Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei huvita kaksinkeskinen aika uusperheessä

Vierailija
07.05.2016 |

Meillä kaksi osoitetta, kummallakin lapsia. Nyt olisi ilta ja aamu pitkästä aikaa lapsivapaat. Koko päivä oltu hänen sukulaisensa häissä. Minun lapset isällään, mies sovitusti vie omat lapset nyt äidilleen. Odotin ehkä vihdoin yhteistä rauhallista aikaa edes hetken, mutta ei käynyt. Vei minut pois samalla kun vie lapset. Eipä taida paljon rakastaa. Tai sitten jotain muuta. Ottaa päähän yhtä kaikki.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon voi sanoa. Voi harmi. On aina ikävää todeta jäävänsä kakkoseksi jollekin, ja yhtä kurjaa on tajuta tehneensä väärän valinnan.

Vierailija
2/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe on aina uusperhe ja ydinperhe ykkönen, jonka mukaan marssitaan eron jälkeenkin. Typeriä nykynaiset kun eivät tätä ymmärrä. Saatavilla pitää olla silloin kun on pimperon tarvetta, muuten ei kiinnosta. Eli vakituinen laastari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten tätä pitäisi tulkita? Haluaa kyllä muuten nähdä ja kaikkea. Mutta en tiedä. Tosi epävarma olo hänestä edelleen kahden vuoden seurustelun jälkeen. Etsitään taloa ja tehdään lomasuunnitelmia. Kuitenkin kunnon yöunet voittaa mut aina mennen tullen. Ap

Vierailija
4/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole uusperhe, koska ette asu samassa osoitteessa kaikki lapsinenne. Teillä on pelkkä panosuhde.

Vierailija
5/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperhe on aina uusperhe ja ydinperhe ykkönen, jonka mukaan marssitaan eron jälkeenkin. Typeriä nykynaiset kun eivät tätä ymmärrä. Saatavilla pitää olla silloin kun on pimperon tarvetta, muuten ei kiinnosta. Eli vakituinen laastari.

En ymmärrä, tottakai ne lapset menee edellä mut Mieshän vei ne just pois? Ja pimperoa ois ollu tarjolla mutta ei halunnut. Ap

Vierailija
6/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole uusperhe, koska ette asu samassa osoitteessa kaikki lapsinenne. Teillä on pelkkä panosuhde.

No olipa typerä kommentti, ei tässä paljon panna ehitä kun joku lapsi on koko ajan ja harvoin öitä ollaan samassa osoitteessa. Mutta sinänsä joo, eihän me mikään perhekään olla vaikka suuri osa ajassa yhdessä ollaankin. Ap

Vierailija
7/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, tottakai ne lapset menee edellä mut Mieshän vei ne just pois? Ja pimperoa ois ollu tarjolla mutta ei halunnut. Ap

Et ole tarpeeksi kiinnostava tai kiihottava? Miehellä muita naisia kierroksessa, omasta asunnosta se käy helposti.

Vierailija
8/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tunnu kauheasti välittävän. Sanoiko syyksi vain nukkumisen? Ja sä uskot? Sinuna lähtisin ulos viettämään iltaa, tapaamaan ystäviä ja unohdat yhdeksi illaksi koko äijän. Tiedä vaikka tapaisit hänet vahingossa jossain...

Vierailija
9/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun sanottua, uusperhe on uusperhe, siellä jossain on ne kaikki entiset. Ja suhteeseen tuleva on kovin harvoin se ykkönen, pitää tyytyä kakkos tilalle.

Vierailija
10/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tarpeeksi kiinnostava tai kiihottava? Miehellä muita naisia kierroksessa, omasta asunnosta se käy helposti.

Ei ole muita naisia, mutta varmaan en vain ole tarpeeksi kiinnostava ja kiihottava tai sitten olen muuten vääränlainen. En vain jaksaisi kaiken muun lisäksi kokea olevani huono parisuhteessakin. Ei vaan jaksais... On viikonloppu ja edes hetki hengähtää ja mieluiten tekisin sen hänen kanssaan. Ap

Vierailija
11/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti vaan, älä nyt missään tapauksessa juutu tuohon ajatukseen, että mies haluaa sinusta eroon, vaan ajattele, että saat ihan omaa aikaa nyt. Muuta siis ajatuksesi omasta ajasta positiiviseksi ja joko lähdet kavereittesi kanssa ulos tai sitten pistät puhelimen pois päältä ja vain ja ainoastaan olet, nautit, mässäät herkkuja, katsot Anna Kareninan telkkarista ja nukut pitkälle huomiseen päivään. Et siis vahdi koko aikaa puhelintasi ja odota mahdollista yhteydenottoa ja et todellakaan ota yhteyttä mieheen!! Hän hoidelkoon seuraavan askeleen. Nyt nainen olet siis aikuinen ja et roiku kenessäkään kiinni kuin läheisriippuvainen teini.

Vierailija
13/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muita naisia, mutta varmaan en vain ole tarpeeksi kiinnostava ja kiihottava tai sitten olen muuten vääränlainen. En vain jaksaisi kaiken muun lisäksi kokea olevani huono parisuhteessakin. Ei vaan jaksais... On viikonloppu ja edes hetki hengähtää ja mieluiten tekisin sen hänen kanssaan. Ap

Itsesääli ja itkuisuus ei ainakaan suhdettanne paranna...

Vierailija
14/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko "ilmainen" lastenhoitoapu, eli kelpaat silloin kun miehen pitää kaitsia lapsiaan hänen apunaan. Eihän hän nyt sitten tarvitse sitä kun lapset äidillään niin voi lähteä tekemään mitä lystää.

Soita ap kaverillesi ja lähtekää vaikka terassille, siellä kaunis ilma.

Vierailija
15/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko "ilmainen" lastenhoitoapu, eli kelpaat silloin kun miehen pitää kaitsia lapsiaan hänen apunaan. Eihän hän nyt sitten tarvitse sitä kun lapset äidillään niin voi lähteä tekemään mitä lystää.

En ole Ilmainen apu. Kummatkin hoidetaan itse omat ja lasten asiat. Tosi mallikkaasti mies hoitaa kaikki asiat.

Ehkä asiassa ei edes ole mitään ihmeellistä miehen puolelta. Oikeasti haluaa vaan nukkua aamulla tai levätä nyt illalla. Voi olla että itse teen ongelmia sinne missä niitä ei ole. Mulla vaan on tosi kamala tausta ja tämä on ensimmäinen normaali parisuhteeni. Pelkään koko ajan olevani pelkkä laastari, pelkkä korvike kunnes parempaa tulee kuvioihin. Olen aivan poikki enkä jaksa ajatellakaan tänään lähteväni enää minnekään. Olen jo koko päivän suorittanut niitä häitä. Hymyillyt ja seurustellut. Huomenna yritän hoitaa lapsiani vit#umaisen eksän jäljiltä, antaa niille lämpöä ja aikaa että voisivat hyvin. Ehkä olen liian raskas ihminen miehelle, tai kenelle tahansa. Vaikka yritän parhaani kaikkien kanssa. Ap

Vierailija
16/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Ilmainen apu. Kummatkin hoidetaan itse omat ja lasten asiat. Tosi mallikkaasti mies hoitaa kaikki asiat.

Ehkä asiassa ei edes ole mitään ihmeellistä miehen puolelta. Oikeasti haluaa vaan nukkua aamulla tai levätä nyt illalla. Voi olla että itse teen ongelmia sinne missä niitä ei ole. Mulla vaan on tosi kamala tausta ja tämä on ensimmäinen normaali parisuhteeni. Pelkään koko ajan olevani pelkkä laastari, pelkkä korvike kunnes parempaa tulee kuvioihin. Olen aivan poikki enkä jaksa ajatellakaan tänään lähteväni enää minnekään. Olen jo koko päivän suorittanut niitä häitä. Hymyillyt ja seurustellut. Huomenna yritän hoitaa lapsiani vit#umaisen eksän jäljiltä, antaa niille lämpöä ja aikaa että voisivat hyvin. Ehkä olen liian raskas ihminen miehelle, tai kenelle tahansa. Vaikka yritän parhaani kaikkien kanssa. Ap

Oletkohan ihan valmis parisuhteeseen... 

Vierailija
17/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan ihan valmis parisuhteeseen... 

En varmaan ole. Aivan varmasti en ollut silloin kun aloitettiin. Ja edelleen opettelen normaalia elämää ja parisuhdetta. Toisaalta mies on auttanut tässä järjettömän paljon. Olisi monta asiaa normaalista suhteesta joita en edes osaisi kuvitella jollen niitä miehen kautta olisi oppinut. Ja alusta asti olen kyllä kysynyt onko taustani ja tilanteeni ok miehelle. Tietenkin koko ajan pelkään, että hän haluaa vaihtaa helpompaan suhteeseen. Ap

Vierailija
18/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä niin uupuneelta, että parasta sulle on oma aika. Ihan yksin ja rauhassa. Ole tyytyväinen, syö jotain ja nuku hyvin.

Vierailija
19/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä asiassa ei edes ole mitään ihmeellistä miehen puolelta. Oikeasti haluaa vaan nukkua aamulla tai levätä nyt illalla. Voi olla että itse oteen ongelmia sinne missä niitä ei ole. Mulla vaan on tosi kamala tausta ja tämä on ensimmäinen normaali parisuhteeni. Pelkään koko ajan olevani pelkkä laastari, pelkkä korvike kunnes parempaa tulee kuvioihin. Olen aivan poikki enkä jaksa ajatellakaan tänään lähteväni enää minnekään. Olen jo koko päivän suorittanut niitä häitä. Hymyillyt ja seurustellut. Huomenna yritän hoitaa lapsiani vit#umaisen eksän jäljiltä, antaa niille lämpöä ja aikaa että voisivat hyvin. Ehkä olen liian raskas ihminen miehelle, tai kenelle tahansa. Vaikka yritän parhaani kaikkien kanssa. Ap

Yhä uudestaan sanon, että itkuisuus ja itsesääli ei paranna suhdettanne millään tavoin.

Älä nyt ala siellä volisemaan kurjuuttasi, hankalaa historiaasi ja nykyisen suhteesi tulevaisuutta, sellaista ei yksikään ihminen jaksa kuunnella, ei varsinkaan uusi mies! Jos olet suhteeseen lähtenyt, niin vanhat itkut tulee jättää taakseen ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos et sitä pystyvä tekemään, niin se on sinun ongelmasi. Älä mene myöskään asioiden edelle ja yritä alkaa leikkimään kotia uuden kanssa jos et ole edellistäkään vielä selvittänyt. Ehkä uusi mies alkaa kyllästyä jatkuvaan vinkumiseesi ja haluaa vain olla.

Vierailija
20/22 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole uusi mies kyseessä, kun on oltu jo kaksi vuotta yhdessä. Mutta muuten pätee tuo että lepää hyvä nainen ja hoida itseäsi. Itsensä rakastaminen on hyvin tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä