Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K-plussa tarjoukset , toiset saa toiset ei saa

Eeva_54
09.05.2016 |

Naapurin rouva sai K-pussa tarjouksia joihin sisältyi myös ilmais tuotteita minulle joka olin ostanut viimeisen piste tilanteen mukaan suuremmalla summalla ei samoja tarjouksia tullu.... vain perus tarjoukset jotka tulee kaikille joilla kortti on. Sen verran alkoi asia hatuttamaan että plussa kortti lähtee tästä taloudesta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu vuoden ostoista, pitää ostaa yli tietyn summan k-kaupoista ruokaa.

Vierailija
2/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä tahdot, mä olen ollut siihen oikein tyytyväinen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi käyttää plussaa paljon enemmän kuin me ja saa aina jotain ilmaisjuttuja ja tarjouksia mitä me ei saada.

Sinuna ottaisin sinne yhteyttä.

Vierailija
4/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ostaa tietyllä summalla vuodessa ruokaa k-kaupoista, että saat nuo edut.

Vierailija
5/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä anoppi käyttää plussaa paljon enemmän kuin me ja saa aina jotain ilmaisjuttuja ja tarjouksia mitä me ei saada.

Sinuna ottaisin sinne yhteyttä.

Tottakai saa. Niinkuin sanoit, hän käyttää plussaa Enemmän kuin Te.

Vierailija
6/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan plussatarjoukset ovat usein samoja kuin Lidlin ja Prisman normaalihinnat.

Vierailija
7/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaatko kauppojen uutiskirjeitä? Meillä on kahden hengen talous, uutiskirjeitä tulee sähköpostiin Cittarista ja Supermarketista, jälkimmäinen on K-Ruoka-sovelluksessa "omana kauppana". Viikottain tulee Supermarketista henkilökohtaisia (talouskohtainen ehkä parempi sana) tarjouksia tai ilmaistuotteita. Citymarketista harvemmin tulee niitä, koska käymme siellä ehkä kerran kuussa.

Vierailija
8/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan plussatarjoukset ovat usein samoja kuin Lidlin ja Prisman normaalihinnat.

No ei kyllä ole.

Vierailija
9/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole.

Ei niin , Lidli ei myy vain tarjouksilla , kaikki on joka päivä halvempia kun K-ryhmän kaupoissa ( samat tuotteet )

ja S-ryhmän bonukset myös parempia, K-kaupan ihan syvältä moinen piste systeemi.

Vierailija
10/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee suoertarjouksia niistä tuotteista joita ostan paljon. Esim raejuusto normaalihinta 2,49 ja supertarjouksella 1,99. Joskus saa jotain ilmaisiakin juttuja hakea mm. kahvia, leipää, shampoota.. Vuosiostot n. 4000€ k-ketjusta

Vierailija
11/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppa seuraa korttisi perusteella sinun ostokäyttäytymistä. Ja sen mukaan tulee sinulle ne henkilökohtaiset supertarjoukset. Tosin joskus tulee tarjouksia tuotteista, joita on ostanut vaan pari-kolme kertaa.  Ehkäpä asiakas näin halutaan koukuttaa tiettyyn kauppaan totaalisesti. Itselleni näitä supertarjouksia tulee sähköpostiin työmatkani varrella olevan K-kaupan toimesta. Tosin em. kaupassa tulee asioitua tuon tuostakin. Kauppa on tosi hyvin hoidettu ja vihannes- ja hedelmätiski ovat kaupungin parhaat; erityisesti sen vuoksi suosin kauppaa.

Vierailija
12/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin paremmasta tiedä jos oot niin tyytyväinen. Kannattaa vaihtaa s-ryhmään bonukset voi käyttää mihin haluaa ne tulevat tilille rahana.

Vierailija
13/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asioitte k-kalliissa kaupassa?

Ostakee ruokoo s-ketjusta ja varsinkin lidlistä.

S-etu on suurempi kuin k-niinkuin kallis.

Onks se oikeesti nykypäevänä yllär', että koo niinkuin kesko laittaa ilmaa hintaan?

Vierailija
14/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee suoertarjouksia niistä tuotteista joita ostan paljon. Esim raejuusto normaalihinta 2,49 ja supertarjouksella 1,99. Joskus saa jotain ilmaisiakin juttuja hakea mm. kahvia, leipää, shampoota.. Vuosiostot n. 4000€ k-ketjusta

Hae lidlistä, niin saat halvemmalla.

Vierailija
15/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D  on siinäkin kateuden aihe (aloitus)

Vierailija
16/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin paremmasta tiedä jos oot niin tyytyväinen. Kannattaa vaihtaa s-ryhmään bonukset voi käyttää mihin haluaa ne tulevat tilille rahana.

Tulee K-ryhmänkin pisteet tilille, jos plussakortti on kytketty tiliin?

Vierailija
17/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy vielä kehua lidlin E-Piim juustoa.

On joo virolaista, mutta tuplasti maukkaampaa kuin oltermanni.

Maksaa 3,50€ per pakkaus

Vierailija
18/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentakaa puhelimeen K-kaupan appis, niin sinne tulee suoraan noi henkilökohtaiset edut. Olen niistä käyttänyt paria, koska en osta kuin muutamia tuotteita meidän cittarista. Muut ostan Lidlistä.

Vierailija
19/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä kauppaketjumaniaa :D . Käyn siellä missä haluan/missä on parhaat tarjoukset. En revi pelihousujani, jos kaverit käy Stockalla tai Lidlissä. Jos itse koen, että vaikkapa S-ryhmä ois paras siinä tilanteessa kun tarvitsen tiettyä ruoka-ainetta.

Vierailija
20/29 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeloDy kirjoitti:

K-kauppa seuraa korttisi perusteella sinun ostokäyttäytymistä. Ja sen mukaan tulee sinulle ne henkilökohtaiset supertarjoukset. Tosin joskus tulee tarjouksia tuotteista, joita on ostanut vaan pari-kolme kertaa.  Ehkäpä asiakas näin halutaan koukuttaa tiettyyn kauppaan totaalisesti. Itselleni näitä supertarjouksia tulee sähköpostiin työmatkani varrella olevan K-kaupan toimesta. Tosin em. kaupassa tulee asioitua tuon tuostakin. Kauppa on tosi hyvin hoidettu ja vihannes- ja hedelmätiski ovat kaupungin parhaat; erityisesti sen vuoksi suosin kauppaa.

Aluksi ne personoidut tarjoukset oli tosi jees.

Viimeksi siellä oli metvurstia (olen kasvissyöjä ja mies ei ole ostanut sitä myöskään), piimää (ostin kerran limppua varten) ja sitä ennen koiran purutikut. Niitä ostin kerran hoitokoiralle.

Alkoi vähän naurattaa.