Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 10-15 vuotta nuorempia naisia oikeaoppisesti lähestytään?

Vierailija
09.05.2016 |

Mielessä on siis eräs opiskelukaveri. Olen tehnyt hänen kanssa muutamia kertoja yhdessä ryhmätöitä, ja olen oppinut arvostamaan häntä ja hänen mielipiteitä. Hän käyttäytyy minua kohtaan asiallisesti ja kohtelee minua tasavertaisena ihmisenä. Aidosti arvostan ja kunnioitan häntä.
Muuten olisin jo sikana limpussa, mutta av-palstan syöttämä propaganda saa minut tuntemaan itseni setämieheksi. Mikä on siis oikeaoppinen lähestymistapa?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun moralistit ovat usein niin valtavan tyhmiä väitteidensä kanssa. Samaa ongelmaa on liikkeellä feministeillä.

Se, että naiset keskimäärin haluavat saman ikäisen kumppanin (minkä lähteen mukaan?) ei merkitse sitä, että ihminen ei saa tai ihmisen ei kannata haluta eri-ikäistä kumppania. Tässä on nyt rumasti sanottuna kuset ja paskat sekaisin ja vielä monessa tasossa. Jos olet nainen niin häpäiset sukupuolesi älykkyyden päättelylläsi.

Vierailija
42/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole koskaan opiskellut missään yliopistossa,mutta sellainen käsitys minulla kyllä on,että ainakin  ne  samojen vuosikurssien opiskelijat ovat kai jokseenkin myös niitä saman ikäluokan ihmisiä ?  (ehkä muutaman vuoden 'ikähaarukalla' sinne opiskelemaan valikoituneita .

Vai olenko nyt ihan väärässä?

Olet. Suurin osa on tietysti samaa ikäluokkaa, mutta kyllä niitä myöhemmällä iällä aloittavia,  täydennyskouluttautuvia tai uudelleen opiskelemaan alkaviakin on.

No anteeksi kun kehtasin edes kysyä,minä kun olen vaan tällainen ylempää sivistystä saamaton,melko oppimaton mummo vaan.

Te olette tietysti kaikki niin oppineita, korkeakoulut ja yliopistot oikein  käyneitä...

Minun siskontyttöni ,joka kuitenkin on siellä lääkiksessä se vaan kertoi,että kyllä ne siellä hänen kurssillaan (tai tiedekunnassaan,tai mikä se nyt sitten onkaan),ovat ne kurssikaverit kyllä jokseenkin samanikäisiä kaikki.

Itse olen vaan kotitalouskoulun,emäntäkoulun ja kansanopiston aikanani käynyt ja sitten piti siirtyä jo työelämään. 

Siellä kansanopistossakin tosin kyllä sitä  äidinkieltä sen verran oli oppiaineena ,että ihan oikein  kiinnitin huomiota tuon herrahenkilön kielelliseen ilmaisutapaan ja -tyyliin tuossa viestissään .

Sieltä puuttui possessiivisuffiksia ja oli noin oppineeksi herraksi vähän kummia sanankäänteitä  ja ilmaisuja mitä tuossa lopussa varsinkin käytti,eli ei nyt vaan minusta tuntunut muutenkaan oikein,  yliopistoihmisen, ilmaisutyyliltä...

Saatanhan tietysti olla taas väärässäkin,mutta kunhan tässä nyt vähän huvikseni vaan kirjoittelin,ei muuta.

Sait vastauksen ja siitä piti loukkaantua?

No kaipa se  kysyminen jotain täällä kuitenkin loukkasi,kun sain (...siitä hyvästä kun rohkenin yleensä edes  kysyä )peräti  16 alapeukkua ja sinä pelkästään  tuon toteamisestasi (että 'sait jo vastauksesi') sait heti 6 yläpeukkua.

Eihän niillä tietystikään  mitään merkitystä kenellekään oikeasti ole,mutta jostainhan se kuitenkin kertoo.

Kysymyksen sopimattomuudesta sitten kai,muuta en osaa arvata.

Alapeukun merkityshän kuitenkin  on,että  'en hyväksy mielipidettäsi'.

Mitään selitystähän noihin 'alapeukkuihin' ei kuitenkaan liittynyt.

Pilkun jäkeen tulee välilyönti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole koskaan opiskellut missään yliopistossa,mutta sellainen käsitys minulla kyllä on,että ainakin  ne  samojen vuosikurssien opiskelijat ovat kai jokseenkin myös niitä saman ikäluokan ihmisiä ?  (ehkä muutaman vuoden 'ikähaarukalla' sinne opiskelemaan valikoituneita .

Olet. Suurin osa on tietysti samaa ikäluokkaa, mutta kyllä niitä myöhemmällä iällä aloittavia,  täydennyskouluttautuvia tai uudelleen opiskelemaan alkaviakin on.

No anteeksi kun kehtasin edes kysyä,minä kun olen vaan tällainen ylempää sivistystä saamaton,melko oppimaton mummo vaan.

Te olette tietysti kaikki niin oppineita, korkeakoulut ja yliopistot oikein  käyneitä...

Minun siskontyttöni ,joka kuitenkin on siellä lääkiksessä se vaan kertoi,että kyllä ne siellä hänen kurssillaan (tai tiedekunnassaan,tai mikä se nyt sitten onkaan),ovat ne kurssikaverit kyllä jokseenkin samanikäisiä kaikki.

Itse olen vaan kotitalouskoulun,emäntäkoulun ja kansanopiston aikanani käynyt ja sitten piti siirtyä jo työelämään. 

Siellä kansanopistossakin tosin kyllä sitä  äidinkieltä sen verran oli oppiaineena ,että ihan oikein  kiinnitin huomiota tuon herrahenkilön kielelliseen ilmaisutapaan ja -tyyliin tuossa viestissään .

Sieltä puuttui possessiivisuffiksia ja oli noin oppineeksi herraksi vähän kummia sanankäänteitä  ja ilmaisuja mitä tuossa lopussa varsinkin käytti,eli ei nyt vaan minusta tuntunut muutenkaan oikein,  yliopistoihmisen, ilmaisutyyliltä...

Saatanhan tietysti olla taas väärässäkin,mutta kunhan tässä nyt vähän huvikseni vaan kirjoittelin,ei muuta.

Kunnon marttyyri :D

Ei tuo ollut marttyyriasenne ollenkaan, vaan kursailua. Enhän minä nyt mitään, kun olen vaan tällainen...vaikka pitää itseään oikeasti ihan nohevana tapauksena. Vai mitä, kommentin kirjoittaja?

Vierailija
44/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kuusikymppinen niin on ihan ok pyytää viisikymppistä naista ulos. 

Mitä väärää on siinä, jos 30v mies pyytää 20v naista ulos? Mielestäni ei mitään. 

Entä jos 30 v nainen pyytää 20 v miestä ulos?

Vierailija
45/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun moralistit ovat usein niin valtavan tyhmiä väitteidensä kanssa. Samaa ongelmaa on liikkeellä feministeillä.

Se, että naiset keskimäärin haluavat saman ikäisen kumppanin (minkä lähteen mukaan?) ei merkitse sitä, että ihminen ei saa tai ihmisen ei kannata haluta eri-ikäistä kumppania. Tässä on nyt rumasti sanottuna kuset ja paskat sekaisin ja vielä monessa tasossa. Jos olet nainen niin häpäiset sukupuolesi älykkyyden päättelylläsi.

Naiset keskimäärin haluavat itseään hieman vanhemman kumppanin. Ja miehet päinvastoin. 

Vierailija
46/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset keskimäärin haluavat itseään hieman vanhemman kumppanin. Ja miehet päinvastoin. 

Hieman vanhemman miehen, ei puolet vanhemman, kuten ap:n tapauksessa.

Vierailija
47/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait vastauksen ja siitä piti loukkaantua?

No kaipa se  kysyminen jotain täällä kuitenkin loukkasi,kun sain (...siitä hyvästä kun rohkenin yleensä edes  kysyä )peräti  16 alapeukkua ja sinä pelkästään  tuon toteamisestasi (että 'sait jo vastauksesi') sait heti 6 yläpeukkua.

Eihän niillä tietystikään  mitään merkitystä kenellekään oikeasti ole,mutta jostainhan se kuitenkin kertoo.

Kysymyksen sopimattomuudesta sitten kai,muuta en osaa arvata.

Alapeukun merkityshän kuitenkin  on,että  'en hyväksy mielipidettäsi'.

Mitään selitystähän noihin 'alapeukkuihin' ei kuitenkaan liittynyt.

Voi kristus. Vai tarkoittaa alapeukku sinusta automaattisesti, ettei mielipidettä hyväksytä? Miltä kuulostaa "olen eri mieltä". Useimmissa tapauksissa alapeukutan siksi, että olen eri mieltä, en siksi, että en hyväksyisi toisen mielipidettä.

Vierailija
48/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö ap kannattaako ihmisen haluta eri-ikäistä kumppania? Ei. Hän kysyi miten lähestyä itseään 10-15 vuotta vuotta nuorempaa naista joka ei ole osoittanut mitään kiinnostuksen merkkejä, tilanteessa joka vastaa työpaikkaa tai muuta olosuhdetta jossa tällaiset viritelmät voivat aiheuttaa ikäviä ristiriitoja. Minusta ap:n ja sinun päättely tässä on heikoilla kantimilla.

Vierailija
49/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee tarjous. Esim. 500 on opiskelijalle iso raha. Tai jos pystyt vaikuttamaan sen arvosanoihin, voit myös kiristää

Toivon, että sinulle tapahtuu jotain sellaista, mitä kirjoituksesi perusteella pitääkin tapahtua.

Ohis, "ystävällisesti"

Vierailija
50/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hieman vanhempi on 2-5 vuotta vanhempi. Ei yli 10 vuotta.

Vierailija
51/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat mammat taitaa pelätä että omakin ukko lähtee nuoremman matkaan..

Vierailija
52/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet aina kuvittelee, että vanhemmat naiset pelkäisivät menettävänsä miehensä nuoremmalle? Itse olen nuori nainen ja mua ainakin ällöttää vanhempien miesten lähestymisyritykset. Vaikka olen kohtelias vanhempia kohtaan, se ei ole mikään merkki, että olisin kiinnostunut.

Vierailija
53/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehet aina kuvittelee, että vanhemmat naiset pelkäisivät menettävänsä miehensä nuoremmalle? Itse olen nuori nainen ja mua ainakin ällöttää vanhempien miesten lähestymisyritykset. Vaikka olen kohtelias vanhempia kohtaan, se ei ole mikään merkki, että olisin kiinnostunut.

Joo, lisäksi vanhemmilla mammoilla on omia teinityttäriä joten setämiesten lähestymisyritykset saa sitä kauttakin ei-niin-kivoja fiboja. Kuten myös niillä satunnaisilla palstalle osuvilla normaaleilla miehillä, joilla on itsellä täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevia tyttäriä. Tai pystyvät kuvittelemaan tilanteen siitä näkökulmasta, että haluaisiko kuitenkaan ensijaisesti Jarkon 45 v höyläävän omaa tytärtään koska nuori.

Vierailija
54/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän lähtee. Parisuhde on tahtotila. Sinä päivä, kun mieheni ei halua enää elämäänsä kanssani jatkaa, saa hän lähteä. Minä ja mieheni teemme joka päivä päätöksen suhteen jatkamisesta.  Jos mieheni lähtee nuoremman, vanhemman, iso tissisemmän tai ihan mnkälaisen vaan naisen matkaan, on hän silloin tehnyt päätöksensä. Tähän mennessä molemmat ovat halunneet jatkaa. Yhteistä taivalta takana seitsemän vuotta ja parisuhteemme on vakaata kumppanuutta, joka on käynyt läpi myös aikamoisen myllytyksen. Arvostan miestäni ja sitä, että hän on pysynyt rinnallani, vaikka olisi voinut nostaa kytkintä jo aikaa sitten.

Vierailija
55/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se vaan ihan suoraan kahville. Mitä sitä kiertelemäään. Kerro sitten täällä miten kävin

Vierailija
56/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän lähtee. Parisuhde on tahtotila. Sinä päivä, kun mieheni ei halua enää elämäänsä kanssani jatkaa, saa hän lähteä. Minä ja mieheni teemme joka päivä päätöksen suhteen jatkamisesta.  Jos mieheni lähtee nuoremman, vanhemman, iso tissisemmän tai ihan mnkälaisen vaan naisen matkaan, on hän silloin tehnyt päätöksensä. Tähän mennessä molemmat ovat halunneet jatkaa. Yhteistä taivalta takana seitsemän vuotta ja parisuhteemme on vakaata kumppanuutta, joka on käynyt läpi myös aikamoisen myllytyksen. Arvostan miestäni ja sitä, että hän on pysynyt rinnallani, vaikka olisi voinut nostaa kytkintä jo aikaa sitten.

Hyvin sanottu! Mustasukkaisuus on mielestäni turha tunne siinä mielessä, että jos kumppani päättää lähteä toisen matkaan, niin eipä sille asialle oikein mitään voi.

Vierailija
57/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska itse en miehenä haluaisi olla paljon vanhemman naisen kanssa, vaan ennemmin vähän nuoremman kanssa. En ymmärrä miehiä, jotka ovat 10-15 vuotta vanhemman naisen kanssa, ja luulenkin että pitemmän päälle nuo miehet alkavat katsoa nuorempia. Ja silloin ollaan tuossa tilanteessa, että vanhempi nainen saattaa pelätä menettävänsä miehensä nuoremmalle.

Vierailija
58/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska itse en miehenä haluaisi olla paljon vanhemman naisen kanssa, vaan ennemmin vähän nuoremman kanssa. En ymmärrä miehiä, jotka ovat 10-15 vuotta vanhemman naisen kanssa, ja luulenkin että pitemmän päälle nuo miehet alkavat katsoa nuorempia. Ja silloin ollaan tuossa tilanteessa, että vanhempi nainen saattaa pelätä menettävänsä miehensä nuoremmalle.

Miksi et sitten ole suunnilleen ikäisesi naisen kanssa? Suurinta osaa nuorista naisista ei kiinnosta hirveästi vanhemmat miehet.

Vierailija
59/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei sitten kuitenkaan yhtään huoleta että se 10-15 vuotta nuorempi nainen alkaa katsella nuorempia jossain vaiheessa (lue hyvin pian). Näin nimittäin käy, on kokemusta lähipiiristä. Mies räjäyttää elämänsä ja perheensä 15 vuotta nuoremman naisen takia ja pari vuotta myöhemmin istuu yksin vuokrayksiössään.

Vierailija
60/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu! Mustasukkaisuus on mielestäni turha tunne siinä mielessä, että jos kumppani päättää lähteä toisen matkaan, niin eipä sille asialle oikein mitään voi.

Niin jos eletään ideaalimaailmassa, ja kaikilla on rautainen itsetunto. Ihminen kuitenkin jo heti alussa, parisuhdetta miettiessään, arvioi onko potentiaalisesta kumppanista pitkään parisuhteeseen. Eikä moni edes ryhdy mihinkään suhteeseen epäluotettavalta vaikuttavan ihmisen kanssa. Eli kyllä sille asialle jotain voi, ettei  kumppani lähde toisen matkaan: Valitsemalla mahdollisimman sopivan kumppanin ja pitämällä huolta siitä suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi