Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotin miehelle tekstiviestillä hyvät jatkot

Vierailija
06.05.2016 |

Näimme toisiamme viisi kertaa ja mies ei edes yrittänyt halata tai muutakaan. Jutella ja kuunnella kyllä osasi. Olen kuitenkin nainen ja ellen viehätä miestä tuon vertaa, on syytä lopettaa. Saipa nyt viestin tältä suunnalta. Ystäväni tuntee tuon miehen ja sanoo sen olevan ei-naisten-mies, vaan enempi vakavamielinen , surustellut kahdessa pitkässä suhteessa. Mutta kyllä kiinnostus läheisyyteen, edes pienee, herää ainakin toisella tapaamisella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen saa siitä kunnon miehen

Vierailija
2/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit imuttanut peukaloasi härskisti niin että sylki lentää ja samalla katsonut miehen haaroihin. Ehkä viesti olisi mennyt perille mitä olet vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit itse ollut aloitteellinen ja halannut. Naurattaa joskus tuo muiden naisten tapa odottaa passiivisesti miesten aloitteita. No, onneksi itseltä löytyy sen verran oma-aloitteisuutta, ettei ole vasten omaa tahtoaan tarvinnut pahemmin ilman miestä elämässä olla. Niiltä kun ei aina sitä oma-aloitteisuutta löydy, vaikka sitten lopulta kiinnostusta onkin! :D

Vierailija
4/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sillä voinutkin kiinnostus herätä, muttei ujouttaan ole uskaltanut tehdä mitään peliliikettä. Ette te kyllä toisillenne selvästikään sovi, joten ihan hyvin hommassa lopulta kävi.

Vierailija
5/5 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässäkin iällä jotain merkitystä? Ystäväni 55v tapasi unelmiensa miehen ja tapailivat yli kuukauden ennen kuin seksiä tuli mukaan. Sanoi miehen olevan herrasmies, kohtelee ystävääni kaikkiaan hienosti.

En kyllä itsekään alkaisi viikkokausia olemaan mikään kaveri tai tylsyyden tappaja miehelle. Jos olen hakemassa parisuhdetta, haluan sitten miehestä muuta kuin jutteluseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän