Kuka satuolento on sankarisi?
Ketä ihailet? Pocahontas? Peppi Pitkätossu? Uuno Turhapuro? Nuuskamuikkunen? Sherlock Holmes? Vai mikä? Perustele!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Muumien noita
Ainiin, perustelut. Pidän hänen huumorintajustaan ja siitä, että inhoaa turhaa lässytystä. Ja on pohjimmiltaan hyväsydäminen.
Jeremias, väkivahva ja rohkea, selviytyy tilanteesta kuin tilanteesta.
Sherlock Holmes. Niin älykäs ja omalaatuinen, että kateeksi käy.
Friikkilän veljekset ja pera pervo.
Robin Hood. Tarvitseeko perustella?
Peter Pan, olisi ihana kun ei tarvitsisi kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään tarvitsekaan, paitsi fyysisesti.
Roope setä joka terrorisoi sukulaisiaan
James potkukelkka.tosipaikan tullessa huutaa apuuva
Nemi. Onneksi myös terapeuttini lukee sarjista niin ymmärtää hyvin mistä puhun kun juttelen omista kommelluksistani, se ero meissä on että itse olen selvin päin tekemässä kaikkea typerää. Tai joo, on sekin ero että olen jo keski-ikäinen mutta ei tämä tapani ajatella maailmasta ole mihinkään muuttunut. Jokaisen terapeutin pitäisi lukea Nemiä! Nytkin olo on samanlainen kuin Nemillä rakastuneena ennen kuin sai treffit... heeetkinen, oma kohteeni on myös hyvässä kunnossa, toivottavasti ei pyydä lenkille kanssaan *panikoi, menee pöydän alle piiloon ja kilauttaa kaverille*.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Mutta he jotka eivät halua kasvaa aikuiseksi voisivat olla avioitumatta tai ainakin hankkimatta lapsia. Säästyisi monelta surulta muut ihmiset. Ja aikuisuus ei tarkoita tylsyyttä ja arkisuutta vaan vastuunottoa omasta elämästä ja teoista sekä huolehtimista oman hyvinvoinnin lisäksi omasta perheestään.
Vierailija kirjoitti:
Klonkku.
Miksi? Eikö se olisi aika surullinen elämä ja kohtalo?
Squall, Final Fantasy 8!!
Mun eka Final Fantasy ja varmaan siitä syystä tuo on se rakkain peli ja Squall mun sankarini :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Mutta he jotka eivät halua kasvaa aikuiseksi voisivat olla avioitumatta tai ainakin hankkimatta lapsia. Säästyisi monelta surulta muut ihmiset. Ja aikuisuus ei tarkoita tylsyyttä ja arkisuutta vaan vastuunottoa omasta elämästä ja teoista sekä huolehtimista oman hyvinvoinnin lisäksi omasta perheestään.
Peter Pan kyllä elää aika vastuullista elämää, että "hröm hröm kyllä me vanhemmat hröm hröm" -pätemisesi tuli nyt vähän väärään paikkaan.
Uuno Turhapuroa, koska osaa suhtautua kaikkeen niin rennosti, vaikka mokaisikin.
😃
Nuuskamuikkunen. Koen hengenheimolaisuutta sen yksinolotarpeen ja sosiaalisuuden kanssa joka hänellä on. On myös melkoisen filosofinen tyyppi. Ja se tarina missä huolehtii niistä orpolapsista on ihana <3