Louis Vuitton hinnat Helsingin liikkeessä?
Onko kellään tietoa, mihin hintaan laukkuja nykyään myydään?
Pystyykö niitä jostain katsomaan?
Kommentit (57)
Luikkarin webbisivu. Liikkeessä samat hinnat. Esimerkiksi http://de.louisvuitton.com/deu-de/damen/les-extraordinaires
Ei helvetti repesin! Kyllä täytyy olla vajaa, että tuollaisia summia maksaa laukusta. Rumiakin ovat suurin osa.
On kyllä sen verran kovat hinnat että taitaa jäädä mun laukut ostamatta.. :D
Ap
Hmm. Taitaa olla kateellisuutta ettei itsellä ole varaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Taitaa olla kateellisuutta ettei itsellä ole varaa ostaa.
Tarkoitettuna kolmannen viestin kirjoittaneelle
Millainen älykääpiö ostaa 37000€ laukun?? :O
Vierailija kirjoitti:
Minun hyvin koulutettu mieheni ostaa minulle, kun vähän murjotan aamulla niin tiedän takuuvarmasti että käy Vuikkarin kautta ennenkuin tulee töistä kotiin :) Ei siis mikään älykääpiö vaan mies joka haluaa vaimonsa näyttävän hyvälle ja tyylikkäälle rinnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Luikkarin webbisivu. Liikkeessä samat hinnat. Esimerkiksi http://de.louisvuitton.com/deu-de/damen/les-extraordinaires
Tuo on erikoismallisto joita myydään vain Pariisin liikkeessä tai muualla tilauksesta. Kai sen nyt järkikin sanoo kun laukut käärmettä, krokotiilia jne!
Suomen liikkeen käsilaukut liikkuvat tonnin molemmin puolin. Pikkulaukut alkaen 500. Nämä siis eivät ole nahkaa muualta kuin kahvoista vaan kanvasta. Nahkalaukut parista tonnista alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun hyvin koulutettu mieheni ostaa minulle, kun vähän murjotan aamulla niin tiedän takuuvarmasti että käy Vuikkarin kautta ennenkuin tulee töistä kotiin :) Ei siis mikään älykääpiö vaan mies joka haluaa vaimonsa näyttävän hyvälle ja tyylikkäälle rinnallaan.
:/ Kuljetko sitten laukku naaman edessä?
LV on kyllla rumin laukku ikina, varit kuin kuralammikosta. En ottaisi vaikka saisin ilmaiseksi. Maailma on taynna kauniimpia ja havempia laukkuja joista Suomessa ei ole kuultukaan eika ole rahasta kiinni, voisin ostaa niin monta kuin haluaisin mutta kun en halua.
Long live Kate Spade! t.usalainen
Miks joka toinen Vuittonin laukku mitä näkee kaupungilla on sellainen tumman ruskea jossa on jotain kullan värisiä pieniä koristeita, näyttävät kaikki ihan samanlaisilta, miksi ostaa jumalattoman kallis laukku joka on "samanlainen" kuin jollain toisella?
Mutta eipä sinänsä ole paljon järkeä ostaa kymmenien tuhansien rannekelloja mitä jotkut miehet taas tekevät.
Tai voi kai laukut ja kellot olla sijoituskohteitakin tai keräilykohteita, mutta käytännölliseltä kannalta täysin älytöntä...
Niin, kysyjä ei ilmeisesti osannut navigoida linkistäni muihin osioihin. Halvin peruspissislaukku lähtee reilusti alle 500 euron, mutta sehän ei sitten ole nahkaa, jos se nyt logoa haluavaa haittaa.
Minä sain 15 vuotta sitten ulkomailla asuneelta mummoltani 70-luvun ruskean monogrammisen Vuittonlaukun eli saman alkuperäisen Speedyn jonka Audrey Hepburn teki tunnetuksi, kaikki suomalaiset tutut sanoivat että hyi saatana miten ruma mummolaukku että et kai sä tuota kehtaa käyttää. Nyt kaikki haukkujat ovat ostaneet "samoja saatanan rumia mummokuosilaukkuja" ja maksaneet vielä niistä melkein tonnin verran :D
Helsinkiin on avattu Michael Korsin liike, siellä samaan hintaan ja vielä edullisemminkin saa nahkaisen laukun joka ei huuda logomonogrammia eivätkä ne näytä tanttamaisilta vaan sopivat kaiken ikäisille ja olkalaukut kestävät myös läppärin painon. Kors käyttää samaa päällystettyä saffianonahkaa laukuissaan kuin esimerkiksi Prada. Toki vastaavan kokoista Pradaa ei alle parin tuhannen egen edes saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:/ Kuljetko sitten laukku naaman edessä?
Eiköhän alligaattorivuittoni pistä hymyn viivasuisimmankin naisen naamalle ;))))
Kuinkahan monta kymmentä prosenttia katteet noissa laukuisssa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku tekstiili/nahka-alan ihminen joskus laskeskellut että 4500 euron Chanel-laukun todellinen kustannus on 100-120 euroa materiaaleineen, töineen. Niissä siis maksaa lähinnä se merkkilogo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku tekstiili/nahka-alan ihminen joskus laskeskellut että 4500 euron Chanel-laukun todellinen kustannus on 100-120 euroa materiaaleineen, töineen. Niissä siis maksaa lähinnä se merkkilogo.
Ei kymmenien vaan satojen prosenttien katteet. Tuotantotavasta ja materiaaleista kiinni maksaako laukku yli vai alle 200 euroa. Myyntihinta menee logon haluttavuuden, markkinoinnin ja vaikka sopivan tarinan perusteella. Esimerkiksi LV Monogram -sarja ei ole nahkaa lainkaan, joten valmistuskustannus on minimaalinen.
https://uk.finance.yahoo.com/news/the-real-cost-of----a-handbag-1057370…
Up!
Muakin kiinnostais, oon kuullut että hinnat kovasti nousseet..