Tsempatkaa, että pystyn lähtemään ulos
Pitäisi mennä kauppaan ja ahdistaa, kun ei ole mitään päällepantavaa nyt kun on lämmintä. Olen ollut samoissa löysissä neuleissa viimeiset vähintään puoli vuotta, ja nyt kun pitäisi olla jotain viileämpää päällepantavaa niin MIKÄÄN ei näytä hyvältä. Kaikki paidat on liian lyhyitä tai rumia, ja valtavat reidet ahdistaa. Näytän järkyttävältä. Tuntuu, että kaikki tuijottaa muutenkin, saati sitten nyt kun ei pääse takin alle piiloon. Miten saan mentyä ulos ja kohdattua ihmisten tuijotuksen? Asun Helsingissä ja täällä on todellakin väliä jopa sillä miltä näyttää kaupassa tai lenkkipolulla, kaikkialla töllätään nenänvartta pitkin jos näyttää läskiltä ja rähjäiseltä.
Kommentit (8)
Asia selvästi haittaa sinua itseäsi eikä niinkään välttämättä muita, muuten et edes pohtisi tuollaista. Sun kannattaisi tehdä siis jotakin muuttaaksesi tilannetta, jotta voit elää itsellesi rehellistä elämää. Mieti jatkon kannalta. :)
Ai kaikki kyttää mitä sulla on päällä? Ite en ainakaan kiinnitä keneenkään huomiota kauppareissulla ellei nyt ihan alasti kävele vastaan. Ja Helsingissä minäkin.
Eihän tuolla mikään helle vielä ole. Mulla oli tänään tennarit, pillit ja kiva kolitsipaita, ja ihan sopivasti oli vaatetta päällä.
Tsemp. Itse kyllä kävin äsken kaupassa talvitamineissa <3
Itsetunto! Missä se on? Se on vähän tärkeämpää kuin jotku vaatteet!
Ihmiset kiinnittävät oikeasti aika vähän huomiota kanssaihmisiin, mieti nyt, sinäkin mietit vain mitä kanssaihmiset miettivät SINUSTA, mutta et mieti heitä sen kummemmin. Ei tuolla niin kuuma ole, etteikö voisi housuissa olla (reidet piilossa) ja löysä toppi kaveriksi?
Älä kuule välitä ja rohkeesti, selkä suorana vaan liikkeelle. Itekki kävin äsken kaupassa, ennen lähtöä katselin itseäni kokovartalopeilistä pitkään ja totesin, että PASKAT välii ja läksin. Eipä kukaan huomautellu :) Se tekee jo paljon, että vaikka olis juuttisäkki päällä, niin käyttäytyy kuin maailmannainen.
Asun myös Helsingissä ja mä meen aina räjähtäneenä kauppaan, koska ei kiinnosta.