Viisujen esikatselumarathon
Katsooko joku?
Tajusin äsken et Sandhjan biisis on kohta, joka on suora kopio Hideaway-kappaleest.
Kommentit (289)
Nyt ku lähes kaikki kansalliset piirteet on häivytetty, mikä tahansa kappale vois olla mistä tahansa maasta (lue: Ruotsista).
Haluan tuollaisen keinuun keinumaan kauniissa kesäillassa...
Joo kyllä on lässähtänyt. Australia ja Itävalta jompikumpi lienee voittaja.
Voi kun mä haluaisin tykätä tosta Belgista niin paljon, mutta joku tossa tytössä mättää.. ehkä ihan pikkuisen liikaa yrittämistä äänessä..?
Mä tykkään tästä Belgiasta! Erottuu joukosta.
Mun mielestä tää on jotenki virkistävä kaikkien voimakappaleiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä on lässähtänyt. Australia ja Itävalta jompikumpi lienee voittaja.
Uskallan veikata, että ei kumpikaan.
Minä tykkäsin Belgiasta, koska kappale toi mieleen Off The Wall -ajan Michael Jacksonin.
Aika jännää, että kansanedustajalla on eniten taustatietoa kaikesta euroviisuihin liittyvästä.
Belgian laulaja on niin söpö! ♡ kappale ei kuitenkaan ole ihan mieleeni. Lemppareitani ovat Kroatia, Ukraina ja Islanti.
Tässä videossa oli se jaljaliike
Barei! Paras biisi heti Ranskan jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää, että kansanedustajalla on eniten taustatietoa kaikesta euroviisuihin liittyvästä.
Jaana Pelkonen <3 saisko se vielä juontaa mitään juttuja jos se haluais vai estääkö kansanedustajan hommat sen?
Siihen olen tyytyväinen, että nykyään ei ole enää niitä slaavi-balkan-turkki-ketkutuksia niin paljoa. Joskus muutama vuosi sitten tuntui puolet biiseistä olevan sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
norjan tempoa vaihtava kappale on ihan jännä :)
Ensimmäinen ihan uudenlainen kappale viisuissa.
Voi harmi, olisin tahtonut kuulla espanjankielisen laulun, se on niin kauniin kuuloinen kieli. :(
Veikkaan, että kärkikahinoissa on mukana luultavasti ainakin Australia ja Ukraina. Ehkä myös Lighthouse (en muista maata), Norja ja Ruotsi. Kaikkia kappaleita en ole vielä kuullut.