Tykkäävätkö miehet oikeasti nuoremmista naisista?
Siis muutenkin kuin silloin jos nuorempi nainen on hyvännäköinen? Onko nuori ikä plussaa myös silloin jos nuori nainen ei ole kaunis eikä edes fyysisesti hyväkuntoinen?
Kommentit (46)
Minun mielestäni tuo ikäfetissi on huomattavasti yleisempi naisilla, varsinkin nuoremmilla. He haluavat hyvin tarkasti sellaisen itseään noin viisi vuotta vanhemman miehen ja ovat valmiita tinkimään vaikka mistä kunhan mies ei ole heitä itseään nuorempi tai yli kymmenen vuotta vanhempi. Miehet ovat iän suhteen paljon joustavampia jos homma muuten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin mitä vaan päästäkseni palvomaan nuoren naisen hunajakoloa.. Suutelisin klitorista, nuolisin joka neliömillimetrin häpyhuulista, järjestäisin linguistiset orgiat hänen ihanalla mansikoilta tuoksuvalla vaaleanpunaisella peppureijällä. Pitäisin hyvänäni. Nuoret hunajapuput ovat jotain maagista.
Mies41
Ehkäpä poliisin pitäisi ottaa sinut huostaan ennaltaehkäisevästi.
Puhuin ihan täysikäisistä..
Mies41
Kuulostaa aika säälittävältä jos 41-vuotias kaljamaha kuvittelee, että 18-kesäinen nainen olisi mitenkään kiinnostunut tuollaisesta vanhasta patusta.
Kas kummaa itselläni on 22v nuorempi nainen ja kohta ollaan oltu n 10 v yhdessä ja itse olen 48v mies
Siitä voidaan lähteä että kyllä niitä naisia kiinnostaa muu kuin se raha sillä itse en ole rikas :)
Kohta tulee ensimmäinen yhteinen lapsi[/quote
Siis ihanko tosi! Sun juttujen mukaan olet aloittanut suhteen 16 vuotiaaseen lapseen kun oot itse ollut 38v. .....
suomimies vanhenee charmantisti, ilmanko nuoret naiset lakoaa jalkoihin
http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2013/img96827-previewImage.jpg
Mun haarukka noin 27-35 v, eikä tietenkään ole ehdoton. Rakkaus ei tunne ikärajoja. Parisuhteessa olen ollut max. 3 vuotta nuoremman kanssa. Eli vastaus kysymykseen, kyllä, tykkään myös nuoremmista naisista.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin mitä vaan päästäkseni palvomaan nuoren naisen hunajakoloa.. Suutelisin klitorista, nuolisin joka neliömillimetrin häpyhuulista, järjestäisin linguistiset orgiat hänen ihanalla mansikoilta tuoksuvalla vaaleanpunaisella peppureijällä. Pitäisin hyvänäni. Nuoret hunajapuput ovat jotain maagista.
Mies41
Ehkäpä poliisin pitäisi ottaa sinut huostaan ennaltaehkäisevästi.
Puhuin ihan täysikäisistä..
Mies41
Kuulostaa aika säälittävältä jos 41-vuotias kaljamaha kuvittelee, että 18-kesäinen nainen olisi mitenkään kiinnostunut tuollaisesta vanhasta patusta.
Kas kummaa itselläni on 22v nuorempi nainen ja kohta ollaan oltu n 10 v yhdessä ja itse olen 48v mies
Siitä voidaan lähteä että kyllä niitä naisia kiinnostaa muu kuin se raha sillä itse en ole rikas :)
Kohta tulee ensimmäinen yhteinen lapsi[/quote
Siis ihanko tosi! Sun juttujen mukaan olet aloittanut suhteen 16 vuotiaaseen lapseen kun oot itse ollut 38v. .....
Yrjötys.. Ja kun lapsi on teini-iässä, niin sä oot eläkepappa, jolla ei oo edes rahaa.
Riippuu ihan pirusti miähestä.
Työkaverini on pakkomielteinen nuorten naisten suhteen ja sillä onkin joku 15 vuotta nuorempi muija.
Itse en ole ikinä miettinyt naista ikä edellä. Minulla ei ole ikäfetissiä puoleen eikä toiseen.