Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 10-15 vuotta nuorempia naisia oikeaoppisesti lähestytään?

Vierailija
09.05.2016 |

Mielessä on siis eräs opiskelukaveri. Olen tehnyt hänen kanssa muutamia kertoja yhdessä ryhmätöitä, ja olen oppinut arvostamaan häntä ja hänen mielipiteitä. Hän käyttäytyy minua kohtaan asiallisesti ja kohtelee minua tasavertaisena ihmisenä. Aidosti arvostan ja kunnioitan häntä.
Muuten olisin jo sikana limpussa, mutta av-palstan syöttämä propaganda saa minut tuntemaan itseni setämieheksi. Mikä on siis oikeaoppinen lähestymistapa?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppinen lähestymistapa on odottaa hänen aloitettaan. Mieti miten nolona olet ja tytt on kun hän antaa sinulle pakit ja joudutte olemaan tekemisissä opiskelut loppuun.

Vierailija
2/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi kinnostunut niin tuskin kuvailisit hänen asennettaan sinua kohtaan sanalla asiallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaoppinen lähestymistapa huomattavasti nuorempaa naista kohtaan on, ettei lähesty ollenkaan.

Vierailija
4/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole koskaan opiskellut missään yliopistossa,mutta sellainen käsitys minulla kyllä on,että ainakin  ne  samojen vuosikurssien opiskelijat ovat kai jokseenkin myös niitä saman ikäluokan ihmisiä ?  (ehkä muutaman vuoden 'ikähaarukalla' sinne opiskelemaan valikoituneita .

Vai olenko nyt ihan väärässä?

Vierailija
5/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota muna käteen, mene hänen luokseen, silmää iskien ja typerästi virnistäen kysy että Heruux? Toimii joka kerta!

Vierailija
6/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Ota huomioon että voi tulla pakit mutta niinhän voi käydä joka tapauksessa aloitteentekijälle iästä ja sukupuolesta riippumatta. Jos uskot ettei mahdolliset pakit ala ottaa päähän ylettömästi voisi olla parasta että sanot vaan suoraan että haluaisit nähdä häntä myös opiskeluasioiden ulkopuolella. Jos empii, älä vaadi vastausta heti vaan sano että tuumaile rauhassa ja palataan asiaan.

Ikäero voi olla että ikäero haittaa häntä tai sitten ei. Ei selviä kuin kysymällä.

Vierailija
7/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole koskaan opiskellut missään yliopistossa,mutta sellainen käsitys minulla kyllä on,että ainakin  ne  samojen vuosikurssien opiskelijat ovat kai jokseenkin myös niitä saman ikäluokan ihmisiä ?  (ehkä muutaman vuoden 'ikähaarukalla' sinne opiskelemaan valikoituneita .

Olet. Suurin osa on tietysti samaa ikäluokkaa, mutta kyllä niitä myöhemmällä iällä aloittavia,  täydennyskouluttautuvia tai uudelleen opiskelemaan alkaviakin on.

Vierailija
8/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessä on siis eräs opiskelukaveri. Olen tehnyt hänen kanssa muutamia kertoja yhdessä ryhmätöitä, ja olen oppinut arvostamaan häntä ja hänen mielipiteitä. Hän käyttäytyy minua kohtaan asiallisesti ja kohtelee minua tasavertaisena ihmisenä.

Asiallinen ja tasavertainen ei tarkoita kiinnostusta. Jätä lähestymättä.

Vierailija
9/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pukinparta

Vierailija
10/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattelin mennä viikonloppuna katsomaan leffan X/tilaisuuteen Y/testaamaan uuden (ruoka-)ravintolan z, kiinnostaisiko sinua lähteä seuraksi? Ai ei, no, harmi. No, ehkä joku toinen kerta? Ai ei? No, elämä on." ja kaunis hymy, joka ilmaisee että asia ei vaikuta millään tavalla yhdessä opiskeluunne.

Vierailija
11/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollainen setämies rupesi koulussa lähestymään mun tytärtä. Herralla taisi olla ikää yli 50 ja tyttäreni silloin noin 18v. Meni niin pitkälle että tytär koki ahdisteluksi (pyrki halailemaan, seksistisiä kommentteja ym). Kävin tyttären koululla juttelemassa vastuuopettajien kanssa. Mies joutui vaihtamaan luokkaa ja sai varoituksen. Joten ihan vinkiksi vaan että älä tee mitään aloitteita. Jos nainen on kiinnostunut hän tekee kyllä aloitteen

Vierailija
12/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet. Suurin osa on tietysti samaa ikäluokkaa, mutta kyllä niitä myöhemmällä iällä aloittavia,  täydennyskouluttautuvia tai uudelleen opiskelemaan alkaviakin on.

No anteeksi kun kehtasin edes kysyä,minä kun olen vaan tällainen ylempää sivistystä saamaton,melko oppimaton mummo vaan.

Te olette tietysti kaikki niin oppineita, korkeakoulut ja yliopistot oikein  käyneitä...

Minun siskontyttöni ,joka kuitenkin on siellä lääkiksessä se vaan kertoi,että kyllä ne siellä hänen kurssillaan (tai tiedekunnassaan,tai mikä se nyt sitten onkaan),ovat ne kurssikaverit kyllä jokseenkin samanikäisiä kaikki.

Itse olen vaan kotitalouskoulun,emäntäkoulun ja kansanopiston aikanani käynyt ja sitten piti siirtyä jo työelämään. 

Siellä kansanopistossakin tosin kyllä sitä  äidinkieltä sen verran oli oppiaineena ,että ihan oikein  kiinnitin huomiota tuon herrahenkilön kielelliseen ilmaisutapaan ja -tyyliin tuossa viestissään .

Sieltä puuttui possessiivisuffiksia ja oli noin oppineeksi herraksi vähän kummia sanankäänteitä  ja ilmaisuja mitä tuossa lopussa varsinkin käytti,eli ei nyt vaan minusta tuntunut muutenkaan oikein,  yliopistoihmisen, ilmaisutyyliltä...

Saatanhan tietysti olla taas väärässäkin,mutta kunhan tässä nyt vähän huvikseni vaan kirjoittelin,ei muuta.

Vierailija
13/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin ja jos oikeasti olisi,niin tuskinpa hän tuommoisia täällä kyselisikään..

Vierailija
14/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli yliopistossa kurssikaverina ihan huomattavasti vanhempia henkilöitä. Esim. useampi yli nelikymppinen tai viittäkymppiä lähestyvä nainen.

Vierailija
15/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten ihan vinkiksi vaan että älä tee mitään aloitteita. Jos nainen on kiinnostunut hän tekee kyllä aloitteen

Jos tuota vinkkiä noudattaisi, niin 90% miehistä ei saisi koskaan naista.

Vierailija
16/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertämällä kaukaa. Tai riippuu vähän minkä ikäisiä itse olette, jotain alle kaksvitosta tuskin kiinnostaa mikään kulahtanut neljääkymppiä hipova setämies.

Tai jos nyt välttämättä haluat yrittää niin älä ainakaan korosta olevasi nuorekas, se ei takuulla toimi, on ainakin omasta mielestäni hyvinkin negatiivinen ilmaisu.

Vierailija
17/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos nyt välttämättä haluat yrittää niin älä ainakaan korosta olevasi nuorekas, se ei takuulla toimi, on ainakin omasta mielestäni hyvinkin negatiivinen ilmaisu.

Ahaa, että kannattaa sitten korostaa olevansa vanha kulahtanut setä, jossa ei ole mitään nuorekkuutta jäljellä?

Vierailija
18/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aika varovainen olisin. Ehkä kannattaisi aloittaa vaikka kutsumalla kahville? Muistan kun itse olin parikymppinen, niin kyllä jo kolmekymppiset olivat ihan ikäloppuja, ajattelin aina että mies voi olla mua korkeintaan 5 v vanhempi. Mutta onhan toki erilaisia naisia ja miehiä, veljelläni oli pitkään tyttöystävä, joka oli häntä reilut 10 v nuorempi. Tuo nainen sanoi, että hän tunsi itsensä jo teininä keski-ikäiseksi ja hän kieltämättä oli kaikinpuolin vanhemmanoloinen ja myös näytti vuosia itseään vanhemmalta. Oli siis todella fiksu ja ajattelevainen, säästäväinen ja oli urasuunnitelmat valmiina, ei ollut mikään turhanhöpöttäjä. Minä olin samanikäinen kuin hän ja olin vielä tosi lapsellinen, haaveilin ulkomaille muutosta yms. ei ollut vielä mitään ura- eikä perhesuunnitelmia, kunhan eli päivän kerrallaan ja hörhöttelin menemään.

Vierailija
19/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että aiot raiskata sen ja että voit myös maksaa jos suostuu.

Vierailija
20/101 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tarjous. Esim. 500 on opiskelijalle iso raha. Tai jos pystyt vaikuttamaan sen arvosanoihin, voit myös kiristää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi