Mitäs nyt, käyttämäni junavuoro on lopetettu
Lääkäri suosittelee, saatuani äkillisen sairauskohtauksen, etten ajaisi pitkiä matkoja yksin autolla. Ei ole vaihtoehtoja. Se ei ole kielto, vaan suositus. En pääse enää työpaikkakunnalle ilman autoa. Bussilla ei pääse ko. väliä ollenkaan iltaisin. Pakko ajaa autolla, kun tuskin saan töitä. Asun siis viikot eri paikkakunnalla, mies asuu toisella. Mies ei ole saanut sieltä töitä, enkä minä saanut täältä ja siksi tuonne lähdinkin. En ole kertonut esimiehelleni tästä suosituksesta. Ongelma on se, että jos jotain sattuu, vakuutus ei välttämättä korvaa mitään. Ei ole kaveria ko. matkalle.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei VR ole palvelulaitos, vaan sen tehtävä osakeyhtiönä on tuottaa voittoa. Käyttämäsi junavuoro ei ilmeisimmin kannattanut tarpeeksi hyvin.
No se viimeinen oli perjantai-illan vuoro ja oli siinä kohtalaisen paljon ihmisiä, mutta ei toki täyttä. Mutta eihän se ole palvelulaitos, mun vaan nyt pitäisi löytää joku ratkaisu tähän tilanteeseen. Tiedän muitakin, mm. työreissulaisia, joilla menee suunnitelmat uusiksi ko. vuoron lopettamisen takia, kun nyt viimeinen juna viimeiseltä asemalta lähtee n. klo 15 perjantaina. Nuo reissulaiset eivät siis kulje samaa matkaa, autolla mennään ko. matka ihan eri reittiä ja heillä on lyhyempi kokonaismatka.
Mua kans ärsyttää, että väliä Turku-Tampere-Turku ei pääse siten, että olisi jo ennen kahdeksaa kummassakaan kaupungissa. Suuria kaupunkeja ovat sentään.
Ei pääse bussilla eikä junalla. Minäkään en voi ajaa pitkää matkaa autolla itse.
Ei VR ole palvelulaitos, vaan sen tehtävä osakeyhtiönä on tuottaa voittoa. Käyttämäsi junavuoro ei ilmeisimmin kannattanut tarpeeksi hyvin.