Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi menolippu maksaa paljon enemmän kuin meno-paluu?

Vierailija
07.05.2016 |

Eli olen menossa Riikaan Latviaan moikkaamaan kavereitani. Tarkoitus olisi siis lentää sinne ja sitten takaisin Suomeen. Paluupäivästä ei minulla ole vielä harvainta aavistustakaan. Ihmettelin kun etsin menolippua, että onp hinnat tunnin lennosta korkeat. Sitten klikkasin meno-paluuippua ja hinta oli alle puolet siitä. Mistä tämä johtuu? Tottakai varasin sitten mahdollisimman halvan meno-paluulipun, mutta tuskin palaan kyseisenä päivänä. n27

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä ilmeisesti, että lentoyhtiöillä ei ole ns "meno" systeemiä. Pitää aina ottaa menopaluu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuolla tavalla paluulentokin on varmuudella myyty, ei tarvii lentää konetta takaisin omalla kustannuksella.

Vierailija
4/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pelkkä hintapolitiikka. 99% ihmisistä ketkä matkustaa tarvitsee meno-palu lennot. Ne ketkä tarvitsee vain meno-lipun ovat yleensä valmis maksamaan suuren hinnan.

Mutta jos tarvitse vain meno lipun ja meno-palu on halvempi, niin miksi sitten et ota meno-palu ja jätät tuon palu-lennon käyttämättä? Niin minä yleensä teen.

Vierailija
5/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuolla tavalla paluulentokin on varmuudella myyty, ei tarvii lentää konetta takaisin omalla kustannuksella.

Mieti nyt vähän, idiootti. Ehkä tajuat sit että tuo on tässä kontekstissä aika tyhmä selitys. Susta ei kyllä manageri tulisi.

Vierailija
6/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin samalla lennolla takaisin? Nerokasta.

Vierailija
7/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt vähän, idiootti. Ehkä tajuat sit että tuo on tässä kontekstissä aika tyhmä selitys. Susta ei kyllä manageri tulisi.

Siis mikä sulle nyt jäi tuossa epäselväksi? Eihän yhdensuunnan lipuissa olisi lentoyhtiön näkökulmasta juuri mitään järkeä.

Vierailija
8/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on pelkkä hintapolitiikka. 99% ihmisistä ketkä matkustaa tarvitsee meno-palu lennot. Ne ketkä tarvitsee vain meno-lipun ovat yleensä valmis maksamaan suuren hinnan.

Mutta jos tarvitse vain meno lipun ja meno-palu on halvempi, niin miksi sitten et ota meno-palu ja jätät tuon palu-lennon käyttämättä? Niin minä yleensä teen.

No siis niinhän minä aion tehdäkin. Otan halvimman meno-paluu lennon ja jätän todnäk sen paluulennon käyttämättä jos nyt en samana päivänä aio lentää takaisin Suomeen. -ap

Vierailija
9/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä idea ap! Thanks for the tip!

Vierailija
10/10 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä outoo. Eikös tuommoinen aiheuta sitä, että joku Riiasta Helsinkiin matkaava ei saakaan paikkaa lennolle, koska kaikilla on näitä "paluulentoja" vaikka eivät lennolle edes saapuisi? Eli on ns. tyhjiä paikkoja, jotka on varattu.