Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäonnistuneet häät?!

Teija
09.05.2016 |

Tilanne on vaikea.

Olen menossa ensi viikonloppuna naimisiin isosti, ja järjestelyt eivät kertakaikkiaan halua toimia, niin kuin piti. Soitettuani pitopalveluun, jonka kanssa olin aiemmin jo sopinut häätarjoiluista, kuulin että he eivät suostukaan järjestämään tarjoilua mitä erinäisimpien syiden vuoksi. Onneksi äitini, anoppini ja isoäitini ovat lujia naisia, ja lupasivat tehdä parhaansa asian kanssa, he yrittävät ahertaa jotain tarjottavaa suurelle hääväelle.

Kaiken tarjoilujen tuoman stressin jälkeen, teettämäni hääkynnet ovat pilalla. Yksi kynsistä on irronnut, yksi repsottaa ja lopuista väri kulahti heti ensimmäisen päivän jälkeen. Varaa ei ole mennä korjuuttamaan mitään, koska budjetin yli on menty jo 280€! Onko mitään kotikonstia, jolla saisin kynnet vielä edustuskelpoisiksi?

Lämmin kiitos jo etukäteen teille kaikille avustajille, mikäli en kerkeä kiittelemään myöhemmin!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sama firma saa korjata ne kynnet ilmaiseksi jos noin nopeasti lähti irti. Minun kynsipaikassa ainakin 2 viikon takuu.

Vierailija
2/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kynsien tekijä tee uusia jos laitetut ovat hajonneet? Tuskin veloittaa paljoa jos ollenkaan jos laitossa on tapahtunut virhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isollekin väelle saa tehtyä ruuat kun organisoi eikä valitse työläitä ruokia, erilaisia salaatteja saa helposti tehtyä isoja määriä, lisäksi jokin peruna- ja kasvislisuke ja lihaa tai kalaa jonka saa maustettuna lykättyä uuniin ja mahdollisesti lämmitettyä juhlapaikalla. Tarjoilu voi olla myös kylmä.

Vierailija
4/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sovittu pitopalvelu voi noin vain ilmoittaa, ettei tulekaan? Onko kirjallista sopimusta ?

Vierailija
5/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä on enemmän kuin kolme. Ala kipittää äitisi ja muiden seuraksi pöperöä laittamaan. Matkalla voit hakea marketista kynsiliimaa ja vaikka ohutta helmiäislakkaa tai muuta kynsiisi sopivaa, joilla korjaat kyntesi.

Ennen syömäjuhlien alkamista seremoniamestarisi voi kertoa juhlaväelle, että järjestelyt hieman yskäisivät, mutta nyt kannat kattoon. Ja samalla kiitokset kokeille. Häät eivät ole suremisen paikka.

Vierailija
6/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsipaikassa on pakko olla takuu ja jos pitopalvelu perui niin porukoittes pöperöt tulee tod näk edes jonkinverran halvemmaksi niin budun ylittyminen on kumottu sit käytännössä sillä. Eikä mun mielestä tollanen 300e heitto kuulosta ainakaan kovin isolta.

Vierailija
7/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitopalvelu voi perua näin myöhään? Kamala tilanne. Tsemppiä.

Vierailija
8/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä käy kun jättää asiat viime tippaan. Minä juon nyt Pepsiä.

Vierailija
9/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soitit sinne pitopalveluun ja ne sanokin sitten vasta etteivät suostu tekemään sovitusti duuniaan? Vai soititko vasta nyt että voisivatko tehdä ja he kieltäytyivät? Vai soittivatko he sinulle ja peruivat lyhyellä varotusajalla?

Pitopalvelun nimi tänne jos jättävät sut noin kuseen, boikotoidaan muutkin kyseistä toimintaa.

Jos taas itse olet ryssinyt, niin sitten on ihan omavika.

Vierailija
10/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

280 € ylitystä isojen häiden budjetissa ei tunnu missään. Eikä välttämättä onnistu ruoanlaitto ilman suurkeittiötä, isoja astioita ja kylmiöitä. Joten en usko, että olet kovin isoja juhlia järjestämässä. Buukkaa äkkiä toinen pitopalvelu, kynsistä ei ole väliä.

Vierailija
11/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kynnet nyt jo tehty, jos häät vasta tuolloin?

Vierailija
12/12 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kynnet nyt jo tehty, jos häät vasta tuolloin?

Mietin ihan samaa. Eihän ne viikon päästä enää kuitenkaan parhaimmillaan olisi mitenkään.