Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret äidit ovat kouluttamattomia yksinhuoltajia.

Vierailija
08.05.2016 |

Jos saa lapsen parikymppisenä, ei pysty enää opiskelemaan ja päätyy elämänkoululaiseksi. Yleensä isä ei ole kuvioissa ja lapsi saa kestää äidin vaihtuvia poikaystäviä. Nuorten äitien pää ei kestä, he masentuvat ja katuvat hukkaan heitettyä nuoruutta. Fiksu tekee siis lapset 30-vuotiaana, nuorena lisääntyvä on ns. heikompaa ainesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tossa vähän yritystä provoon joo. Mutta aika laimee.

Mukavaa äitienpäivää.

Vierailija
2/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen haluaa haastaa keskustelualueella riitaa?

Mitä siitä saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun ongelma on?

Vierailija
4/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epävarma omasta iästäsi, ja siksi lyttäät nuoret äidit? Mitään logiikkaahaan tossa aloituksessa ei ole

Vierailija
5/6 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa..voihan noinkin toki joillekin käydä mutta itse tiedän monia äitejä joilla ei ole ollut mitään ongelmaa opiskella ammattia myöhemmin loppuun tai samalla kun pyörittää lapsiperhettä. Itseltäni tuskin onnistuisi mutta hatunnosto niille keiltä onnistuu. (itse Olen vela 29v)

Ihailtavaa minusta miten perheet pitävät huolta lapsistaan. Äitejä on erilaisia ja hyvä niin. Ja eroja nyt sattuu kaikenikäisille, ei pelkästään nuorille Ja jotkut pysyvät hienosti yhdessä rankasta pikkulapsiajasta huolimatta. Hyvää

äitienpäivää kaikille äiti-ihmisille :) toivottavasti jokaista äitiä muistetaan tänään :)

Vierailija
6/6 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes 1 ja pakko tehdä lapset mielellään alle 30vuotiaana. Tapasin unelmieni miehen ja eka lapsi oli alulla vuoden suhteen jälkeen. Ollaan oltu 4v yhdessä ja toinen lapsi on tulossa. Itse olen 22v ja mies 31v. Sain aikuisen, suhteellisen hyvin tienaavan miehen jolla pää kestää perhe-elämää. Mies sai siron nuoren naisen joka pitää itsestään huolta ja ei pihtaa. Kyllä se tosirakkauden vain tuntee kun tulee kohdalle ja mitä sitä lapsien tekoa venyttämään. Tosin olen itse elänyt melko rahallisesti köyhän lapsuuden joka on sekin kasvattanut minua henkisesti kypsemmäksi kuin mitä iästäni vosi arvailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän