Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 10-15 vuotta nuorempia naisia oikeaoppisesti lähestytään?

Vierailija
09.05.2016 |

Mielessä on siis eräs opiskelukaveri. Olen tehnyt hänen kanssa muutamia kertoja yhdessä ryhmätöitä, ja olen oppinut arvostamaan häntä ja hänen mielipiteitä. Hän käyttäytyy minua kohtaan asiallisesti ja kohtelee minua tasavertaisena ihmisenä. Aidosti arvostan ja kunnioitan häntä.
Muuten olisin jo sikana limpussa, mutta av-palstan syöttämä propaganda saa minut tuntemaan itseni setämieheksi. Mikä on siis oikeaoppinen lähestymistapa?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat mammat taitaa pelätä että omakin ukko lähtee nuoremman matkaan..

Miks miehet aina kuvittelee, että vanhemmat naiset pelkäisivät menettävänsä miehensä nuoremmalle? Itse olen nuori nainen ja mua ainakin ällöttää vanhempien miesten lähestymisyritykset. Vaikka olen kohtelias vanhempia kohtaan, se ei ole mikään merkki, että olisin kiinnostunut.

Siksi, koska itse en miehenä haluaisi olla paljon vanhemman naisen kanssa, vaan ennemmin vähän nuoremman kanssa. En ymmärrä miehiä, jotka ovat 10-15 vuotta vanhemman naisen kanssa, ja luulenkin että pitemmän päälle nuo miehet alkavat katsoa nuorempia. Ja silloin ollaan tuossa tilanteessa, että vanhempi nainen saattaa pelätä menettävänsä miehensä nuoremmalle.

Miksi et sitten ole suunnilleen ikäisesi naisen kanssa? Suurinta osaa nuorista naisista ei kiinnosta hirveästi vanhemmat miehet.

Niin olenkin ikäiseni naisen kanssa. Minusta se on toimivinta niin. Silti olen sitä mieltä, että ennemmin mies on vähän vanhempi kuin että nainen on vanhempi.

Vierailija
62/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet aina kuvittelee, että vanhemmat naiset pelkäisivät menettävänsä miehensä nuoremmalle? Itse olen nuori nainen ja mua ainakin ällöttää vanhempien miesten lähestymisyritykset. Vaikka olen kohtelias vanhempia kohtaan, se ei ole mikään merkki, että olisin kiinnostunut.

Siksi, koska itse en miehenä haluaisi olla paljon vanhemman naisen kanssa, vaan ennemmin vähän nuoremman kanssa. En ymmärrä miehiä, jotka ovat 10-15 vuotta vanhemman naisen kanssa, ja luulenkin että pitemmän päälle nuo miehet alkavat katsoa nuorempia. Ja silloin ollaan tuossa tilanteessa, että vanhempi nainen saattaa pelätä menettävänsä miehensä nuoremmalle.

Miksi et sitten ole suunnilleen ikäisesi naisen kanssa? Suurinta osaa nuorista naisista ei kiinnosta hirveästi vanhemmat miehet.

Niin olenkin ikäiseni naisen kanssa. Minusta se on toimivinta niin. Silti olen sitä mieltä, että ennemmin mies on vähän vanhempi kuin että nainen on vanhempi.

Mutta ei 10 vuotta tai enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei sitten kuitenkaan yhtään huoleta että se 10-15 vuotta nuorempi nainen alkaa katsella nuorempia jossain vaiheessa (lue hyvin pian). Näin nimittäin käy, on kokemusta lähipiiristä. Mies räjäyttää elämänsä ja perheensä 15 vuotta nuoremman naisen takia ja pari vuotta myöhemmin istuu yksin vuokrayksiössään.

Kyllä varmaan huolettaisikin. Siksi kannattaa olla melko samanikäisen kanssa. Sekä miehet että naiset. Kuitenkin naisilla näyttää olevan nykyään valloillaan joku puumailu, jossa himoitaan nuorempia miehiä. Ajattelin ennen että se on miesten vietti kuolata nuorempien naisten perään, ja pahimmillaan tehdä tyhmiä ratkaisuja himoissaan. Mutta näköjään naiset ovat lähteneet samaan hölmöilyyn mukaan.

Vierailija
64/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet AP? En todellakaan lähtisi iskemään noin paljon nuorempaa tyttöä opiskelupaikassa (olettaen, että olet max. 40v.). Jos olet 55v. voit huoleti kutsua 40v. opiskelukaverin treffeille. Itse olen 30v ja kyllä ällöttäisi vieläkin, jos joku 40v ukko tulisi flirttailemaan.

Vierailija
65/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet AP? En todellakaan lähtisi iskemään noin paljon nuorempaa tyttöä opiskelupaikassa (olettaen, että olet max. 40v.). Jos olet 55v. voit huoleti kutsua 40v. opiskelukaverin treffeille. Itse olen 30v ja kyllä ällöttäisi vieläkin, jos joku 40v ukko tulisi flirttailemaan.

Heh, en ole AP, mutta tuosta kommentistasi näkee sen yleisen totuuden, että ihmisen on hyvin vaikea nähdä itseään 10 vuotta vanhempana. Ja toisaalta ihminen tuntee itsensä usein nuoremmaksi kuin on. Sinäkin ajattelet, että 40v on jo vanha, ja toisaalta sinä itse 30v olet vielä huomattavasti nuorempi. Miksi luulet, että yhtäkkiä 40-vuotiaana tunnetkin itsesi jo niin vanhaksi että 55-vuotiaatkaan eivät enää ällötä? Ei, kyllä se menee niin että tunnet 40-vuotiaana itsesi vieläkin nuorekkaaksi etkä todellakaan halua olla tekemisissä 55v senioreiden kanssa.

Vierailija
66/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyi koulun asuntolassa itseäni 17v vanhempi mies yhteisissä tiloissa, kun olin katsomassa tvtä. Yllättäen tuli ja pussasi otsaani ja ilmoitti miten pitää minusta... Ainakaan tuolla tavalla ei kannata ilmaista kiinnostusta. Mies oli muutenkin kauhea setämies ja kommentoi minuakin nuorempien naisten takamuksia yms..

Vierailija
67/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja olen oppinut arvostamaan häntä ja hänen mielipiteitä

Vierailija kirjoitti:

Aidosti arvostan ja kunnioitan häntä.

Vierailija kirjoitti:

Muuten olisin jo sikana limpussa,

Mitä oikeasti haluat siitä naisesta? Vaikutat korostavan näitä "syvällisiä" ajatuksiasi hänestä, miksi? Toisaalta kuitenkin haluaisit käydä kuin sika limppuun, mistä tulee mielikuva, että todellisuudessa lähinnä himoitset nuorta kauneutta. Se ei ole väärin, mutta yritätkö peitellä asiaa? Kuulostaa ihmeeltä tai itsellesikin yllätykseltä, että lisäksi ns. arvostat häntä.

Vierailija kirjoitti:

Mikä on siis oikeaoppinen lähestymistapa?

En osaa sanoa. Ei ainakaan kannata kuulostaa imelältä ja epäuskottavalta. Tosin enhän minä tiedä, jos naiseen menisi nuo "arvostan sinua suuresti" -jutut läpikin. Kaikkihan me tiedetään, ettet vain arvostamisen takia naista halua. Se on itsestään selvää. Joten ei kannata sanoa niin, koska voi tulla epärehellinen vaikutelma. Suoraan sanominenkaan ei välttämättä toimi. Ehkä ei kannata sanoa mitään taka-ajatuksistasi, vaan voit ohimennen kysyä häntä jonnekin, en tiedä.

Vierailija
68/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaoppinen lähestymistapa huomattavasti nuorempaa naista kohtaan on, ettei lähesty ollenkaan.

Juuri samaa olin tulossa sanomaan!

Vierailija
69/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole koskaan opiskellut missään yliopistossa,mutta sellainen käsitys minulla kyllä on,että ainakin  ne  samojen vuosikurssien opiskelijat ovat kai jokseenkin myös niitä saman ikäluokan ihmisiä ?  (ehkä muutaman vuoden 'ikähaarukalla' sinne opiskelemaan valikoituneita .

Vai olenko nyt ihan väärässä?

Olet. Suurin osa on tietysti samaa ikäluokkaa, mutta kyllä niitä myöhemmällä iällä aloittavia,  täydennyskouluttautuvia tai uudelleen opiskelemaan alkaviakin on.

No anteeksi kun kehtasin edes kysyä,minä kun olen vaan tällainen ylempää sivistystä saamaton,melko oppimaton mummo vaan.

Te olette tietysti kaikki niin oppineita, korkeakoulut ja yliopistot oikein  käyneitä... No tuosta 'nohevuudesta' niin tiedä,mutta vähän sellaista

Minun siskontyttöni ,joka kuitenkin on siellä lääkiksessä se vaan kertoi,että kyllä ne siellä hänen kurssillaan (tai tiedekunnassaan,tai mikä se nyt sitten onkaan),ovat ne kurssikaverit kyllä jokseenkin samanikäisiä kaikki.

Itse olen vaan kotitalouskoulun,emäntäkoulun ja kansanopiston aikanani käynyt ja sitten piti siirtyä jo työelämään. 

Siellä kansanopistossakin tosin kyllä sitä  äidinkieltä sen verran oli oppiaineena ,että ihan oikein  kiinnitin huomiota tuon herrahenkilön kielelliseen ilmaisutapaan ja -tyyliin tuossa viestissään .

Sieltä puuttui possessiivisuffiksia ja oli noin oppineeksi herraksi vähän kummia sanankäänteitä  ja ilmaisuja mitä tuossa lopussa varsinkin käytti,eli ei nyt vaan minusta tuntunut muutenkaan oikein,  yliopistoihmisen, ilmaisutyyliltä...

Saatanhan tietysti olla taas väärässäkin,mutta kunhan tässä nyt vähän huvikseni vaan kirjoittelin,ei muuta.

Kunnon marttyyri :D

Ei tuo ollut marttyyriasenne ollenkaan, vaan kursailua. Enhän minä nyt mitään, kun olen vaan tällainen...vaikka pitää itseään oikeasti ihan nohevana tapauksena. Vai mitä, kommentin kirjoittaja?

No,tuosta 'nohevuudesta' niin tiedä, mutta kai minulla jotain 'neiti Marplen silmää ja vaistoa' on tässä kehittynyt, kun ikäänkuin näen nyt, että tuon hra Ap.:n opinahjo taitaakin sijaita ihan vaan siellä "porvoossa päin"...

Eli niin uskottavalta 'yliopisto-opiskelijalta' ei tuon tekstinäytteensä perusteella vaikuta, että minä sitä  uskoisin, mutta saattehan te muut toki uskoa jos kerran uskoa  haluatte.

Siitä vaan, uskokaa kun kerran mielenne tekee. En minä sitä nyt tässä enempää aiokaan estää,jos sitä pelkäätte. Riittäähän niitä höntystelijöitä ja noita  hupsujen juttujen kertojia vaikka  joka palstalle.

Vierailija
70/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kuusikymppinen niin on ihan ok pyytää viisikymppistä naista ulos. 

Joo on se ihan ok, mutta ei taida monikaan viisikymppinen nainen lähteä ulos niin vanhan kanssa. Mua ei ainakaan kiinnosta itseäni vanhemmat miehet, vuosi-pari ei haittaa, mutta kyllä  kuusikymppiset tahtoo olla jo niin vaariosastoa, että ei nappaa.

Vierailija
71/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kuusikymppinen niin on ihan ok pyytää viisikymppistä naista ulos. 

Joo on se ihan ok, mutta ei taida monikaan viisikymppinen nainen lähteä ulos niin vanhan kanssa. Mua ei ainakaan kiinnosta itseäni vanhemmat miehet, vuosi-pari ei haittaa, mutta kyllä  kuusikymppiset tahtoo olla jo niin vaariosastoa, että ei nappaa.

Näin se taitaa suurimmalla osalla naisista olla. Samoin miehenä en halua minkään mummon kanssa olla. Sekä naiset että miehet haluavat nuorempaa. Siinäpä pulma.

Vierailija
72/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole koskaan opiskellut missään yliopistossa,mutta sellainen käsitys minulla kyllä on,että ainakin  ne  samojen vuosikurssien opiskelijat ovat kai jokseenkin myös niitä saman ikäluokan ihmisiä ?  (ehkä muutaman vuoden 'ikähaarukalla' sinne opiskelemaan valikoituneita .

Vai olenko nyt ihan väärässä?

Olet. Suurin osa on tietysti samaa ikäluokkaa, mutta kyllä niitä myöhemmällä iällä aloittavia,  täydennyskouluttautuvia tai uudelleen opiskelemaan alkaviakin on.

No anteeksi kun kehtasin edes kysyä,minä kun olen vaan tällainen ylempää sivistystä saamaton,melko oppimaton mummo vaan.

Te olette tietysti kaikki niin oppineita, korkeakoulut ja yliopistot oikein  käyneitä... No tuosta 'nohevuudesta' niin tiedä,mutta vähän sellaista

Minun siskontyttöni ,joka kuitenkin on siellä lääkiksessä se vaan kertoi,että kyllä ne siellä hänen kurssillaan (tai tiedekunnassaan,tai mikä se nyt sitten onkaan),ovat ne kurssikaverit kyllä jokseenkin samanikäisiä kaikki.

Itse olen vaan kotitalouskoulun,emäntäkoulun ja kansanopiston aikanani käynyt ja sitten piti siirtyä jo työelämään. 

Siellä kansanopistossakin tosin kyllä sitä  äidinkieltä sen verran oli oppiaineena ,että ihan oikein  kiinnitin huomiota tuon herrahenkilön kielelliseen ilmaisutapaan ja -tyyliin tuossa viestissään .

Sieltä puuttui possessiivisuffiksia ja oli noin oppineeksi herraksi vähän kummia sanankäänteitä  ja ilmaisuja mitä tuossa lopussa varsinkin käytti,eli ei nyt vaan minusta tuntunut muutenkaan oikein,  yliopistoihmisen, ilmaisutyyliltä...

Saatanhan tietysti olla taas väärässäkin,mutta kunhan tässä nyt vähän huvikseni vaan kirjoittelin,ei muuta.

Kunnon marttyyri :D

Ei tuo ollut marttyyriasenne ollenkaan, vaan kursailua. Enhän minä nyt mitään, kun olen vaan tällainen...vaikka pitää itseään oikeasti ihan nohevana tapauksena. Vai mitä, kommentin kirjoittaja?

No,tuosta 'nohevuudesta' niin tiedä, mutta kai minulla jotain 'neiti Marplen silmää ja vaistoa' on tässä kehittynyt, kun ikäänkuin näen nyt, että tuon hra Ap.:n opinahjo taitaakin sijaita ihan vaan siellä "porvoossa päin"...

Eli niin uskottavalta 'yliopisto-opiskelijalta' ei tuon tekstinäytteensä perusteella vaikuta, että minä sitä  uskoisin, mutta saattehan te muut toki uskoa jos kerran uskoa  haluatte.

Siitä vaan, uskokaa kun kerran mielenne tekee. En minä sitä nyt tässä enempää aiokaan estää,jos sitä pelkäätte. Riittäähän niitä höntystelijöitä ja noita  hupsujen juttujen kertojia vaikka  joka palstalle.

Ei av-palstalla välttämättä keskustella aina aloittajaa uskoen mutta esim. tässä ketjussa nousi esille ihan aiheellinen aihe. Vai etkö itse koskaan nuorena joutunut tai "saanut" kokea miltä tuntuu, kun vanhempi mies yrittää uida liiveihin? Etenkin tuo, että kyseessä on opiskelupaikka, joka voisi yhtä hyvin olla työ- tai harrastusympäristökin ja jos sellaisessa paikassa menee iskemään itseään selvästi nuorempaa ihmistä, niin tilanne voi olla todella inhottava, kun niitä projekteja ja muita töitä on edelleen tehtävä yhdessä.

Vierailija
73/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas toisinpäin, paitsi ehkä  ihan nuorena. Naiset pysyy yleensä nuorekkaampina hamaan vanhuuteen asti ja elävätkin paljon pidempään. Eipä tarvi kuin ympärilleen katsoa, niin huomaa, että jo 50-60-vuotiassa miehissä ja naisissa on iso ero. Naiset on paljon aktiivisempia ja heillä on enemmän sosiaalista elämää, ovat hoikempia ja jaksavampia. Miehet nuupahtaa usein jo alta 50-vuotiaina. Ja anteeksi, ei ole tarkoitus loukata ketään, tuo vaan on totta.

Vierailija
74/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollainen setämies rupesi koulussa lähestymään mun tytärtä. Herralla taisi olla ikää yli 50 ja tyttäreni silloin noin 18v. Meni niin pitkälle että tytär koki ahdisteluksi (pyrki halailemaan, seksistisiä kommentteja ym). Kävin tyttären koululla juttelemassa vastuuopettajien kanssa. Mies joutui vaihtamaan luokkaa ja sai varoituksen. Joten ihan vinkiksi vaan että älä tee mitään aloitteita. Jos nainen on kiinnostunut hän tekee kyllä aloitteen

Aha

Vierailija
75/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos nyt välttämättä haluat yrittää niin älä ainakaan korosta olevasi nuorekas, se ei takuulla toimi, on ainakin omasta mielestäni hyvinkin negatiivinen ilmaisu.

Ahaa, että kannattaa sitten korostaa olevansa vanha kulahtanut setä, jossa ei ole mitään nuorekkuutta jäljellä?

Ei , mutta nuorekkuuden korostaminen vaan alleviivaa sitä että oikeasti olet eri- ikäinen selvästi.

Se on vähän epätoivoisen oloista.

Jos olet oikeasti nuorekas se näkyy ulospäin kyllä, jos et ole , ei mikään vakuuttelu auta.

Jos naista ei ikäero haittaa sinulla on mahdollisuus, jos haittaa niin sitten haittaa.

Paras olla oma itsensä.

Lähestyykö tuo nainen omasta aloitteestaan usein sinua ja jutteleeko muuta kuin opiskeluasioita?

Ellei, niin tuskin ajattelee sinua muuten kuin opiskelukaverina.

Vierailija
76/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos nyt välttämättä haluat yrittää niin älä ainakaan korosta olevasi nuorekas, se ei takuulla toimi, on ainakin omasta mielestäni hyvinkin negatiivinen ilmaisu.

Ahaa, että kannattaa sitten korostaa olevansa vanha kulahtanut setä, jossa ei ole mitään nuorekkuutta jäljellä?

Ei , mutta nuorekkuuden korostaminen vaan alleviivaa sitä että oikeasti olet eri- ikäinen selvästi.

Se on vähän epätoivoisen oloista.

Jos olet oikeasti nuorekas se näkyy ulospäin kyllä, jos et ole , ei mikään vakuuttelu auta.

Jos naista ei ikäero haittaa sinulla on mahdollisuus, jos haittaa niin sitten haittaa.

Paras olla oma itsensä.

Lähestyykö tuo nainen omasta aloitteestaan usein sinua ja jutteleeko muuta kuin opiskeluasioita?

Ellei, niin tuskin ajattelee sinua muuten kuin opiskelukaverina.

En edes ollut ap. Kunhan kommentoin sitä nuorekkuutta. Tottakai kannattaa olla aina oma itsensä. Mielellään nuorekas oma itsensä.

Vierailija
77/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun maailma ei pyöri sinun ympärilläsi. Tuskinpa suurin osa 30-vuotiaista naisista saa ällötyskohtauksia, vaikka 10 vuotta vanhempi mies heille flirttailisi.

Vierailija
78/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schweinlimpfe!

Vierailija
79/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta 40 vuotiaana voisit hyvin katsella 55v miestä ?

Yllätys yllätys, et halua 40 vuotiaanakaan 15 vuotta vanhempaa miestä ellet nytkään halua 45vuotiasta.

Vierailija
80/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas toisinpäin, paitsi ehkä  ihan nuorena. Naiset pysyy yleensä nuorekkaampina hamaan vanhuuteen asti ja elävätkin paljon pidempään. Eipä tarvi kuin ympärilleen katsoa, niin huomaa, että jo 50-60-vuotiassa miehissä ja naisissa on iso ero. Naiset on paljon aktiivisempia ja heillä on enemmän sosiaalista elämää, ovat hoikempia ja jaksavampia. Miehet nuupahtaa usein jo alta 50-vuotiaina. Ja anteeksi, ei ole tarkoitus loukata ketään, tuo vaan on totta.

Voi olla totta, että 50v ihmisistä naiset ovat hoikempia ja jaksavampia noin keskimäärin. Kuitenkin 40v naiset ovat sitäkin hoikempia ja jaksavaisempia. Miksei siis 40v mies ottaisi sitä nuorempaa eli oman ikäistään? Ja mistä nämä kaikki niin hoikat, kauniit ja jaksavaiset keski-ikäiset naiset sitten löytävät sen hoikan ja hyväkuntoisen nuoren miehen, jos miehet kuitenkin luultavasti haluavat ikäistään tai nuorempaa seuraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme