Ostanko raskaustestin vai onko kuukautiset aluillaan,kokemuksia?
Kiitos vastauksista etukäteen,paljon. Olen syönyt pillereitä noin viiden kuuden vuoden ajan,kovien kuukautisvuotojen ja kipujen vuoksi, en siis ehkäisyä varten. lopetin e-pillerit kolme kuukautta sitten ja kävin 2 kk sitten lääkärissä kun kuukautiset eivät vieläkään silloin alkaneet, kaikki oli kuulemma ok ja lääkäri kehoitti jatkamaan pillereitä, en kertonut hänelle vauvahaaveistani.nyt reiluun kuukauteen en ole tehnyt testejä, koska seksiäkin ollut aika harvakseltaan, nyt kuukautiset olleet tulossa jo viikon, ihan omituisilla kivuilla, oikealla puolella tunnen vain sellainen vihlominen ja sydämeni sykkeen tunnen tuolla jossain munasarjassa vai johtimessa oik.nivusessa ja tämä on inhottava tunne. otin äitienpäivän kunniaksi yhden siiderin ja muutamasta huikasta tuli todella huono olo niin jäi siihen.. olisiko ne menkat nyt vaan tuloillaan vaikka yleensä kivut alkaneet kun vuotokin? lisäksi ikenet jotkin hajalla, maistuu ihan veri tai joku suussa kun vesi maistuu tosi pahalle myös.. olisiko endometrioosi? raskautta en edes uskalla ajatella tällaisella tuurilla, siksi testit vie vain rahaa.kokemuksia?
Kommentit (3)
Raskaustestit maksaa muutaman euron. Jos se on liian iso hankinta, niin mitä järkeä edes haaveilla vauvasta?
Vierailija kirjoitti:
Raskaustestit maksaa muutaman euron. Jos se on liian iso hankinta, niin mitä järkeä edes haaveilla vauvasta?
tällä hetkellä lähin apteekki on monenkymmenen kilometrin päässä eikä lähikaupasta noita testejä löydy. olen mieheni mökillä. ajattelin vain että kuitenkin stressaan liikaa, ja siksi kuukautisia ei kuulu.
jatkan vielä, vatsa lisäksi niin turvonnut etten oikeen kehtaa tuolla kulkea kesätopilla ja vatsan toiminta ollut sekaisin tai ummetuksella, johtuisikohan siitä kun nyt syönyt niin paljon eri ruokia kun ei oo maittanut ne samat vanhat. ja omituista on kun nämä kivut eivät haittaa, yleensä olen ollut kuukautiskipujen takia jopa sairaalassa kipulääkityksessä, nyt en ole tarvinnut edes sitä buranaa.. alkaisi vuoto ensin niin.. tullut vaan valkovuotoa välillä isoja määriä, oviksen kyllä erotin pari viikkoa sitten..