Muita naisia, jotka EIVÄT ajele kesällä sääriään?
Minä, N30, en ole vuosiin viitsinyt vaivautua ajelemaan säärikarvojani, en talvella enkä kesällä. Hyvänä "tekosyynä" tähän toimii toki psoriasis, joka hellittää kesällä. Voisin ajella sääreni ja kiemurrella ja kiertää läiskiä JA sitten vielä vähän nyppiä karvoja esimerkiksi polvista, mutta en. En viitsi.
Kainalokarvat ja bikinirajan ajelen, näin on ollut aina, mutta jo teininä muutaman kerran höylättyäni jätin terät kauppaan. Tuolloin ei vielä edes vaivannut ihottuma ja hilse.
Onko muita, jotka eivät vaan kehtaa? Olenko ainut tällä Telluksella, joka ei vaan välitä. Jos joku ulkopuolinen niin välittää, niin vaihtakoon rantaa tai terassia. :)
Kommentit (7)
Ennen en sheivannut, koska säärissä ei kasvanut karvoja. Vuoden vaihteessa otin hormonikierukan, niin alkoi säärikarvat kasvaa, joten joudun nyt sheivaamaan sääret. :(
No minä en jaksa. Sääret ovat valtavan karvaiset, mutta mietin että miksi oikeastaan ajelisin kun käytän aina housuja tai leggareita. En ole koskaan paljain säärin ulkona.
Mieluusti jättäisin karvat ajelematta, mutta pco:sta kärsivänä olen varsin karvainen...
Vierailija kirjoitti:
Muutama virhe. Teininäkään en siis ajellut nimenomaan sääriäni. Ja psoriasis: hellittää kesällä, mutta siitäkin huolimatta jätän sääret rauhaan. Näin.
Vanha pilkunnussija iski jälleen.
En ajele, syystä että säärissäni kasvaa vain muutama vaalea karva! Muuten karvan- ja hiustenkasvu on normaalia, jopa niin että hiukseni ovat paksut.
Ajelen, mutta laiskasti. Viimeksi olen ajellut koipeni ehkä alkuvuodesta. Voisihan ne taas ajella, mutta koska en lähde ihmisten ilmoille vielä shortseilla, niin taidan jättää väliin vielä. Jaloissani olevat karvat ovat hyvin vaaleita ja harvassa, eivät ne edes itseäni häiritse ja miestäni vielä vähemmän. Bikinirajat ja kainalot ajelen kun alkaa häiritä, en stressaa niidenkään takia. En usko elämäni muuttuvan oleellisesti mihinkään suuntaan vaikka alkaisin kinttujani sheivaamaan joka toinen päivä, ei se ainakaan minua tämän onnellisemmaksi tekisi. Olen elämääni varsin tyytyväinen jo nyt ja karvani eivät ole este millekään asialle. :) n41
Muutama virhe. Teininäkään en siis ajellut nimenomaan sääriäni. Ja psoriasis: hellittää kesällä, mutta siitäkin huolimatta jätän sääret rauhaan. Näin.