Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ei aio pukeutua valkoiseen morsiuspukuun

Vierailija
08.05.2016 |

Ja olen kaaso. Morsian on valinnut puvustaan viininpunaisen. Minusta aivan tavattoman mauton valinta! Sulhasen puku on normaali. No, (huono) makunsa kullakin, mutta entäs kun ostamani mekko on myös viininpunainen, hiukan pinkimpi s'vy kuin morsiamen? En ole vielä esitellyt pukuani hänelle, mutta tuleekohan tästä ongelmia? Kutsuja olen ollu tekemässä eikä niissä mainita ettei sopisi pukeutua viininpunaiseen tms. Pitääkö minun ostaa uusi mekko? Valkoinen?? :D

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alapeukku löytyy mutta kommentti pihdataan. Olen ollut vaan häissä joissa morsian valkoisessa mekossa. Onko tuo morsiamen väri vältettävä värivai ei?!

Vierailija
2/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edel.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pinkki mekko omissa häissäni eikä olisi vähempää voinut kiinnostaa, mitä muilla oli päällä. Ne oli meidän juhlat ja hauskaa oli, vaatteiden väreistä viis.

Vierailija
4/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian vaikea näyttää pukua morsiamelle ja kysyä, onko se ok?

Vierailija
5/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on viattomuuden väri, joten aniharva "neitsytmorsian" voi käyttää väriä.

Puhuisin pukusi väristä morsiamen kanssa.

Vierailija
6/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, että morsian on ollut "silleen" kaason poikkiksen kaa! Huh-huh.

Vierailija
7/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian on muutenkin vitun hysteerinen häiden alla, häät vasta 2 kk päästä ja nyt jo aivan järkyttävä meno, en tiiä kuinka saan kysyttyä ilman jotain vitun kohtausta. Pistän tätä menoa välit poikki häiden jälkeen. Se mekkonsa on muutenkin halvan näköinen riekale, jää sen kanssa mun mekon varjoon, joten varmaan kohteliainta olisi minun ostaa uusi mekko. Ja rahaa on palanut kiitettävästi jo nyt. ap

Vierailija
8/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan rumasti ettei tarvitse päin näköä sanoa. Älkää ikinä suostuko kaasoksi! Menee ystävyys. ap

Vierailija
9/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsian on muutenkin vitun hysteerinen häiden alla, häät vasta 2 kk päästä ja nyt jo aivan järkyttävä meno, en tiiä kuinka saan kysyttyä ilman jotain vitun kohtausta. Pistän tätä menoa välit poikki häiden jälkeen. Se mekkonsa on muutenkin halvan näköinen riekale, jää sen kanssa mun mekon varjoon, joten varmaan kohteliainta olisi minun ostaa uusi mekko. Ja rahaa on palanut kiitettävästi jo nyt. ap

Vaikutat mukavalta, ystävälliseltä ja kohteliaalta ystävältä, jolla on kauniit käytöstavat. Onnekas morsian!

Vierailija
10/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se morsmaikku pukeutua vaikka perunasäkkiin, kun on hänen oma päivänsäkin. En oikein nyt ymmärrä miksi sua nyt närästää toisen valinta? Jos morsian on itse tyytyväinen valintaansa, niin silloinhan kaikki on just niinkuin pitääkin eli hyvin.

Vierailija
11/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen on viattomuuden väri, joten aniharva "neitsytmorsian" voi käyttää väriä.

Puhuisin pukusi väristä morsiamen kanssa.

Tämä mullekin tuli mieleen,että kumma muinaisjäänne tuo "pakollinen" valkoinen hääpuku,kun alunperin on symboloinut juurikin sitä,että morsian on puhtoinen neitsykäinen.Jos joskus menen naimisiin,en halua itsekään valkoista hääpukua,vaan jonkun sellaisen värin,josta muutenkin tykkään.Ehkä vihreän.Ap:n "ongelma" on outo.Kai sitä voi googlettaa jonkun etikettihomman,mitkä värit ovat yleensä häissä sallittu tai kielletty,ja saako morsiamen ja kaason pukujen värit olla lähellä toisiaan.AV:lla pähkäilyä hedelmällisempää olisi varmaan keskustella sen morsiamen kanssa,jos pukuasialla ei ole hänelle suurta merkitystä,ap voi pitää pukunsa,vaihtaa sen valkoiseen tai pukeutua vaikka juhlavasti asustettuun jätesäkkiin,morsiamen värivalintaa hänen on kuitenkin turha mollata.Onneksi ainakin nykyään häistään saa tehdä juuri sellaiset,kuin itse haluaa.

Vierailija
12/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain neitsyet tai vain tulevan aviomiehensä kanssa seksiä harrastaneet voivat käyttää häissä valkoista pukua

Vierailija
13/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä mieluummin välit poikki nyt heti,niin morsian ehtii etsiä täysipäisen kaason ennen häitä.

Vierailija
14/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on...

Ei morsiuspuvun tarvitse olla valkoinen.

Viininpunainen on toki eksoottinen valinta kesähäihin mutta so what?

Itse menin tulipunaisessa puvussa naimisiin 13vuotta sitten, jäät oli helmikuussa. Hyvä ystäväni meni naimisiin sinisessä puvussa toukokuisissa häissään 10 vuotta sitten.

Vierailija
15/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä millaimen kolttu on päällä. Ei niiden vaatteiden kanssa naimisiin mennä.

Vierailija
16/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä millaimen kolttu on päällä. Ei niiden vaatteiden kanssa naimisiin mennä.

AP:lle sillä on väliä,olisihan kiusallista jos morsiamen "mauton rätti" jäisi hänen upean muotiluomuksensa varjoon :D Ehkä ap voisi harkita sitä jätesäkkiin pukeutumista,ei juurikaan rahanmenoa ja varmaan ainoa keino varmistaa,että morsiamalle on parempi puku.Tosin sen kaason homman jättäminen sikseen on ehkä sittenkin vielä parempi vaihtoehto,eivät taida olla kovin hyviä kavereita kun noin rumasti kirjoittelee morsiamesta täällä sen sijaa että sanoisi päin naamaa mikä mättää.

Vierailija
17/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no olisi pitänyt arvata mikä vastaanotto täällä on. Naikaa toisenne vaikka missä värissä, ihan sama mulle. Halusin vaan tietää onko yleinen moka pukeutua valkoiseen VAI morsiamen väriin.

Morsian on näyttänyt todellisen luonteensa ja on ihan vitun sairas ämmä. Jos tietäisin pääseväni helpoimmalla jättämällä kaason hommat sikseen, niin tekisin sen. Mutta siitä se show vasta alkaisi. Ap

18/29 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no olisi pitänyt arvata mikä vastaanotto täällä on. Naikaa toisenne vaikka missä värissä, ihan sama mulle. Halusin vaan tietää onko yleinen moka pukeutua valkoiseen VAI morsiamen väriin.

Morsian on näyttänyt todellisen luonteensa ja on ihan vitun sairas ämmä. Jos tietäisin pääseväni helpoimmalla jättämällä kaason hommat sikseen, niin tekisin sen. Mutta siitä se show vasta alkaisi. Ap

Kai tiedät,että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan?Teet ilkeämielisen aloituksen,saat ilkemielisiä vastauksia. "onko yleinen moka pukeutua valkoiseen VAI morsiamen väriin" Yleensä se valkoinen ON morsiamen väri.Ja on epäkohteliasta pukeutua morsiameen väriin,joten jos on perinteiset häät ja valkoinen hääpuku,niin silloin vieraat eivät pukeudu valkoiseen.Nyt taas morsiamen väri on viininpunainen,joten sinä voit pukeutua valkoiseen.Voit myös kysyä morsiamelta,häiritseekö häntä,että kaasolla on samanvärinen asu.Jos se on morsiamalle OK,sinun ei tarvitse ostaa uutta mekkoa.Jos olisit tehnyt asiallisen avauksen,olisit saanut asiallisia vastauksia,mutta takerruitkin epäolennaiseen mollaamalla morsianta ja hänen vaatemakuaan,siksi vastaukset olivat sen mukaisia.

19/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häävieraalta etikettivirhe on pukeutua kokovalkoiseen pukuun, koska se väri on varattu morsiamelle. Koska jokaisen häävieraan ei voi olettaa tietävän, millaisen hääpuvun morsian on valinnut, ei ole etikettivirhe pukeutua samaan väriin kuin morsian, mikäli morsian ei itse pukeudu valkoiseen.

Kaasona sinä voit toki keskustella morsiamen kanssa sinun juhla-asustasi, mutta uutta sinun ei tarvitse ostaa. Jos morsian haluaa kaasoilleen tietynlaiset puvut, hän hankkii ne kaasoilleen itse. Viininpunainen ei ole mitenkään erikoinen valinta kaason vaatetuksen väriksi, joten en näe sinun pukusi olevan mikään etikettivirhe. Morsian tuskin on kauhean kiinnostunut häävieraidensa vaatevalinnoista, kun on itselleenkin valinnut epätyypillisen hääpuvun.

Vierailija
20/29 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös morsian on salaa palstamamma,löytää tämän ketjun ja laittaa kaason vaihtoon,niin ei tule kenellekään mielipahaa,kun kaasolla on samanvärinen mutta "parempi" asu :D