Kivoimmat kadunnimet, joissa haluaisit asua
Itse tykkäisin asua esim. Mansikkakujalla. Tai Vaahteralehto kuulostaisi myös kotoisalta
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Tulliportin :D Löytyy ainakin kuopiosta. Ja vissiin jostain muualtakin, vieläpä niin, että ko. kadun varrella on vanhainkoti :)
Kuopion keskustan pääkatujahan se Tulliportinkatu on.
Onnelantiellä, sellainen on Lahdessa
Tietotie sopisi jollekin tiedemiehelle :) Ja muita hauskoja kadunnimiä löytyy mm. Koppakuono, Hiljaistenmiestenlaakso ja Pyyraitti. Tykkään myös Tähtitornintiestä!
Kekkosenkatu voisi olla kiva mutta en kestä ajatusta että joku lapsenlapsi tulevaisuudessa tulee kysymään että miksi katu on nimetty cheekin kappaleen mukaan ja miksi se on kirjoitettu väärin.
Huvilatie kuulostaa kivalta. Mentiin käymään sukulaisella Oulun Jäälissä ja siellä oli ton niminen tie.
Vanhemmat asuivat joskus Kotikoivuntiellä. Mielestäni aivan ihana kadun nimi, jotenkin tulee mieleen Rudof Koivun ja Martta Wendelinin kuvitukset :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unikkotie Vantaalla. Vai onko se katu/kuja, en muista? Marimekkofanina vois sit viritellä unikkokangasta ikkunoihin:).
Unikoista tehdään myös heroiini ja muut opiaatit joten saisit ehkä samalla niihin marimekon hirvityksiin ihan uudet vibat.
Ei kiinnosta huumeet.
Mika kirjoitti:
Porin varvikadulla
Mä oon asunut siellä :D!
Vierailija kirjoitti:
Espoossa Örkkiniitty on kieltämättä varsin hauska. Olarissa on kivoja tiennimiä, kuten Kuunkatu, Puolikuu, Päivänkajontie jne.
Sielläpäin myös nämä Riihitontun katu, Saunatontun kuja ym.
Lehmuskujalla tai Suopursuntiellä
Turmiontie. Siellä käytiin kerran katsomassa taloa.
Kyyhkysraitti on jotenkin herkkä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Kotinummentie
Tämä :) Itse asiassa asuinkin tällä tiellä monta kymmentä vuotta. Kotinummentien lähellä on myös Kotitie joka on yhtä kiva!
Perämiehenkatu 2 B-rappu Helsingissä. Olen homo.