Eipä katsota jääkiekon MM-kisoja tänä vuonna telkkarista.
Katsottiin Suomen ensimmäinen ottelu ja selostus oli aivan ala-arvoista, ei ammattitaidosta tietoakaan. Mainoksia joka helkutin välissä ja erätauko täynnä mainoksia. Meillä kun ei katsota kaupallisten kanavien antia muutenkaan, niin ajateltiin, että jospa edes tämän klaaraisivat kunnialla ilman tolkutonta mainostulvaa. Mutta ei, niin ei. Mies totesikin, että tämä jäi nyt sitten tähän. Minä hermostuin lopullisesti selostajan toteamukseen "tauon jälkeen maammelaulu". Eli siihenkin piti niitä pirun mainoksia tunkea. Harmi, ettei otteluita kuule edes radiostakaan mainoksettomina YLE:n kanavilta. Postilaatikkoon voi laittaa "ei mainoksia" tarran ja osoitteellisen mainonnan voi kieltää, mutta telkkarin kautta kotiin tulvivaa mainosroskaa ei voi kieltää.
Kommentit (32)
Juuri katsotaan ihan ilmaisen mtv3 kanavan kautta. Ei ongelmia 😊
Totalilta, siihen pakettiin kuuluu paljon muutakin 😊
Vierailija kirjoitti:
Jeesus kirjoitti:
Youtubesta näkee matsit myös suorana mutta selostus on englanniksi. Ilman mainoksia.
Vaatinee jonkin unblocker-virityksen tai VPN:n, ainakin itselläni Youtube herjaa aina että lähetys ei saatavilla maassani, vaikka olen kokeillut unblockeria sekä Firefoxin että Chromen kanssa.
Mutta nuo kisastudiothan ovat oleellinen osa tuota lähetystä, pelkkä peli on vain n. 60% koko jutusta.
Isävainaa aina manasi noita kisastudioita tyyliin "taas alkaa se Suomen Selitys Oy". En minäkään niitä juuri katso. Tai ehkä juuri ja juuri nämä hokistudiot voisi katsoa, jos Mtv3 niitä näyttäisi, mutta en niitä futiksen ennakko- väliaika- ja loppujaarituksia.
Mitä vikaa tuossa selostuksessa on? Miellyttävämpi kuunnella kuin Mertarannan sinivalkoistenlasien läpi katsottua selostusta.
Kaupallinen tv ei ole palvelua vaan bisnestä. Kaikkien merkittävien urheilutapahtumien tv-oikeudet ovat niin älyttömän kalliita, että on toki ymmärrettävää, että niistä maksanut operaattori haluaa niiden katsomisesta maksun.
Kyllä minulla näkyy Firefoxilla Youtube-lähetys, nyt on Norja - Sveitsi tuossa. On toki unblockeri.
Laita ääni pois ja vaihda erätauon ajaksi eri kanavalle.
Anu Saukkonen on ÄÄRIMMÄISEN karismaattinen selostaja, jo äänensävy saa fiilikseen nousemaan todella korkealle... eiku..........
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa tuossa selostuksessa on? Miellyttävämpi kuunnella kuin Mertarannan sinivalkoistenlasien läpi katsottua selostusta.
Mitäänsanomaton ääni, ei mitään fiilistä selostuksessa, ei karismaa.... Mitä vielä?
Jopa radion puolella JP Jalo on selvästi parempi.
Mertarannan suhteen olen kyllä myös hieman kriittinen tuon Suomi-puolueellisuuden suhteen
mutta fiilis-mielessä kuitenkin erinomainen selostaja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Maikkarin Total-paketti, mutta en jaksa katsoa jääkiekkoa. Formuloita vain.
En viitsi pelkän formulan takia ostaa pakettia. Muita lajeja en seuraa.
Mertaranta selostaa kaksi peliä vapaalla puolella.
Kun ei kuuntele Mertarantaa vähään aikaan niin tajuaa kuinka kulahtanut selostaja hän on. Kauheeta huutoa ja sekoilua. Mä ainakin olen ihan tyytyväinen Saukkoseen. Elää mukana pelissä, mutta ei huuda kuin hullu. Mä en nimenomaan Mertarannan takia edes halua maksukanavaa. Toivottavasti Mertaranta ei selosta yhtään peliä ilmaiskanavalla.
Aa, siis pidit muita sua tyhmempinä