Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun työpaikkailmoituksessa korostetaan huolellisuutta...

Vierailija
08.05.2016 |

Huvitti tuossa kun katselin työpaikkailmoitusta ja siinä korostettiin että tulevan työntekijän täytyy olla ehdottoman tarkka ja huolellinen. Ei siinä mitään, mutta kun kyseisessä työpaikkailmoituksessa oli itsessään muutama kirjoitusvirhe. Työnhakijalta kyllä edellytetään huolellisuutta, mutta esimies ei itse oikolue omaa tekstiään ja sinne jää kirjoitusvirheitä. Tietysti eri asia joku ilmoituksen teksti kuin vaikka numeroiden pyörittely, mutta minusta oikeinkirjoitus on huolellisuuden perusteita. Olispa jännä nähdä mitä työhaastattelija tuumaisi, kun haastateltava sanoisi että kun tarkkuutta vaaditte niin huomasinpa pari virhettä teidän ilmoituksessa, että huolellisuusko ei koske esimiehiä. ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae 😊

Vierailija
2/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä huolellista ihmistä etsitään juuri sen vuoksi, ettei firmassa ennestään sellaista jo ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan tavallista. Mulle on muuten syntynyt sellainen vaikutelma että sellaiset oikein nuorekkaan ja dynaamisen vaikutelman antamista yrittävät rekryfirmat on kaikista pahimpia. Ilmoituksissa vilisee virheitä, yhteyshenkilö (jos sellaista on) ei selvästi edes ymmärrä millaiseen työhön ovat ihmistä etsimässä. Eikä sitä "kiitos mielenkiinnosta mutta..." KOSKAAN tule noilta laatupuljuilta. Sheeeeeet.....

Vierailija
4/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisiko mennä kovin kauaa hyvin firmalla, jossa ei ketään huolellista olisi vaan kaikki sähläis kuka mitäkin... Viitaten toisen vastaajan viestiin.

Vierailija
5/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole hakemassakaan. En tuosta syystä vaan ei vain ole minulle tuo työ, kunhan huvikseni selailin.

Ap

Vierailija
6/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa juuri haeta sellaista henkilöä eikä kerrota että sellainen jo valmiiksi on? Todella tyhmä aloitus.