Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikä taaskaan mitää erityistä äitienpäivänä

Vierailija
08.05.2016 |

En saanut kukkia, en kahvia sänkyyn, enkä muutakaan. Teinille olen antanut rahaa, et jos edes kortin saisin tai jotai, mut osti itselleen vaan herkkuja ja paidan. Miehelle vihjailin, että kukat olisi kivat et jos vaikka teinin puolesta ruusun hakisi, niin sanoi vaan että osta omat kukkas sit ku lähetään anoppilaan.
Olen vähän loukkaantunut. Omassa lapsuudessa äiti sai joka vuosi kukkia ja jotain pientä, sekä aamiaisen sänkyyn niin siks tää tuntuu vähän pahalta kun mun takia ei nähdä yhtään vaivaa.
No äitini saa minulta tänäkin vuonna kukkia, haudalleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa tai tarkoitusta on kortilla? Miksi haluat syödä aamupalaa/ kahvia sängyssä? Eikö ole kivaa kun saat itse valita mieleisesi kukat?

Arvosta teinin lahjaa, mulle paita ja karkit olisi kelvanneet hienosti. Paidalle on aina käyttöä ja herkut voi tarjota muille jos oot laihiksella. Jos et ole, niin nautiskele ne rauhassa!

Vierailija
2/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa tai tarkoitusta on kortilla? Miksi haluat syödä aamupalaa/ kahvia sängyssä? Eikö ole kivaa kun saat itse valita mieleisesi kukat?

Arvosta teinin lahjaa, mulle paita ja karkit olisi kelvanneet hienosti. Paidalle on aina käyttöä ja herkut voi tarjota muille jos oot laihiksella. Jos et ole, niin nautiskele ne rauhassa!

Teini osti ne itselleen, niin tuossa lukee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös se teini ostanut paidan ja herkut itselleen?

Vierailija
4/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää anna rahaa teinille tuohon tarkoitukseen. Meet jatkossa kauppaan ja ostat itselles ihania herkkuja. Miksi pettyä vuodesta toiseen, kun tiedät että sulla on idioottimies?

Vierailija
5/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele lukemaan.

Vierailija
6/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh millainen teini. Ei ole varmaan oppinut toisen kunnioittamista ja ilahduttamista, kun isä ei ole ollut näyttämässä mallia. Pyyttettömyys on näköjään katoamassa.

Muista kuitenkin, että olet tärkeä äiti ja ihana. Joillakin menee vain liikaa aikaa sen huomatakseen/tajuavat asian liian myöhään. Ovat tottuneet liian hyvään. Voithan kysyä teiniltäsi, että haluaako tänään tehdä jotakin kivaa yhdessä, kun on äitienpäiväkin.

Vierailija
7/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittaja on katkeroitunut trolli, joka toteuttaa keskustelupalstoilla narsistisia mielihalujaan.

En ole koskaan ymmärtänyt miksi naiset ovat naimisissa / avoliitossa miesten kanssa, jotka ovat niin vajakkeja ja vässyköitä etteivät huomioi edes kerran vuodessa lastensa äitiä. Jättäkää tällaiset jätesäkit, löydätte varmasti paremman elämän jonkun toisen kanssa tai yksin.

Ja teille kaikille äideille: iso kiitos kun olette rakastaneet ja kasvattaneet lapsianne! Hyvää äitienpäivää!

Vierailija
8/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tehtävä olisi huolehtia, että lapset (ja teinit) huomioisivat jotenkin äitienpäivän. Ja luonnollissti normaalijärkinen mies huomioisi sen jotenkin itsekin, esim. edes kukkia ostamalla tms. mitättömän pienellä eleellä.

t: Normaalijärkinen mies

Vierailija
9/9 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kortin, kakkua ei tule, oli liian hankala tehdä kuulemma mökkiolosuhteissa - eikä olisi kyllä ollut aikaakaan, kun eilen sukuloitiin. Kohta menen klapintekopuuhiin sekä haravoimaan, päivä menee tontin raivauksen merkeissä. Kakkua saan varmaan ensi viikolla kaupungissa. Lahjan saan, kun keksin mitä toivon. Taitaa olla parin vuoden lahjat vielä saamatta, mutta jos tulee joskus joku sopiva  lahja eteen, niin hankitaan sitten sellainen. Saan päivittäin huomiointia mieheltä, joten jos nyt ei äitienpäivänä ole täysi palvelu, niin ei se mitään. Hyvää äitienpäivää kaikille!