Viisujen esikatselumarathon
Katsooko joku?
Tajusin äsken et Sandhjan biisis on kohta, joka on suora kopio Hideaway-kappaleest.
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo lesbo. Poikaystävä löytyy.
Okei, kiitos tiedosta.
t. se joka kysyi
Tanskalaiset rakkaussoturit on aika poikamaisia.
Mun puolesta Ukraina sais voittaa ihan vaan politiikan takia (ja biisikin on ihan kaunis). Venäjä vituttaa mua niin paljon. Eihän Ukraina pysty järjestämään ens vuoden bileitä jos se voittais, mutta ihan vaan solidaarisuuden vuoksi toivon että Ukraina saa paljon pisteitä.
Rakkaussanoman jälkeen ulistaan kuolemasta :)
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta Ukraina sais voittaa ihan vaan politiikan takia (ja biisikin on ihan kaunis). Venäjä vituttaa mua niin paljon. Eihän Ukraina pysty järjestämään ens vuoden bileitä jos se voittais, mutta ihan vaan solidaarisuuden vuoksi toivon että Ukraina saa paljon pisteitä.
Harmi, että tää biisi on melko tylsä :/
Tää on hyvä. Vaikka naisella vois olla ehkä vähän parempi ääni vielä.
Ihan kuin tuo Ukrainan nainen olisi kiinni lattiassa, liikuttelee kummallisesti vain yläkroppaansa.
Kylläpäs tää nyt lässähti :/ Oikeastaan Venäjän jälkeen ei ole tullut yhtään innostavaa kappaletta.
Venäjä voittoon siis. :)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaussanoman jälkeen ulistaan kuolemasta :)
Elämän peruselementit, rakkaus ja kuolema :)
Häh, mä en tykännyt tuosta Ukrainan ujelluksesta kyllä melkein ollenkaan :o
norjan tempoa vaihtava kappale on ihan jännä :)
Ranska tulee voittamaan. Sanokaa mun sanoneen.
Joo mäkin pidän tämän Norjan kappaleen tyylikkäästä temmon vaihdoksesta.
Kasvoiltaan Agnete muistuttaa Umk-Ylonaa.
Ykskään kappale ei oo noussu ehdottomaksi suosikiksi.
voi ei joku hullu tiedemies-kappale
olisivat laittaneet Ukrainan viimeiseksi esiintyjäksi, koska sen jälkeiset biisit tosiaan lässähtää tunnelmaltaan.
jahas, nyt tulee oasista.
Tää georgian hullu proffa sekamelska on yhtä sekamelskaa ja roskaa. Yks pahimmista kautta aikojen. Yök. Ei yhtää pistettä!
Tää kuulostaa ihan joltain Melfest-biisiltä..