TYYLITTÖMYYDEN ÄÄRIHUIPENTUMA: isorintainen pitää t-paitaa ilman rintsikoita
Kommentit (30)
Miten muka tyylitöntä? Rintani eivät hölsky, ne ovat kiinteät ja isot. Liiveistä saan hartiasärkyä, joten käytän niitä vain töissä.
Minä olin vuosikaudet ilman liivejä, koska se vaan oli mukavampaa ja taaperon imettäminen oli myös helpompaa, kun ei tarvinnut säätää liivien kanssa. Rintaliivien koko taisi silloin olla jotain 90E, joten mistään pienistä ja siroista rinnoista ei voida puhua. Toki ne rinnat roikkuvat ilman liivejä, mutta ei se minua haitannut. Tosin jos juoksin bussiin, niin silloin niistä heiluvista rinnoista oli hieman ylimääräistä harmia.
Nyt olen taas jo vuosia pitänyt liivejä, mutta kyllähän nämä kiristää ja kuristaa. Jonkinlaista ryhtiä nämä tuovat rinnoille, mutta nännit näkyvät silti paidan läpi ihan väkisin.
Seurustelin vähän peittävämmästä kulttuurista tulevan miehen kanssa aikoinaan. Häntä häiritsi, kun liikuin kotonani alusvaatteissa, ennen kuin sain laitettua vaatteet päälle ennen lähtöä. Toivotin tervetulleeksi saunaan.
Paidan läpi näkyvät nännit rintaliiveistä huolimatta ärsyttävät kyllä minuakin naisena. Ei siistiä ja huoliteltua. Siksi niitä topattujakin malleja on tarjolla. Kaiken kokoisille.
Onneksi ei ole tissiliivilakia ja tissipoliisia.
Rintaliivejä käytän vain jos on ihan "pakko" eli juhlavaatteiden kanssa.
Muuten on aina (napakka) toppi esim. sen t-paidan alla. Rinnat on D-kuppi ja ei ne mihinkään hölsky tai navassa roiku. Vapaus!
Olisi jo korkea aika päästä nännikauhusta eteenpäin. Miehilläkin on nännit ja ne näkyvät joskus paidan läpi. Hui kamala! Tällä ei ole mitään tekemistä tyylin kanssa, vaan sen kanssa että paidat kulkevat ihoa vasten ja ihossa on kohoumia.
Jokunennn(eikirjautunut) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rintaliivejä kulkevat naiset on tyylittömiä isoilla tai pienillä tisseillä varustettuna.
Mun mielestä pienirintaisena näyttää paljon tyylikkäämmältä ilman rintsikoita tietyissä vaatteissa. Siinä on jotain kapinallishenkistä, eleganttia, tyylikästä jne. Kuvitellaan vaikka rock-henkinen asu, syvälle uurrettu paita, siroja koruja, luisena erottuva rintalasta, pienet rinnat jne.
Ja sitten joku satunnainen känniääliö tarraa niihin kiinni, kun nöpöttävät niin kivasti. On koettu.
Mitä sitten? Jos oikein rivakasti kävelee niin varmaan sattuisi rintoihin, mutta jos pienitissinen saa olla ilman liivejä niin kuuluu tuo oikeus myös isotissiselle.
Antaa tissien olla.
Minä käytän joka päivä urheiluliiveja. Miehet ei tykkää ja tuki on maksimaalinen