Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nestemäinen pyykinpesuaine vaiko pyykinpesujauhe?

07.05.2016 |

Käytättekö ämmät nestemäistä jai jauhemaista pyykinpesuainetta? Itse sain tänään tarpeekseni noista jauheista ja aloin käyttämään nestemäistä. Tuo jauhemainen aine kun sottaa niin saatanasti. Ja nestemäinen vissiin peseekin paremmin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen ehottomasti. Eikä missään nimessä huuhteluaineita! Pesupähkinät kanssa käteviä.

Vierailija
2/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29v hässii marsua kirjoitti:

En oo ämmä mutta käytän nestemäistä, se pulveri on vittumaista, etenkin kun sain sitä silmääni, kirveli aivan perkeleesti, kaadoin lopun pulverin naapurin postiluukust ja kusin perään, tuli siit ihan kauhee krääsä kun pissi ja pesuaine reagoi.

Se pulveri on just siitä vittumaista että sitä on joka paikassa paitsi pesuainelokerossa pyykinpesun alkaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä edes kokeillu pulverii joten enpä voi sanoo tykkäisinkö, mut aina tosiaan nestemäistä käyttäny ja ei oo ollu mitää negatiivista sanottavaa koskaa. :)

Vierailija
4/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että et tykkäisi, helvetillistä tavaraa.

5/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sönkkö kirjoitti:

Voin sanoa että et tykkäisi, helvetillistä tavaraa.

Pidetään mielessä! :D

Vierailija
6/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhe ei liukene, joten siksi yleensä nestettä. Jos käytän jauhetta, laitan sen sukan sisään, jotta liukenematta jäävä osa ei tahri vaatteita.

Ennen jauheet liukenivat paremmin, ja koneissa oli enemmän vettä. Joskus kuitenkin huomasin,että esimerkiksi mattojen liotuksessa pesujauhe jäi liukenematta saavin pohjalla, ja laitoin reklamaation maahantuojalle. Sain uuden paketin, mutta sama vika oli siinäkin.

Vierailija
7/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omon nestemäinen pesuaine haisee niin kammottavalle, ettei sillä pysty pesemään edes navettahaalareita.

Lidlin nestemäinen haisee lähes yhtä pahalle. Kolmatta kertaa en aio nestemäisiä aineita kokeilla.

Vierailija
8/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omon nestemäinen pesuaine haisee niin kammottavalle, ettei sillä pysty pesemään edes navettahaalareita.

Lidlin nestemäinen haisee lähes yhtä pahalle. Kolmatta kertaa en aio nestemäisiä aineita kokeilla.

Et ole kokeillut sitten hajustamatonta :D

Vierailija
9/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän jauhetta, enkä oo nähnyt siinä mitään ongelmia. Mulla on kotimaista Allegroo, ei haise kone paskalta eikä pyykit tekokukalta.

Vierailija
10/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina käyttänyt nestemäistä enkä ymmärrä jauheita.

Vierailija
11/11 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin juuri nestemäiseen kaverin suosittelemana. Oon tykännyt siitä enemmän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme