Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TYYLITTÖMYYDEN ÄÄRIHUIPENTUMA: isorintainen pitää t-paitaa ilman rintsikoita

Vierailija
08.05.2016 |

Voi saatana... VALOJA PÄÄLLE ÄMMÄT!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haittaa muiden pukeutuminen enkä siihen missään tapauksessa haluaa puuttua, mutta tekeekö joku muka oikeasti noin? Ei saatana, kyllä se raja jossain kulkee!

Vierailija
2/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kanssa teilläkin on ongelmia. Itse en edes huomaisi mitään tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä oikeasti isorintainen vai av-isorintainen, eli nainen jonka rinnat näkee ilman mikroskooppia?

Vierailija
4/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää (y)

Vierailija
5/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällötti kun äidilläni oli isot törröttävät NÄNNIT ja ei käyttänyt rintsikoita kotona.

Vierailija
6/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka olis tullut vieraitakin. -5

7/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseletko sattumalta meille ikkunasta? Ihan tasan tarkkaan olen kotonani pelkässä t-paidassa ja pikkuhousuissa jos haluan.

Kadulla en ehkä niin kulkisi, mutta lähinnä siksi, koska en haluaisi saada niitä katseita, joita se herättää. Jotkut jopa katsovat oikeudekseen kommentoida tai koskea. Se on tyylittömyyden äärihuipentuma. 

Vierailija
8/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mitä väliä jos on kuitenkin se paita. Miksi miesten isojen läskitissien peitteeksi kelpaa pelkkä T-paita?

Rintaliivit on aika epämukava asuste monille, itsekään en käytä (tosin mulla on A-kupin rinnat).

Vierailija
9/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rintaliivejä kulkevat naiset on tyylittömiä isoilla tai pienillä tisseillä varustettuna.

Vierailija
10/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällainen "tyylirikos" kovinkin yleinen? :D Itse en osaa kuvitella meneväni ihmisten ilmoille ilman rintaliivejä,ei siksi että se olisi tyylitöntä,vaan siksi että se on helkkarin epämukavaa.Ilman tukevia rintsikoita varmaan tyrmäisin itseni,kun tissit pomppivat holtittomasti kävellessä.En kyllä pahemmin katsele ihmisiä,etenkään heidän rintojaan,niin vaikea sanoa kuinka paljon se saattaa häiritä esteettistä silmää,jos jollain on ei ole rintsikoita,kumma aihe nähdä palstalla vaahtoamisen arvoiseksi ongelmaksi.

Vierailija
11/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vinosti hymyilyttämään kun ajattelee, kuinka tuore keksintä ja tai oivallus rinatliivit ovat maailman historiassa, tai ylipäätään osana pukeutumisen historiaa...  Ja onko sattumaa vai "tietoinen valinta" ettei miehillä taida olla yleisesti päällään oikein mitään vastaavaa... 

Vierailija
12/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Öh, mitä väliä jos on kuitenkin se paita. Miksi miesten isojen läskitissien peitteeksi kelpaa pelkkä T-paita?  Rintaliivit on aika epämukava asuste monille, itsekään en käytä (tosin mulla on A-kupin rinnat)." 

Hyvä kysymys. Ja miesten pukeutumiseen tai oiekammin "kesätyyliin" tulee, niin siinä missä minulla on mahdollisesti kesällä päälläni se T-paita, tai ylipäätään paita kesälomapäivänäni, niin olen varma, että Suomen kesässä käyskentelee ja  istuu moni ns. äijämies - ilman paitaa terassilla, eikä  juuri koskaan, jos lainkaan siksi, että olsi tullut heinä tai asfaltti tai muista "kuumista töistä" hakemaan vähän vilvoittavaa (ohrapirtelöä), jatkaakseen pian taas työntekoa

Vierailija
13/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. Jes! Lisää tyylittömyyttä, kiitos! Rintaliivit alistavat naista. Nam.

Vierailija
14/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole mitään liivipakkoa.

Vierailija
15/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne alistavat naisia?Mulla ainakin tissit roikkuisi epämukavasti suunnilleen polvien korkuudella,jos en käyttäisi rintaliivejä,koen että ne tukevat minua,eivät suinkaan alista :D

Vierailija
16/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne alistavat naisia?Mulla ainakin tissit roikkuisi epämukavasti suunnilleen polvien korkuudella,jos en käyttäisi rintaliivejä,koen että ne tukevat minua,eivät suinkaan alista :D

Pahus. Yritin saada aikaan some-raivon, jotta kaikki naiset polttaisivat rintaliivinsä alistavina roviolla.

17/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne alistavat, jos ne ovat pakolliset. Sitä ne eivät kuitenkaan ole, joten jokainen nainen saa ihan hyvillä mielin pukeutua niihin jos haluaa tai olla pukematta niitä päälleen. 

Vaikka aina kotoa poistuessa pidänkin liivejä, on minusta ihanaa ottaa liivit kotona pois ja olla ihan rennosti.

Vierailija
18/30 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahus. Yritin saada aikaan some-raivon, jotta kaikki naiset polttaisivat rintaliivinsä alistavina roviolla.

Anteeksi,en ymmärtänyt tarkoitusperiäsi.

No niin mammat,nyt aletaan polttaa rintaliivejä oikein -70-luvun henkisesti! \o/

Vierailija
19/30 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman rintaliivejä kulkevat naiset on tyylittömiä isoilla tai pienillä tisseillä varustettuna.

Mun mielestä pienirintaisena näyttää paljon tyylikkäämmältä ilman rintsikoita tietyissä vaatteissa. Siinä on jotain kapinallishenkistä, eleganttia, tyylikästä jne. Kuvitellaan vaikka rock-henkinen asu, syvälle uurrettu paita, siroja koruja, luisena erottuva rintalasta, pienet rinnat jne.

Vierailija
20/30 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylistä viis, minä kuljen ilman liivejä nykyään, vaikka olen aika isorintainen, koska se on mukavampaa niin. Rintaliivit saattavat myös olla yksi syy rintasyöpään, kun kudokset on puristuksissa ja imuneste ei pääse vapaasti liikkumaan: http://askelterveyteen.com/voivatko-rintaliivit-aiheuttaa-syopaa/

Kannattaa harkita uudestaan niiden käyttöä!