Mitä olet viimeksi tehnyt jotain "miehesi iloksi" vaikka et niin siitä itse pidäkään - vai etkö enää edes muista
Pitkässä parisuhteessa on tärkeää tehdä asioita jotka toiselle ovat tärkeitä vaikka ei itse niistä niin välittäisikään. Muistatko mitä sellaista olet tehnyt viimeksi? Vai onko teilläkin niin että mies tekee sellaisia mutta sinä olet "unohtanut" miellyttää miestä.
Kommentit (135)
Tänään viimeksi pyykkäsin hänen vaatteet, tein herkkuruokaa ja illemmalla maksoin treffit ravintolaan.
Ei yhtään naisten vastusta. Kukaan ei muista tehneensä mitään :) Ei ihme että täällä on paljon sinkkuja.
Ainakin teen mieheni mieleistä ruokaa, vaikken itse siitä juuri pidä. Lähdn myös mieheni kanssa pitkälle kalreissulle, vaikken juuri kalastuksesta välitä. Keksin muuta puuhaa ja toki jaksan istuskella joen reunalla kalassa. Öisin en suostu lähtemään kalaan.
Tänään. Lähdin pihatöihin ja rautakauppaan hänen seurakseen, vaikka olisin oikeasti mielummin nukkunut päikkärit.
13 vuotta yhdessä
Viimeksi toin miehelle kukan, kaktuksen.
Annoin aamulla silmät ristissä suuseksiä. Olisin omasta puolestani ennemmin nukkunut.
Ihanan asenteellisesti kirjoitettu aloitus. :)
Naiset eivät tykkää miesten miellytyksestä. Feminismi opettaa, että se ei ole hyvä.
"Vai etkö enää edes muista? Vai onko teilläkin niin että mies tekee..." sinähän taidat kiva pikku marttyyri olla
Nousin aamulla lapsen kanssa kuudelta ja annoin miehen nukkua puoli kymmeneen.
Hmmm eilen sänkypuuhia vaikka ovulaatiokivut ei siitä niin kovin mukavaa teekään.
Tein miehen lempiruokaa, josta itse en välitä. Seuraavana päivänä oli suikkari ja pihvi- päivä.
Joka päivä teen asioita vain miehen vuoksi. Nousen aamulla aikaisin, haen lehdet, keitän kahvin, meikkaan jne.
Jos olisin yksin, nukkuisin pitkään, joisin tuoremehua jne.
Kyllä se minä naisena yleensä yllätän miehen, joskus illalla ravintolasta tultuamme sanon että ajaa motarii pidemmän reitin kautta ja otan siinä matkalla suihin.
Harrastettiin seksiä. Itse en siitä touhusta niin välitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään naisten vastusta. Kukaan ei muista tehneensä mitään :) Ei ihme että täällä on paljon sinkkuja.
Eihän aloituksestasi ollut kuin neljä minuuttia. Taitaa olla kova kiire vetää johtopäätöksiä? ;)
Urheilen niin maan perusteellisesti mieheni seurana ja mieliksi vaikka olen sisimmältäni laiska sohvaperuna. Olen onnellinen kun mies on työmatkalla ja saan rentoutua, rauhoittua ja syödä/juoda mitä haluan yksin kotona. Yhdessä olemme olleet jo yli 20 vuotta.
Annoin yhdyntää eilen ja olin myös marisematta.
Lähdin Ikeaan shoppailemaan eilen. M32