Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nettideittimies haluaa naisesta vain kaverin?

Vierailija
06.05.2016 |

Mitä hyötyä siitä on? Tavallaan huijataan naista, kun ehdotellaan tapaamiset, vietetään aikaa yhdessä, mutta sitten ei johdakaan mihinkään, vaan halutaan vaan kaveruutta. Eikö olisi parempi lopettaa tapailut täysin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoista kaveria voi aina nussia, jos tulee hätä.

Vierailija
2/6 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain tapa sanoa että miehen mielestä ei synkkaa tarpeeksi seurusteluun. Naiset tekee ihan samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää naisesta, mutta ei halua seurustella tämän kanssa. 

Vierailija
4/6 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kavereita ja haluaa juuri niitä? Mä haen tinderistäkin ihan vain kavereita ja kerron sen heti. Yritän asennoitua kaikkeen niin ettei sen kaverin sukupuolella olisi väliä, netissä tai livenäkään. Olen kyllä huomannut että on usein vaikea olla ihastumatta kun tulee jonkun kanssa hyvin juttuun, mutta suhteeseen lähteminen on riski jossa voi palaa välit. Asiat sitten ajautuu luonnostaan johonkin suuntaan, joskus suhteeseen, panemiseen tai sit molemmista tuntuu että on kaikkein parasta olla vaan kavereita. 

Vierailija
5/6 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ristiriitaisena, kun mies haluaa tavata, jutella, käydä kanssani kahvilla, laittaa viestejä, haluaa kanssani ulos ja puhuu suhteen kehittämisestä. Kuitenkin puhuu minusta ystävänä. Ehkä olisi paras lopettaa koko tapaaminen.Tai sitten on vaan otettava asia puheeksi.

Vierailija
6/6 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Enemmän minä olisin huolissani itsestäni, jos ensi-tapaamiselta alkaisin puhumaan häiden järjestämisestä. - Aika monen tapaamani ihmisen kanssa olen voinut jatkaa kaverina, vaikkei meistä olisi ikinä pariskuntaa tullutkaan ja/ tai vaikka emme olisi alkaneet seurustella. Mutta toki olen tavannut ihmsiä, jotka ovat hakeneet niin raivoisasti kumppania itselleen, että se on ollut joko kaikki tai ei mitän. - Mutta tällaisesta ehdottomuudesta ainakin itse vähän säikähdän.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme