Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen naisen kanssa minun pitäisi seurustella?

Vierailija
09.05.2016 |

Juuh elikkäs, eksyin lukemaan tuota keskustelua, jossa kerrotaan, että 40v miehet ei saa seurustella 20v naisten kanssa.

Olen 36-vuotias mies, mutta olen elämäntilanteeltani lähempänä 26-vuotiasta (uudelleenkouluttautuminen jne.). Satun myös näyttämään nuoremmalta, ja olemaan ihan hyvässä kunnossa, ei ole kaljamahaa eikä kaksoisleukaa, mutta lihaksia on hippusen.

Toivoisin löytäväni kunnollisen parisuhteen, jossa päämääräänä olisi mukava yhteiselo, suht rauhallisella elämäntavalla.

Minusta kiinnostuvat naiset ovat itseäni selkeästi nuorempia. Sanotaan nyt että vaikka ikäväliltä 20-27.

Minkä ikäisen kanssa minun pitäisi tämän palstan naisten mielestä seurustella?
Jos kolmevitosen naisen kanssa, niin mitä yhteistä minulla olisi jonkun keskimääräisen kolmevitosen naisen kanssa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v

Vierailija
2/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14v

Kerrotko vielä oman ikäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30 ei kannata sekaantua. Ovat vielä murrosvaiheessa tytöstä naiseksi ja varsin ailahtelevaa seuraa. On niitä babyfaceja kolmekymppisiäkin.

M43

Vierailija
4/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan te miehet luulette näyttävänne nuoremmalta :D

Vierailija
5/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei PITÄISI eikä PIDÄ seurustella minkään ikäisen kanssa. VOIT seurustella, jos niin haluat, ja joku haluaa seurustella sinun kanssasi.

Vierailija
6/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei PITÄISI eikä PIDÄ seurustella minkään ikäisen kanssa. VOIT seurustella, jos niin haluat, ja joku haluaa seurustella sinun kanssasi.

Niin itse löytäisin mieluiten loppuelämäksi naisen noin kymmenen vuotta nuoremmista. Mutta haluaisin kuitenkin kuulla, että minkä ikäisen kanssa minun pitäisi seurustella täällä kirjoittavien naisten mielestä, ja mikä olisi syy miksi juuri sen ikäisen kanssa. Ei muuten, mutta kun yleisesti viakuttaa, että naisilla kovasti on mielipiteitä aiheeseen.

Vierailija
7/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan te miehet luulette näyttävänne nuoremmalta :D

Sanotaan vaikka sitten sinun mieliksesi, että en näytä yhtään nuoremmalta. Ei se kuitenkaan muuta sitä minkä ikäiset naiset minusta kiinnostuvat.

Vierailija
8/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 20 v nuorempi

Vierailija
9/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkä ikäisen kanssa haluat ja onnistut. Ikä on vain numero. Kunnioita kuitenkin lakia tässä asiassa.

Vierailija
10/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäisen kanssa

Vierailija
11/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nuoren kuin vain onnistut saamaan.

Vierailija
12/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan minkä ikäisen kanssa haluat ja onnistut. Ikä on vain numero. Kunnioita kuitenkin lakia tässä asiassa.

Muokataan ja tarkennetaan kysymystä:

Minkä ikäisen naisen kanssa minun pitäisi seurustella (vakavasti, loppuelämän tähtäyksellä), jotta av-palstan naiset antaisivat hyväksyntänsä, ja jotta kaverieni kolmevitoset vaimot hyväksyisivät suhteen?

13/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan joku nuorempi nainen kiinnostua sinusta hetkeksi, mutta sitten kun nainen haluaa vakiintua, hän ei halua sinunlaistasi miestä elämänkumppaniksi ja lastensa isäksi. Valitettavasti. 

Nainen on ennen kaikkea kiinnostunut menestyneistä miehistä ja saavustuksista, vakavaraisuudesta jne. eli siitä, että mies pärjää elämässään hyvin. Jos olet jo tuon ikäinen, eikä sinulla ole elämästä jäänyt muuta käteen kuin jotain wannabe-teinivaatteita ja levykokoelma, se ei ennusta hyvää. 

Yleensä sinun iässäsi fiksut miehet ovat saaneet elämässään jo aikaiseksi yhtä sun toista. On uraa, autoa, varallisuutta, taloa ja kesämökkiä ym. Sulla ei ole oikein mitään.

Markkina-arvosi ei ole kovin hyvä, mutta ehdit vielä kiriä jos nyt ihan tosisaaan alat nähdä vähän vaivaa itsesi ja elämästi eteen. Olet ehkä "late bloomer". Hyvä jos nyt edes sentään olet uudelleenkoulutuksessa. Sitten vaan äkkiä töihin ja tienaamaan.

🇺🇦🇮🇱

14/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos siis haet suhdetta ihan loppuelämäksi, siis vakavasti otettavaa suhdetta johon kuuluu perhe jne. niin sulla alkaa olla hirveä kiire. 

Se, mitä kaverit ajattelevat, on ihan toissijaista nyt. Enemmän sun pitäisi ajatella itseäsi ja lopettaa itsesi laiminlyönti. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
16/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Voihan joku nuorempi nainen kiinnostua sinusta hetkeksi, mutta sitten kun nainen haluaa vakiintua, hän ei halua sinunlaistasi miestä elämänkumppaniksi ja lastensa isäksi. Valitettavasti. 

Nainen on ennen kaikkea kiinnostunut menestyneistä miehistä ja saavustuksista, vakavaraisuudesta jne. eli siitä, että mies pärjää elämässään hyvin. Jos olet jo tuon ikäinen, eikä sinulla ole elämästä jäänyt muuta käteen kuin jotain wannabe-teinivaatteita ja levykokoelma, se ei ennusta hyvää. 

Yleensä sinun iässäsi fiksut miehet ovat saaneet elämässään jo aikaiseksi yhtä sun toista. On uraa, autoa, varallisuutta, taloa ja kesämökkiä ym. Sulla ei ole oikein mitään.

Markkina-arvosi ei ole kovin hyvä, mutta ehdit vielä kiriä jos nyt ihan tosisaaan alat nähdä vähän vaivaa itsesi ja elämästi eteen. Olet ehkä "late bloomer". Hyvä jos nyt edes sentään olet uudelleenkoulutuksessa. Sitten vaan äkkiä töihin ja tienaamaan.

Tiedostan tämän kyllä. Tosin en ole kiinnostunut itse mistään kovin glamourista elämästä, enkä etsi naista joka myöskään olisi sellaisesta kiinnostunut. Tiedän, että tämä tiputtaa noin 75% kaikista naisista heti pois, mutta se on eri asia kuin aiheena oleva keskustelu.

Siihen, miksi elämäni on mennyt eri tavalla kuin "tavallisilla" ihmisillä, on syynsä. Joskus elämä heittää isompiakin kapuloita rattaisiin ilman, että sille juurikaan mitään voi. Mitään wannabe teinivaatteita minulla ei kyllä ole, enkä sellaista elämäntapaa yritä enkä toivo.

Lopuksi sanottakoon, että vaikutat hyvin "helsinkiläiseltä" ajatuksinesi. Itse etsin aika epähelsinkiläistä elämää, ja toivon sitä myös naiselta. Etsin naista, joka ei ole syntynyt Helsingissä, ei asunut Helsingissä, eikä kaipaa Helsinkiin (eikä myöskään Tukholmaan eikä Lontooseen).

Vierailija
17/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias tai yli.

Todellisuudessa et näytä yhtään nuoremmalta.

18/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis joku landella asuva hanttapuli, jolla on ollut rankka elämä?

Okei... 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-vuotias tai yli.

Todellisuudessa et näytä yhtään nuoremmalta.

En tiedä mikä siinä on, että sitä on niin vaikea uskoa.

En juopottele, en tupakoi, ja liikun kohtuullisen paljon. Johtuisiko näistä ettei ole kaksoisleukaa ja läskimahaa, en tiedä. Tukkakin on päässä kuten nuorella miehellä.

Vierailija
20/28 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Olet siis joku landella asuva hanttapuli, jolla on ollut rankka elämä?

Okei... 

Kaikki kehäkolmosen ulkopuolinen ei ole landea, eivätkä kaikki elämän vaikeudet ole "rankkaa elämää".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi