Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavalliset sukkahousut ja lyhyehkö paitapusero

Vierailija
08.05.2016 |

Olen varmaan ihan kelkasta pudonnut, mutta näin eilen illalla kaupungilla ensimmäistä kertaa tällaisen asun nuoren naisen yllä. Hänellä oli suht läpinäkyvät sukkahousut, joiden läpi paistoi vaaleat alushousut ja pelkkä paitapusero, joka peitti vain puolet takapuolesta. Onko tällainen asu nyt muotia? Vai harmillinen pukeutumismoka? Itse lähdin kerran pikkutyttönä vahingossa kouluun noin, mutta se oli tosiaan vahinko, joka hävetti minua vuosia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohti hameen...? 

Vierailija
2/8 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asialliselta vaikuttanut nuori nainen, huolitellut meikki, hiukset nätisti, kauniit kengät, kiva paitapusero. Ei humalassa, kulki määrätietoisen ja asiallisen oloisena. Mietin, että sukkahousuistako on tullut nyt pitkien housujen vastine? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah, baby! T. nylonfetissimies

Vierailija
4/8 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussimatkan varrella näkee toisinaan hyvin iäkkään naisen, joka kulkee paidassa ja alushousuissa. Ehkä näkemäsi henkilö otti mallia hänestä?

Olen nähnyt kyseisen vanhuksen useita kertoja istuessani bussissa ja olen oikeasti huolestunut hänestä. Hänellä on hyvin todennäköisesti muistisairaus tai mielenterveysongelma. Toivon, että joku huolehtii hänestä.

Vierailija
5/8 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tätä nähnyt mutta toisaalta eipä ihmetytä kun kannikkashortsit ovat jo jonkun aikaa olleet suosittuja... eka 18-asteinen päivä ja bum! Minut pakotetaan näkemään vieraiden ihmisten persposkia... Käsittämätöntä touhua :D

Vierailija
6/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko stringit?

Vierailija
7/8 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt ihan samanlaisen näyn! Nuori äiti lykki lastenvaunujaan sukkahousut alaruumiinsa verhona, punaiset pitsireunaiset alkkarit paistoivat läpi. Yläosana collegehuppari.

Vierailija
8/8 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäniloa meille miehille ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi