Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö mahastasi, että olet joskus synnyttänyt?

Vierailija
09.05.2016 |

Nih.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. So?

Vierailija
2/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Äitix2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. So?

Korjaan. Ei siitä sitä näe, että olen synnyttänyt, mutta sen näkee, että olen ollut raskaana, melko pitkällä. Ja että sektiota ei ole tehty.

4/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa joku kysyi, että montako lasta on. Ei ole yhtään. Mahan koosta sitä ei kyllä voi päätellä... (ja tähän sellainen silmiään pyörittelevä hymiö).

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe. Kolmesti venytetty. Rinnoista kyllä näkee, että imetetty on.

Vierailija
6/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt mutta mahani näyttää siltä että olisin synnyttänyt 😑 T. Muuten vaan läski

Vierailija
7/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. So?

Ei mitään, luin vaan tätä juttua ja tuli mieleen että onko kuinka tavallista. ap

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3580410/Kendra-Wilkinson-d…

Vierailija
8/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy. Raskausarpia ei tullut ja vatsani oli jo ennen raskautta pömppö. Samanlainen on nyt.

Vierailija
9/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! 

Mulla on aivan litteä ja kiinteä vatsa. Ihan normaalisti kuitenkin tuli painoa raskauksien aikana (3 krt) eli kymmenisen kiloa. Alkupaino oli n. 55 kg. 

Olen liikkunut paljon, mutten mitenkään hullun lailla. 

Vierailija
10/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä! 3*raskausaika isolla mahalla... Eka tuli sektiolla joten olen kuin "2numeroa liian pienet pikkarit päällä..." Ja tämä loppu vatsa lörpöttää päällä!! Ei ole auttanut vaikka kuinka paljon teen vatsalihaksliikkeitä ja treenaan kovaa. Ihan peestä! Lapsia en todellakaan kadu!! Tahtoisin tietää miten esim joku madonna ym saa mahan olemattomiin supernopeasti...

Vierailija
11/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt, ja onneksi mahani on muutenkin kunnossa. Harva asia terveen ihmisen kehossa on niin inhottavan näköinen kuin sellainen raskauden jäljiltä röpelöinen, raskausarpinen ja venynyt vatsanahka, pahimmillaan vielä sektioarpinen.

Vierailija
12/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä Sektio arvesta voi päätellä.

Kaksi lasta on.

Vierailija
13/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä! 3*raskausaika isolla mahalla... Eka tuli sektiolla joten olen kuin "2numeroa liian pienet pikkarit päällä..." Ja tämä loppu vatsa lörpöttää päällä!! Ei ole auttanut vaikka kuinka paljon teen vatsalihaksliikkeitä ja treenaan kovaa. Ihan peestä! Lapsia en todellakaan kadu!! Tahtoisin tietää miten esim joku madonna ym saa mahan olemattomiin supernopeasti...

Siis vatsalihasliikkeethän autttaa tietenkin vain lihaksiin. Mullakin on "litteä ja kiinteä" vatsa ja hyvä sixpäck, mutta se nahka siinä päällä, se on kuin haitari...

t 1 ja 3

Vierailija
14/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, samanlainen pieni pömppis kuin ennen raskauksiakin. Raskausarpia tuli tisseihin ja reisiin, mutta mahassa ei ole ainuttakaan. Kiloja tuli molemmissa raskauksissa 17kg.

Vierailija
15/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä voi päätellä. Olen ollut todella hoikka ja nyt raskauden jälkeen kilot kyllä karisivat heti synnärillä, mutta masuun on jäänyt pieni löllö. Joka toki treenaillaan pois. ;) 

Vierailija
16/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsastani ei näe, että olen ollut raskaana. Vatsalihakset palautuivat nopeasti, en saanut lainkaan arpia ja rasvaakaan ei ole ylimääräistä. Pieni sektioarpi näkyy hailakasti kuitenkin, mutta jää bikinien ja alushousujen alle siististi piiloon.

Lapsi nyt 1,5v. mutta vatsani oli kuudessa päivässä synnytyksen jälkeen täysin palautunut, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Olen pitkä, joten vatsani ei joutunut varmaankaan venymään ihan samalla tavalla kuin lyhyemmillä naisilla. Tulin äidiksi myös yli 30-vuotiaana, eli geenejä kai kiittäminen ihon nopeasta palautumisesta nuorta ikää enemmän 😁

Vierailija
17/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsani on litteä ja hoikka, mutta kyllä navan alapuolella on jotain haalistuneita raskausarpia, jotka voi tietyissä valossa tarpeeksi läheltä nähdä.

Ei mun vatsa tai vartalo muutenkaan semmonen silti ole, että vaikkapa uimarannalla kukaan tajuaisi mun synnyttäneen.

Vierailija
18/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy, painoin ennen kaksosraskautta 55kg, synnäriltä lähtiessä 55,5kg. Se nahka lähtee vaan kirurgin veitsellä.

Vierailija
19/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole synnyttänyt, ja onneksi mahani on muutenkin kunnossa. Harva asia terveen ihmisen kehossa on niin inhottavan näköinen kuin sellainen raskauden jäljiltä röpelöinen, raskausarpinen ja venynyt vatsanahka, pahimmillaan vielä sektioarpinen.

Toivottavasti et ole raskaanakaan nyt tai tulevaisuudessa.

Ekassa raskaudessa tuli valtavat raskausarvet, toisessa vatsan malli muuttui sektioarven vuoksi. "Liian pienet pikkarit", kuten tuossa aiemmin hauskasti sanottiin.

Vierailija
20/54 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee todellakin. Olin 47-kiloinen kuikelo kun tulin raskaaksi, ja kyllähän sellaiseen ruipeloon vatsanahan venyminen otti koville. Raskausarpia on valtavasti ja on jäänyt myös jonkinlainen makkara tyhjää nahkaa pussittamaan vatsalle. Ekassa raskaudessa tuli lähinnä noita arpia, mutta sitten kun toinen raskaus alkoi heti perään ennnen kuin oli entisestä palautunut, tuli tuo vatsan pussituskin .Ylipainoinen en ole (165 cm, 53 kg) joten läskistä ei ole kyse vaan ihan palautumattomasta tyhjästä nahasta.

Ei kyllä minua mitenkään haittaa tuo, harvemminhan sitä vatsaansa paljaana julkisesti näyttelee, ja muotoilevilla alusvaatteilla saa ihan littanaksi ja ok näköiseksi kun tarvii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi