Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun tuntuu että naisilta vaaditaan nykyään käsivarrenpaksuinen vyötärö

Vierailija
09.05.2016 |

Esimerkkinä tämä kuva: https://www.instagram.com/p/BE9TUOEL3w7/
.
Tuo vasen ei siis ollut riittävästi? Näitä näkee paljon. Tunnen itseni järkyttäväksi valaaksi kun vyötärö on vähän päälle 60 cm, kun joka puolelta tuputetaan että sen pitäisi olla jotain 45 cm.
.
Muutenkin ihmiset kyttäävät toistensa mahoja nykyään 24/7 ja pahimmat myös kommentoivat. Niin kuin maha olisi maailman tärkein asia jos on muuten terve. Itselleni ainakin tulee isoa turvotusta melkein kaikesta mitä syön, ja ihmisten tuijottelu ja kommentointi johti siihen, että en syönyt kiinteää ruokaa pariin vuoteen juuri ollenkaan. Vieläkin on päiviä, joina en mene ulos, koska häpeän mahaani. En kestä sitä avointa arvostelua, vaikka olen normaalipainon alarajalla.
.
Monen mielestä sekään ei tunnu olevan riittävää: esim. Sannin ihannointi, vaikka hän on nykyään selvästi vakavasti alipainoinen, puolet pois minusta. Naisethan näitä paineita toisilleen etupäässä tekevät, ja monilta on hämärtynyt tässä hässäkässä minkäkokoinen on alipainoinen. Tai ehkä siitä ei vain välitetä. Minusta te nähdessänne todennäköisesti veikkaisitte, että olen normaalipainon ylärajalla, vaikka asia on päinvastoin. Normaalia pidetään siis nykyään lihavana.
.
(Pisteet väleissä koska mobiili ei anna tehdä kappalejakoja vaikka kuinka laittaisin välilyöntejä mukaan.)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun KAIKKI nykyään liioittelee. Ei ole käsivarrenpaksuista nähnytkään. Tai no, keskivertomamman roikkuvat allit mukaan laskettuna ehkä, mutta aikamoinen arnold saa olla, jos käsivarsi muuten on tuon paksuinen.

Vierailija
2/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun nykyään miehiltä vaaditaan vyötärön paksuiset käsivarret ja jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltäkin vaaditaan kakenlaista: pitää olla 20 cm:n muna, pyykkilautavatsa, 190 cm pitkä, atleettinen, rikas, alle 40 v., tohtorin tutkinto ym. ym.

Vierailija
4/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla miettimättä koko asiaa ja mennä vaikka aurinkoon syömään jätskiä.

Vierailija
5/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt tuota instagramia katsoin, niin tuo nainen kyllä vaikuttaa hieman aliravitulta. 

Muista, että tuntemattomien arvostelun voi täysin jättää reagoimatta. Ja jos tutut ihmiset arvostelee, niin ei sellaisten ihmisten kanssa kannata olla väleissä.

Vierailija
6/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltäkin vaaditaan kakenlaista: pitää olla 20 cm:n muna, pyykkilautavatsa, 190 cm pitkä, atleettinen, rikas, alle 40 v., tohtorin tutkinto ym. ym.

No henkilökohtaisesti en vaadi. Olen seurustellut esimerkiksi hyvin ylipainoisen, alipainoisen, minua lyhyemmän, opiskelijan ja duunarin kanssa. Eivätkä nämä ominaisuudet ole minua haitanneet, koska jos rakastaa niin se koko paketti on täydellinen, oli se mitä tahansa. Katson miehessä persoonaa.

AP

Vierailija
7/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No henkilökohtaisesti en vaadi. Olen seurustellut esimerkiksi hyvin ylipainoisen, alipainoisen, minua lyhyemmän, opiskelijan ja duunarin kanssa. Eivätkä nämä ominaisuudet ole minua haitanneet, koska jos rakastaa niin se koko paketti on täydellinen, oli se mitä tahansa. Katson miehessä persoonaa.

AP

Niitä miehiäkin on, jotka katsovat naisessa pääasiassa persoonaa. Tikkulaiha tai muuten hysteerisesti ruokavaliotaan vahtiva nainen ei vakuuta miestä, joka nimenomaan etsii sitä persoonaa naisesta eikä ulkokuorta.

Vierailija
8/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin nykyään? Ampiaisvyötäröhän oli trendikäs joskus sata vuotta sitten jolloin naisilta myös poistettiin kylkiluita vyötärön kaventamiseksi.

Vierailija
9/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovasti ahdistaa muiden arvostelu, vaikka harjoitat sitä itsekin. :) Nutturaa vähän auki ja hymyä naamaan. Ei sun maha ole niin kiinnostava kuin luulet sen olevan.

Vierailija
10/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläki pömppö maha, jos syön hiilihydraatteja paljon... eli ravinnosta se turvotus on kiinni.. ja toki laihassa näkee helpommin, jos just syöny kun ei oo vatsalla tilaa kätkeytyä. Kato aamumahaas, siinä se on parhaassa iskussa :D

Vierailija
11/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lukiossa tyttö jonka vyötärö oli todella kapea. Pidin sitä lähinnä luotaantyöntävältä. Liian tikku nainen ei ole mieleeni. Normaalit naiset ovat parhaita.

Vierailija
12/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niitä miehiäkin on, jotka katsovat naisessa pääasiassa persoonaa. Tikkulaiha tai muuten hysteerisesti ruokavaliotaan vahtiva nainen ei vakuuta miestä, joka nimenomaan etsii sitä persoonaa naisesta eikä ulkokuorta.

Tiedän, olen naimisissa. Ja siihen aikaan kun naimisiin mentiin vedeltiin yhdessä pitsoja miettimättä sen suurempia.

AP

Vierailija
13/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kovasti ahdistaa muiden arvostelu, vaikka harjoitat sitä itsekin. :) Nutturaa vähän auki ja hymyä naamaan. Ei sun maha ole niin kiinnostava kuin luulet sen olevan.

No näyttää kiinnostavan, jos pitää tulla ihan vartavasten sen kokoa kommentoimaan. Itselleni ei tulisi mieleenkään tehdä toisille samoin.

AP

Vierailija
14/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa fanittaa Sannia, kun mulle tulee paha olo omista läskeistäni! Miksei maailma pyöri minun epävarmuuksieni ympärilla?

t. ap

Vierailija
15/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa, kukaan ei vaadi sinulta yhtään mitään. Joudutko maksamaan sakkoja ja vahingonkorvauksia, jos vyötärönympäryksesi on isompi kuin x? Kasva aikuiseksi. Se on ihan oma se kroppa. Sitä paitsi naisten - myös hoikkien - vyötärönympärys on tilastojen mukaan koko ajan kasvanut ja sama kehitys jatkunee. Kyse ei ole vain painosta tai painoindeksistä vaan ilmeisesti jostain hormonaalisista syistä. Senkun tappelette sitten vastaan ja pilaatte elämänne jonkun muutaman sentin takia. Juu ja kannattaa toki uskoa niitä käsiteltyjä posekuvia!

Vierailija
16/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meitä miehiä taas ahdistaa se että enemmistö naisista ei vieläkään tee aloitteita mitä tulee iskemiseen.

Joten turhaan valitatte, kyllä naisilla on paljon helpompi olla. Edelleen.

Vierailija
17/17 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa fanittaa Sannia, kun mulle tulee paha olo omista läskeistäni! Miksei maailma pyöri minun epävarmuuksieni ympärilla?

t. ap

Hienostipa vääristit.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi