Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nämä olla raskausoireita?

Vierailija
07.05.2016 |

Yhtäkkiä tullut aivan hirveät mielialaoireet, mieli menee täyttä vuoristorataa ja itken jatkuvasti (normaalisti en itke juuri lainkaan) olo on suorastaan masentunut, alkoholi ei oikein maistu, tuntuu jatkuvasti oudolta tuolla jossain kohdun tietämillä, vähän nippailee kummallisesti.. toisaalta minulla on kierukka, josko oisi siirtynyt tai jotain..? vielä en ole testiä hakenut, vasta tänään aloin miettimään mistä karmea yhtäkkinen ''masennus'' johtuu, voiko se olla raskauden oire?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä, että kuukautisia ei ole ollut melkein kahteen vuoteen (syytä ei tiedetä), joten kuukautisista siis en voi sanoa yhtään mitään.

-ap

Vierailija
2/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainoa raskauden oire oli nimenomaan masennus, muusta ei ollut tietoakaan.. ei mitään perinteisiä makumuutoksia tai pahoinvointeja, ekat pari kk olin vain hyvin ailahteleva ja äkäinen. Voi siis hyvinkin olla, haeppas testi...

Vierailija
4/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet. Jos sulla ei tule kuukautisia, niin ei sulla myöskään ovulaatiota ole. Lisäksi kierukka...

Vierailija
5/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Voit olla masentunut?

Vierailija
6/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet kun ei kerta kuukautisiakaan tule :)

Vierailija
7/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonikierukalla kuukautiset jää yleensä melkein pois. Kuparikierukalla vuodot lisääntyy.

Vierailija
8/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huojentavaa kuulla etten ehkä olekaan, lapsi ei ole toivottu.

-ap

Vierailija
9/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoonikierukalla kuukautiset jää yleensä melkein pois. Kuparikierukalla vuodot lisääntyy.

Minulla kupari eikä menkkoja kahteen vuoteen.. tosin nämä asiat ei tuskin ole millään tavalla yhteyksissä.

-ap

Vierailija
10/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot neitsyt maria

Vierailija
11/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo menkkoja ollut 5 vuoteen, yksi lapsi silti on ja syntynyt siis tuon 5 vuoden sisällä.. mites nyt näin?!

Vierailija
12/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae testi ni johan selvii.

Vierailija
13/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis..... mielialaoireet voivat olla merkki raskaudesta, toisaalta kuitenkin kuukautisten puuttuminen vielä kierukalla höystettynä puhuu aika vahvasti raskautta vastaan... Mikäli olisit raskaana, olet ovuloinut menkoista huolimatta ja kierukkakin vielä samaan syssyyn sanonut itsensä irti. Kai sitä tietysti testin voi aina tehdä, todennäköisesti kuitenkin nega.

Vierailija
14/14 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raskaaksi voi tulla ilman kuukautisiakin. En kuitenkaan usko raskauteesi kierukan vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi