KLASSIKKO: mitä lasissa?
Mitä olisikaan perjantai-ilta ilman mitä lasissa-ketjua?
Itsellä jäävettä, koska olen vatsataudissa. Muu ei mene alas, jääpalojen imeskely auttaa vähän pahaan oloon. Jos vähän tästä piristyn niin saatan ehkä kurkata illan kiekkopeliä, mitäs te muut?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa kunnon HartSporttia! Juuri lenkiltä tultu :)
Oi oi, sitä minä aina kakarana himoitsin kun sitä myytiin uimahallin kahviossa. Siinä isossa juomatankissa se pyöri niin ihanan kirkuvanvihreänä. Vanhempani ei kuitenkaan suostuneet koskaan sitä minullle ostamaan ruinaamisesta huolimatta. Miltä se muuten maistuu?
Hmmm. Paha että miltä maistuu, vähän limee ja päärynän sekotusta! Käyppäs prismasta ostamassa yksi pussi ja tee kotona ja maista itse :D vähän vaikee selittää :D
Hiilihapotettua vettä. Huomenna työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Fizz original dry. Ihanaa ku joku kysyy pitkästä aikaa :)
Samaa täällä!
Santa Dignan rose. Toinen pullo jo menossa miehen kanssa. Lapset yökylässä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa kunnon HartSporttia! Juuri lenkiltä tultu :)
Oi oi, sitä minä aina kakarana himoitsin kun sitä myytiin uimahallin kahviossa. Siinä isossa juomatankissa se pyöri niin ihanan kirkuvanvihreänä. Vanhempani ei kuitenkaan suostuneet koskaan sitä minullle ostamaan ruinaamisesta huolimatta. Miltä se muuten maistuu?
Hmmm. Paha että miltä maistuu, vähän limee ja päärynän sekotusta! Käyppäs prismasta ostamassa yksi pussi ja tee kotona ja maista itse :D vähän vaikee selittää :D
Jaa sitä saa Prismasta, no sieltähän minä sitten haen kun seuraavan kerran siellä käyn :) Kuulostaa kyllä lupaavalta!
Taikametsä-kupissani on kamomillateetä... Ja lojun sohvalla aamutakki päällä ja villasukat jalassa. Kuinka tylsä voi ihminen olla?
Puolustuksekseni voin kertoa, että olen painanut ympäri maakuntaa hoitamassa omia ja muiden ihmisten asioita aamuseitsemästä asti... Nyt juoksulenkin ja saunan jälkeen alkaa eukko hyytyä.
Saskiaa jossa seassa vähän sitruunamehua. Mikää ei soi. Telkkarissa raikaa Sipsonit ja kohta taas lätkä, kun erätauko loppuu.
Punaviiniä nyt ja kohta juon pullon ginger joe inkivääriolutta. Miehen reissuun lähtöä juhlistamme kevyesti. Tällä hetkellä ei soi mikään, toinen meistä oli puhelimessa, siksi.
Laatikkovalkoviiniä.