Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luen ARNOLD SCHWARZENEGGERIN elämänkertaa.Mitä mieltä te olette miehestä?

Vierailija
08.05.2016 |

Olen melko alussa mutta tuntuu hyvin kirjoitetulta ja mielenkiintoiselta.Arska on minulle vähän tuntemattomampi suuruus enkä tiedä miehestä muuta kun kehonrakennuksen, leffat, kuvernöörin viran, vaimon pettämisen ja lehtolapsen.Arvostatteko te että on saavuttannut niin paljon elämässään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käytännössä noussut kolmessa eri asiassa aivan huipulle, eipä se pelkkää tuuria ole. Lehtolapsia nyt varmaan on kymmeniä.

Vierailija
2/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se jonkun sortin saavutus että sai naitua ittesä Kennedyn sukuun.Ilman sitä olisi jäännyt Arskalta paljon saavuttamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Arska on legenda. Minulla on hänen kaikki elokuvansa ja niistä suurin osa on mahtavia. Niistä huokuu hyvää energiaa ja menneiden vuosikymmenten tunnelmaa. Nykypäivän elokuvissa ei ole enää samaa fiilistä. Minun olisi pitänyt syntyä paljon aikaisemmin.

N29

Vierailija
4/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä varmaan naisia kohtaan aika sika, mutta arvostan kyllä sitä, miten on muuten edennyt elämässä. Ja se, että teki - republikaanina - Kaliforniassa maan edistyksellisintä ympäristöpolitiikkaa on hieno juttu.

Eli ristiriitainen tyyppi todellakin, mutta myös mielenkiintoinen.

Ps. Mun mies on lukenut tuon, kehui kirjaa. Minä en kauheasti perusta muistelmista, mutta saatan myös lukea :-)

Vierailija
5/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan. Arska on legenda. Minulla on hänen kaikki elokuvansa ja niistä suurin osa on mahtavia. Niistä huokuu hyvää energiaa ja menneiden vuosikymmenten tunnelmaa. Nykypäivän elokuvissa ei ole enää samaa fiilistä. Minun olisi pitänyt syntyä paljon aikaisemmin.

N29

Älä ole typerä!Ei tämä koko maailma lillunnut menneinä vuosikymmeninäkään sellaisissa tunnelmissa minkä sinä saat jostain leffoista.Turhaa nostalgiaa.

Vierailija
6/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tyyppia mutta arvostan häntä ihmisenä. Ei ole noussut menestys hattuun. Todella hyvä tyyppi ja roolimalli.

Vierailija
7/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oliko tämä tarina siinä elämäkerrassa, mutta Arska lähetti kerran vaimonsa ja vanhan äitinsä kotiin vaihtamaan päälleen mekot. Arnold  ilmoitti ykskantaan, etteivät hänen naisensa kulje housuissa.

Arvostettavaa miehekästä toimintaa!

Vierailija
8/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä varmaan naisia kohtaan aika sika, mutta arvostan kyllä sitä, miten on muuten edennyt elämässä. Ja se, että teki - republikaanina - Kaliforniassa maan edistyksellisintä ympäristöpolitiikkaa on hieno juttu.

Eli ristiriitainen tyyppi todellakin, mutta myös mielenkiintoinen.

Ps. Mun mies on lukenut tuon, kehui kirjaa. Minä en kauheasti perusta muistelmista, mutta saatan myös lukea :-)

Tämä on se hänen itsensä tai jonkun haamukirjoittajan tekele.Joskus aikasemmin olen lukennut jonkun kirjan hänestä mutta se oli pelkästään sellaista ylistyslaulua että oli varmaan jonkun fanipojan opus;)

Vierailija
9/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne tyyppia mutta arvostan häntä ihmisenä. Ei ole noussut menestys hattuun. Todella hyvä tyyppi ja roolimalli.

Paisti että käytti steroideja ja on sikaritupakoitsija. Myös aviorikoksen on hän tehnyt.

Vierailija
10/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paisti että käytti steroideja ja on sikaritupakoitsija. Myös aviorikoksen on hän tehnyt.

No eihän tuossa mitään pahaa ole. Ihminenhän hänkin on. Ja rahoitti myös steroideja myymällä pyllyään varakkaille vanhemmille herrasmiehille. Mitä sitten?

Vierailija
11/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana myös huvikseen hakkasi ihmisiä.Yhden meinasi hakata uudelleen kun tämä uskalsi vaatia tekohampaita omien tilalle mutta poliisit heitti Arskan koppiin.

Vierailija
12/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sitä, että hän on saavuttanut työtä tekemällä unelmiaan. Voin kuvitella, että ei ole aina toiminut puhtaasti mutta onko kukaan ihan luomuna saavuttanut kärkisijoja kehonrakennuksessa? En tiedä. Taidan laittaa ko. kirjan lukulistalla, kiitos vinkistä.

Vierailija
13/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauros.

Vierailija
14/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arska oli aikoinaan nokkela kun oli kehonrakennus kisat käynnissä ja tuomaristoa varten tarvittiin esikatselu kierros. No sopivaa tilaa ei löytynyt niin Arska ehdotti otetaan kierros tuolla noin!

Ei siinä muuta ollut kuin tausta oli musta ja Arska oli ainoa vaalea hipiäinen kaveri siinä kisassa...

Voitte vaan miettiä miten hyvin tumma kaveri näkyy mustaa taustaa vasten....

Vierailija
15/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattiselta vaikuttava mies. Toisaalta petturisikakäytöstä halveksin.

Vierailija
16/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympaattiselta vaikuttava mies. Toisaalta petturisikakäytöstä halveksin.

No kyllähän se kyrpä voi joskus eksyä väärään reikään, ei kaikkia impulsseja voi aina hallita.

Vierailija
17/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten en välitä miehestä hirveästi mutta näitä haastatteluja on ihan kiva katsella :)

:)

Vierailija
18/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä on aina jäänyt hyvät fiilikset, olkookin pettäjä

Vierailija
19/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ihan yhtä paha steroidinarkki kuin nämä nykyajan kehonrakentajat, mutta joutui myös alkuaikoina rahoittamaan kehonrakennus harrastustaan gay4pay kuvilla, niinkuin on moni muukin hormonibodari Amerikassa joutunut tekemään. Vaiettuja salaisuuksia.

Vierailija
20/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfauros.

Aika pienikokoinen sellainen. Satuin paikalle kun Planet Hollywood aikanaan avattiin Helsinkiin. Seisoin noin 10-15m päässä kun hän tuli avajaisiin ja ajattelin, että onko hän kutistunut pesussa, mutta ei kyllä hän on aika lyhyt, just alle 180. Filmeissä hänet saadaan koroilla ja kuvakulmilla saatu näyttämään isommalta kun hän on luonnossa :)