kuin tehden minulle selväksi miten paljon mahtavempi on kuin minä. Mutta enhän minä tuota kaikkea tajunnut, tyhmä tyttö kun olin. Mies onnistui puoliväkisin makaamaan minut, ja minä ajattelin että ansaitsin sen koska olinhan saanut noita kehuja ja lahjoja ja mies oli niin suuri ja mahtava että pakkohan tässä on seksiä antaa. Siitä sitten tuo "suhde" meni sairaammaksi ja sairaammaksi kunnes tajusin miten minua pelattiin, ja että mies oli valikoinut minut juuri siksi että olin niin kokematon, pelokas ja herkkä.
Internetin ihmeellinen maailma vähän myöhemmin paljasti minulle, että mies oli aktiivisena monella seuranhakupalstalla ja tapasi metsästää yksinomaan nuoria tyttöjä "valokuvamalleikseen" ja että hän oli ollut ihan poliisien kanssa tekemisissä seksuaalisesta ahdistelusta.
Juu, varmasti on ihan tasapainoisempiakin suhteita ja ei 15-20v ikäeroa ole enää juuri mitään jos parisuhteen osapuolet ovat jo vaikka 35+55v.
Tuollaisia ne kaikki parikymppisen naisen kanssa seurustelevat vanhemmat miehet ovat. Sairaita. Ihan jokainen. Ei niitä muunlaisia olekaan.
Miksi se 20- vuotias nainen ei voisi käyttää vanhempaa miestä hyväkseen miksi aina oletetaan sen olevan toisinpäin. Varmaan siksi, koska 20- vuotiaita pidetään niin lapsellisina vailla omaa tahtoa.
Jos kahdella aikuisella ihmisellä synkkaa, kokevat olevansa samalla aaltopituudella ja ovat parisuhteessa. Siltikin jos jotkut näkevät vain pariskunnan ikäeron niin se ongelma ei todellakaan ole pariskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyttönen14v kirjoitti:
Tässä teille kukkahattu mammat
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuore-kansanedustaja-sai-esikoisensa…
Kyllä sen suhteen saa toimii jos haluaa, ei se ikää katso.
ps. Itselläni on kanssa vanhempi mies.
Tuohan on aivan järkyttävä tapaus ja lastensuojelun olisi ehdottomasti pitänyt puuttua asiaan. Oli kyse miten suuresta rakkaudesta hyvänsä, niin mies syyllistyi törkeään lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Minusta on edesvastuutonta, että lapsen vanhemmat katselevat tuollaista läpi sormien eikä edes opettajat tai terveydenhuollon viranomaiset tee lastensuojeluilmoitusta!
Niin saisi puuttua näissäkin tapauksissa missä 20-vuotiaalla tytöllä on kolmekymppinen "poikaystävä". Sairasta lapsen hyväksikäyttöä.
Taidat olla itse aika sairas.
27-30v on pahinta kastia 20v kanssa seurustellessa. 40v alkaa olla fiksu.
Itse olen 53 v nainen ja minulla on pirteä 92 v poikaystävä. Ei tuo 40 vuoden ikäero paljon tunnu missään.
Hah, mä oon 25v ja mun mies 40v. Ja meilläkin se olen minä, joka sitä seksiä eniten ehdottaa ja mies ei niinkään jaksa välittää. Tykkää enempi läheisyydestä ja pussailla/suudella kuin harrastaa seksiä. Pitää mua kainalossa ja koskettelee paljon. On sanonut, että voihan sitä olla romanttinen ja olla läheisyyttä ilman, että sen pitäisi aina olla merkki siitä, että haluaa haarojen väliin. Niimpä!
Että joo, munkin mies on ihan hirveä seksuaaliviritteinen pervo vanha ukko, joka hyväksikäyttää mua ja haluaa vaan nuorta pillua! Hui!
Vierailija kirjoitti:
On. N 22 M 43, oltu yhdessä yli 4 vuotta ja mä oon se joka ehdottelee seksiä koko ajan. Että siinäpä hyväksikäyttää mua? Pääasia että saan hyvää seksiä tarpeeksi ja on muutenkin mukavaa miehen kanssa.
N 22
Mulla sama tilanne, paitsi että oon 24 vuotias nainen : ) Suhde toimii loistavasti ja esikoinen syntyy lokakuun kieppeillä.
Ei se hyväksikäyttö tarkoita seksiä vaan ihan muuta.Ymmärrät kolmekymppisenä sitten, kun olet aikuinen ja kattelet kaveriesi miehiä.
Samaa mieltä! Miten tuollainen on vain voinut päästä kuin koira veräjästä??