Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uskovaiset hylkäävät Jumalan antaman järjen tulokset?

Vierailija
07.05.2016 |

Jumala on vastuussa nykytieteen tuloksista, koska mikään ei tpahdu ilman hänen lupaansa. Tieteestä mitään tietämättömät uskovaiset jankuttavat samoja hölmöjä hokemia Amerikan kreationistileiristä tajuamatta, mistä puhuvat, oli kyseessä heidän itsessään ristiriitainen Raamattunsa tai moderni tiede. Heidät on tuomittu häviämään, kaikki on vin väsytystaistelua, johon osallistuvat uskovaisista kaikkein kaheleimmat.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen uskova ja tunnen monia muita uskovia. Ikinä emme ole keskustelleet msitään kreationistileiristä eikä kellovertauksista, en ole sellaisesta kuullutkaan.

Sinulla on kummallinen käsitys uskovista tai sitten tunnet hiukan erikoisia sellaisia.

Olet siis pihalla jopa omasta uskonnostasi. Eikö jo hävetä?

Kerrohan millä tavoin hän on pihalla jopa omasta uskonnostaan? Selvennä myös mitä hänen tulisi hävetä?

Minua kiinnostaa kanssa, koska todennöökisesti minunkin tulisi hävetä, kun en ole kellovertauksesta kuullut, en Raamatusta löytänyt, enkä kreationismileiristä ystävien kanssa hireveästi jutellut. paitsi nyt sitä, että uskonnollinen ilmaisu USA:ssa on suuren maansa tähden varmasti löytää uusia ja uusia virtauksia. Eli, jos sanot, että USA:ssa uskovaiset ovat uskovaiset kreationisteja, jotka pitävät lapsensa visusti kotikoulussa, löytää heitä. Jos taas sanot, että uskovaiset ovat USA:ssa liberaaleja, sateenkaarikirkkojen perustajia, löydät heitä.

Tätä myötähäpeän määrää... sinä et mitä ilmeisemmin edes tiedä, mitä kreationisti tarkoittaa. Mistä ihmeen "kreationismileiristä" oikein höpiset? Newsflash: Kreationisti on henkilö, joka uskoo Jumalan luoneen maailmankaikkeuden. Miten voit olla kristitty olematta kreationisti?

Käytä nyt hyvä ateisti? itse järkeäsi ja lue vain se mitä kirjoitetaan tekemättä omia tulkintojasi. Mistä kohtaa on nähtävissä että ko kommentoija ei tietäisi mikä on kreationisti? Kreationistileirihöpinän aloitti ap aloituksessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi