Veljen vaimo on inhottava
Hei
Pakko avautua. Olen asunut nelisen vuotta samas asunnossa. Viikko sitten veljeni perheineen muutti samaan naapuristoon. Jo aiemmin veljentyttö puhui ettei mikään muutu kun he muuttavat,sanoi näin minun äidilleni eli mummolleen. Nyt kun he ovat muuttaneet. Veljen vaimo oli kuopuksen kanssa koiraa ulkoilluttamassa,kun istuimme mieheni kanssa kuistilla. Hän näki meidät selvästi. Veljeni kuopus ilahtui suunnattomasti nähdessään meidät,mutta hänen äitinsä kielsi häntä tulemasta meitä tervehtimään ja oli kui ei ois huomannut meitä ja katso halveksuen ja oli oikein tyytyväinen itseensä kun sai olla ilkeä ja virnistelen meni vaan tiehensä. Jäin suu auki katsomaan, että mitäs nyt? Viimeks meidän häissä tammikuussa jutteli ja nyt ollaan jo päätetty enne muuttoa ettei täti kuulu heidän elämään. Näitä tälläisiä tapahtumia on ollut jo useampi viikon sisällä. Et mitä te ajattelisitte tuollasesta käytöksestä? olen aina ollut tykätty täti lapsille. Ja nyt toi tollane. Kaveri ehdotti ylipirteetä kohtelua,et kailotan kuinka ihana nähdä,vaikka ei ees anna katsekontakti,leikkii ettei näe mua ja vipeltää tiehensä.mitä te tekisitte?
Kommentit (3)
Luuserimies kirjoitti:
Ook varma ettei se vaan pelännyt häiritsevänsä teitä ja siksi suksi matkoihinsa?
No tämä.
Ap kyllä kuulostaa inhottavalta.
Minkä ikäinen ap oot? Kirjoitustyylistä päätellen 15.
Ook varma ettei se vaan pelännyt häiritsevänsä teitä ja siksi suksi matkoihinsa?