Tykkäätkö ihosi hajusta auringonoton jälkeen? Mä rakastan sitä
hajua, siis oman ihoni. Se on varmaan se D-vitamiini, joka aiheuttaa sen hajun.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei kun kyllä ne syöpäsolut sen hajun aiheuttaa.
just meinasin vastata samaa.
Hien ja aurinkovoiteen löyhkä. Hakeudun suihkuun aika nopeasti auringonoton jälkeen, eli ei miellytä mua.
Ja mä niin rakastan sitä tunnetta, kun aurinko polttaa ihoa. Siis en tarkoita palamista tietenkään. Harvoin otan aurinkoa, koska en halua ihoni vanhenevan turhaan, mutta silloin kun otan, niin nautin suurella sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Onnee vaan sulle ja lapsilles syöpätaistoon. Olette 100% todennäköisyydellä enemmän auringossa kuin mä. Otan aurinkoa kerralla ehkä 20 min. Muuten en auringossa oleile. En harrasta mitään, en pyöräile, ei ole puutarhaa. Lapsesi varmaan touhuaa pihalla, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnee vaan sulle ja lapsilles syöpätaistoon. Olette 100% todennäköisyydellä enemmän auringossa kuin mä. Otan aurinkoa kerralla ehkä 20 min. Muuten en auringossa oleile. En harrasta mitään, en pyöräile, ei ole puutarhaa. Lapsesi varmaan touhuaa pihalla, eikö totta?
Koko ihmiskunta olisi jo kuollut syöpään jos se noin helposti tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin alleviivattua vitsiä, että joku kehistysvammaisen rajamailla taiteileva mamma ei sitä tosissaan ottaisi. :D
Mä tykkään myös auringon tuoksusta! Aivan ihana ja siitä tulee aina jotenkin onnellinen olo.
Kryohoito ihon pinnassa olevaan tyvisolusyöpään sai aikaan pienen katkun. Jälki oli kuin palovammassa. Okasolusyövän esiasteita käristettäessä haju oli sama. Syvemmälle menneet tyvisolusyöpäpesäkkeet leikattiin ja katkua tuli verisuonten päitä poltettaessa. Melanoomaleikkauksessa samoin. En nauttinut hajuista.
Kaksi viimeksi mainittua ovat pahanlaatuisia syöpiä, jotka voivat tehdä etäpesäkkeitä minne tahansa elimistöln. Ja ei, en ole ottanut paljon aurinkoa elämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ihmiskunta olisi jo kuollut syöpään jos se noin helposti tulisi.
No senpä vuoksi toi nro kakkosen kommentti onkin ihan vammainen. Edes vitsiksi se ei sovi.
Minä taas inhoan sitä tunnetta kun aurinko porottaa iholle, rannalla en pysty istumaan ja koko kesä on vaan juoksua varjosta toiseen. Sitä porotusta kestää ainoastaan jos samalla käy navakka tuuli.
Viime kesän lenkkeilin hanska toisessa kädessä ja nyt huomasin että iho on huomattavasti paksuuntunut hanskattomasta kädestä, näyttää kuin olisi tullut 20v lisää. En ymmärrä auringonottajia lainkaan.