KESTÄÄKÖ MIES 15V NUOREMMAN KYYDISSÄ IÄSTÄ RIIPPUMATTA
jos mies on 35v tai 65v onko kestävyys sama kun nainen on 15v nuorempi?
Kommentit (17)
Ihan eri asia.35 on vielä jaksava 65 ei enää läheskään entisellään terveenäkäänT.60v
Vierailija kirjoitti:
voip olla
tai voip olla olemati
Mun mies laukeaa liian nopeasti. : /
Yleensä käy niin että mä en saa.
Syyttää siitä kun seksiä on vain 1-2 kertaa viikossa.
Auton, moottoripyörän vai fillarin kyydissä?
Kyllä kestää. Nuoren naisen hunajakolo saa miehen aina kestämään.
Mies51
Autoon saa vetokoukun, siitä voi naikkonen pitää sanoa sitten kun laitetaan pykälää isommaksi. Vai tykkääkö pelkäävän paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kestää. Nuoren naisen hunajakolo saa miehen aina kestämään.
Mies51
Epäilen että saa kestämään. Terv. Hunajakolo
Erikoiskoe kirjoitti:
Autoon saa vetokoukun, siitä voi naikkonen pitää sanoa sitten kun laitetaan pykälää isommaksi. Vai tykkääkö pelkäävän paikasta?
Ai että naikkonen tyydyttää itseään vetokoukussa samalla kun itse kuuntelet Radio Suomea?
Hunajakolo houkuttelee kärpäset paikalle.
En pysy mieheni kelkassa. Haluaa monta kertaa viikossa. Hän 75 minä 60. Ottaisin nuoren, joka laukeaa minuutissa. Vanhalla on tappi koventunut ja pihka tiukassa, pitää ainakin minun ukkoni kohdalla paikkansa.
Yleensä kyllä.
Naisilla tupsahtaa paikat tai halut.
Miehilläkin omat vaivansa joten yksittäistapauksia piisaa.
Ei tietenkään.
Siksi kyseisillä naisilla on työkavereita, miespuoleisia "ystäviä" jne.
Kyllä 45v mies kestää 30v naisen kyydissä. Siinä neljävitosen jälkeen nuoret naiset alkavat mennä miehen ohi joissakin lajeissa nykytiedon mukaan. 50v mies ei siis välttämättä enää voita nuorta naista pikajuoksussa.
65v miehellä on vielä enemmän puristusvoimaa kuin alle kolmekymppisellä naisella.
Väitänpä että 65v mies ei pidä seksistä 50v kanssa mutta 35vuotias pitää 20 vuotiaan kanssa.
voip olla