Muistakaa naiset käyttää sukkia kengissänne, muuten ne löyhkäävät aivan kamalalle...!
Jos hiki imeytyy sukkien sijasta kenkiin, kengät löyhkäävät aivan kamalalle.
Sukat on helppo pestä käytön jälkeen toisin kuin kengät.
Koskee tietysti myös miehiä, mutta naisten ongelma tämä lähinnä on.
Kommentit (69)
Täällä on luonnonoikkuja, jotka eivät hikoile. Hihh.
Etiketti vaatii sukkien pukemista. Omalla nurmikolla voi sitten tepastella paljain varpain.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on luonnonoikkuja, jotka eivät hikoile. Hihh.
Minä hikoilen mutta hiki ei haise, ja hikoilu on hyvin pientä.
Mutta olenkin friikki, ei mulla kasva kainalonkarvatkaan.
Hajun aiheuttaa ne iholla olevat bakteerit.
Bakteeritasapainoa voi parantaa, esim Lamisilin avulla. Sitä olen käyttänyt, jos jalkahiki haisee pahalle. Siinä lukeekin, että muokkaa ihon bakteeritasapainon normaaliksi. Laitoin jalkoihin ennen nukkumaanmenoa muutaman kerran viikossa. Siihen loppui hajut. Ei siis ollut jalkasientä, eikä sitä reseptittömillä tuotteilla voi edes hoitaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevään juhliin osallistuvat; muistakaa että juhla-asuun EI KUULU sukattomuus!!
Etiketti on muuttunut. Suurissa gaaloissakin jo näkee paljaita varpaita sandaalimaisissa korkkareissa jne. Jopa linnanjuhlissa voi huijata halutessaan, koska jalka ei näy täyspitkän mekon alta tarkasti ellei sitä halua näyttää.
Ja cocktail-tyyppisissä menoissa voi pukeutua juhlavaan housuasuun. Toinen murheenkryyni poistuu samalla eli säärikarvoja ei tarvitse ajella.
Ei muilta kuin feministeiltä.
Nimittän yksikään nainen, joka edes yhdellä aivosolullaan ajattelee saavansa munaa ehtoon päätteeksi, ei jätä karvojaan ajelematta. On tässä sen verran naisia nähty vaikken ihan Axln tasolle ylläkään...
”Tasolle” toden totta.
Sinäpä sen sanoit.
Terveisiä vaan niille naisillesi, joiden aivosolun (sic) ainoa fokus on saada munaa. Täällä toisessa universumissa elämällä on muitakin tarkoituksia.
Liian moni nainen ei tunnista jalkojensa löyhkää.
Siis ei mitään kiihottavampaa,kuin naisen hikiset sukat jaloissa rakastellessa.Jos vielä korkkarit jaloissa,joita saa raotella ja nuuhkia paripäivää hionneita ohuita sukkiksia,niin on morsein ihmeissään,miten pitkään isäntä jaksaakaan RAKASTELLA.
Ei imeydy, eikä haise kun käyttää antiperspiranttia joka ehkäisee hikoilun