Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sitä nuorena halusi panna joka päivä?

Vierailija
06.05.2016 |

Nyt lähes nelikymppisenä ei enää yhtään kiinnosta, vaikka tietysti siihen ryhdyn puolison vuoksi. Omia haluja ei vaan ole. Ehkä jonkun nuoren testosteronia huokuvan komean urheilijan lähellä saattaisi halut herätä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hormonit

Vierailija
2/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ei nuorena haluttanut niin usein, mutta nyt nelikymppisenä kyllä, varsinkin nyt kesän korvilla. Suorastaan tuskaisaa välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä miksei silloin saanut keneltäkään vaikka niin hemmetisti halutti? t. ennen nuori mies

Vierailija
4/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vielä haluaisin "ottaa vahinkoa takaisin" jos saisin tilaisuuden.

Vierailija
5/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä panettaa ihan yhtä paljon kuin nuorenakin. Välillä hormoniehkäisy vei halut mutta tajusin lopettaa sen.

Vierailija
6/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä nelikymppisiä naisia riivaa? Onko nyt niin että miehen kannattaa erota pitkästä suhteesta siinä vaiheessa kun nainen alkaa lähestyä neljääkymmentä? Nainen syttyy enää vieraista ja jonkun toisen kanssa mieskin voisi saada taas kiihkeämmän suhteen.

Vierailija
7/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapiaan mars mars

Vierailija
8/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä nelikymppisiä naisia riivaa? Onko nyt niin että miehen kannattaa erota pitkästä suhteesta siinä vaiheessa kun nainen alkaa lähestyä neljääkymmentä? Nainen syttyy enää vieraista ja jonkun toisen kanssa mieskin voisi saada taas kiihkeämmän suhteen.

No tän nelikymppisen mies ei kyllä valita. Ihmettelee mikä vaimoon on mennyt kun on alituiseen mouruamassa seksiä. Ihmettelen itsekin. Oma ukko sytyttää, kyllä vieraatkin, mutta ne jää vain fantasian tasolle.

t. nro 2

Vierailija
9/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ei nuorena haluttanut niin usein, mutta nyt nelikymppisenä kyllä, varsinkin nyt kesän korvilla. Suorastaan tuskaisaa välillä.

Sama

Vierailija
10/10 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v, enkä muista koko elämästäni kuin jonkun yksittäisen kerran jolloin olisin halunnut panna. Toteuttanut en ole kyseistä aietta koskaan.