Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen, haittaisiko sinua jos miehellä on lapsia ennestään?

Vierailija
06.05.2016 |

Perustele mielellään myös miksi.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Kokeiltu on kolme kertaa ja ei toiminut. Enää ei ikinä.

Vierailija
62/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi enkä voisi olla miehen kanssa, jolla on jo lapsia. Lasten hankinta on iso päätös ja toista osapuolta on täytynyt rakastaa todella paljon, kun hänen kanssaan on päättänyt lisääntyä. Siihen on kuulunut paljon yhteisiä unelmia, tulevaisuuden suunnitelmia ja kahdestaan koettuja elämyksiä. Jos olisin "lapsekkaan" miehen kanssa, miettisin varmaan jatkuvasti millaista hänellä on ollut exänsä kanssa. Noiden miettiminen tuntuisi kiusalliselta, mutten osaisi olla miettimättä. Luulen, ettei elämä olisi enää sellaista mukavan huoletonta ja vapaata, vaan mukana olisi koko ajan varjo exästä ja heidän yhteiselämästään. Lapset tietysti muistuttaisivat olemassaolollaan tuosta ajasta, kun heillä vielä oli asiat hyvin ja perhe kasassa. Tuntisin varmaan olevani vain jokin sivuhenkilö tuollaisessa kuviossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Lemppasin deittaillessa saman tein kaikki miehet, joilla selvisi olevan jälkikasvua. Aivan järjetön turn off. En halua miestä joka on lapsirakas, en halua miestä joka olisi lasten takia vahvasti kiinni exässänsä ja jolla olisi lapset/lapsi kylässä ties kuinka usein ja joka voisi haluta vielä lisääkin, koska minä en siihen ryhtyisi. En tiedä olisiko sekään parempi jos olisi lapsia, mutta olisi täysin sanoutunut irti niistä, ehkä sellaista olisi jossain tapauksessa voinut harkita, mutta mies olisi voinut silloinkin muuttaa mielensä ja alkaa isäksi.

Oma puolisoni on vela ja laitattanut piuhansa poikki. Jos muuttaa mielensä niin minä lähden.

Vierailija
64/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut, että olen lapsia vastaan. Saatan joskus haluta 1-2 jonkun sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole niitä ennestään. Tahtoisin kokea lapsen/lasten saamisen yhdessä niin, että se on molemmille ensimmäinen kerta. 

Vierailija
65/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa. Itsehän voi vaikuttaa millaisen suhteen lapseen luo. Vaatii tietysti keskustelua  myös aikuisten kesken. Lapset ovat aina ilo, oli omia tai puolison biologisia. Hyvin on toiminut meillä. Olen onnellinen, että saan seurata lapsen elämää ja olla mukana elämän kohokohdissa. Rikastuttaa huomattavasti arkea.

Vierailija
66/76 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte, että lapseton mies on todennäköisesti beta- tai incel? Varsinkin, jos on yli 30-vuotias. 

Muille naisille kelpaavilla miehillä on yleensä lapsia. Yli 30-vuotiaissa on jäljellä vain ne miehet, jotka eivät ole naisille kelvanneet.

M39, lapseton, mutta ruma uramies.

Vierailija
67/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haittaisi. Aikoinaan Tinderissä tuli vastaan muutama lupaavan oloinen tyyppi, mutta siinä vaiheessa, kun kuulin että jälkikasvua on niin se oli ilman muuta pitkä miinus. Lapset ei olisi ehdoton ei, mutta miehen pitäisi sitten kyllä olla muilta osin aivan täydellinen. Onneksi ei tarvitse enää koko asiaa miettiä kun löysin lapsettoman miehen. 

Vierailija
68/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ovat jo aikuisia. En enää alkaisi mihinkään juttuun miehen kanssa, jolka on kotona asuvia lapsia. Opin kerrasta.

Vierailija
69/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te ymmärrätte, että lapseton mies on todennäköisesti beta- tai incel? Varsinkin, jos on yli 30-vuotias. 

Muille naisille kelpaavilla miehillä on yleensä lapsia. Yli 30-vuotiaissa on jäljellä vain ne miehet, jotka eivät ole naisille kelvanneet.

Usein, mutta ei aina. Tahtomattaan lapsettoman yli 40 v. miehen kohdalla kyse on usein kelpaamisasioista, mutta kyllä niitäkin miehiä on, jotka eivät joko halua lapsia tai eivät ole asiasta oikein mitään mieltä. 

Vierailija
70/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi mutta en sen perusteella valitse miestä kuitenkaan. Jotain vikaa kaikissa yleensä on ja lapset tässä iässä on normaali elämäntilanne eikä samalla tavalla huono asia kuin esim jokin luonnevika. 

Vierailija
71/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun lapsettomuus ei ole siitä kiinni, että pitäisin ajatusta lapsen synnyttämisestä jotenkin kauhistuttavana, vaan siitä, että en halua hoitaa lapsia enkä halua vanhemmuussuhdetta edes aikuisiin lapsiin. Joten en halua hoitaa myöskään miehen lapsia. Enkä halua olla äitipuoli, vaikka miten vannottaisiin, että kyllä mies hoitaa omat lapsensa. Minusta sellainen ei vain oikein onnistu, että samassa taloudessa lapsen kanssa asuva aikuinen (tai vaikka lapsi vain vierailisi säännöllisesti esim. joka toinen viikonloppu) ei olisi missään tilanteessa huolenpitoroolissa lapseen nähden. Jos tuollainen raja saataisiin oikeasti pitämään, niin se olisi epäreilua lasta kohtaan, koska lapsen tulee voida luottaa siihen, että ympärillä olevilta aikuisilta saa tarvittaessa huolenpitoa.

Ainoa tapa saada haluamani elämä on se, että minulla ei ole lapsia, ei myöskään lapsipuolia tai miesystävän lapsia tai mitään muutakaan sellaista.

Vierailija
72/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joita sunlaiset miehet kutsuu "betoiksi" on yleensä parempia miehiä ja kiinnostaa mua enemmän kuin ne, mitä te kutsutte "alfoiksi".

Vierailija
73/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haittaisi. En halua elämääni lapsia, en omia enkä toisten. Vaikkei edes asuttaisi yhdessä, sen miehen elämään kuuluisi ne lapset, ja ne pitäisi ottaa huomioon. Lapset kiinnostaa mua niin vähän, että en jaksaisi edes kuunnella juttuja niistä, saati tavata tai muuta.

Mitä helvettiä teet VAUVA palstalla. Täällä ei voi olla törmäämättä lapsijuttuihin.

Taidat olla aika inhottava ihminen muutenkin, kun haluat vain provoilla.

Vierailija
74/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile miehiä joilla on lapsia. Jos olisin halunnut lapsia, niin olisin hankkinut niitä itse. 

Vierailija
75/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi tai siis oikeampi ilmaisu olisi, että hän ei ole minulle sopiva kumppani. Eihän minua muiden lapset "tuolla jossain" haittaa. 

Myöskin aikuiset lapset joita voisi jo olla hyvin nuorena lapsensa tehneellä ja vähän minua vanhemmalla miehellä, "haittaisivat". En halua lapsia taikka tiivistä perheyhteisöä elämääni. Kotiini ei voi lapsia tuoda edes kylään mielellään saati kasvattaa heitä täällä. 

En ymmärrä miksi tämä haittaa joitakin sinkkuvanhempia? Minulla esimerkiksi on joitain elämäntyyliin tai olemukseeni liittyviä valintajuttuja, jotka karkottavat osan miehistä vuorille, eikä se minua vaivaa.

Minulla on esimerkiksi kaksinumeroinen määrä isoja koiria, vain yhden tällaisen asian mainitakseni. Kukaan ei ihmettele jos mies ei halua elää vaikka kymmenen koiran kanssa enkä jaksa leikkiä etteivät ne vaikuttaisi hänenkin elämään. 

Eri asia varmasti jos se haettu "kumppanuus" on kevyttä vklop. seksitapailua, jossa ei ole tarkoitus, että kukaan sukulainen saa edes tietää siitä tapailukaverista. 

Mutta yhdessä asuessa ja toisistaan huolehtiessa on hieman vaikeaa ignoorata läheisiä perheenjäseniä, joita aikuiset lapsetkin toivottavasti ovat? 

Vierailija
76/76 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä, jolla on lapsia. Minulle sopii mainiosti, että miesystävän aikataulut menevät hänen kissojensa mukaan, mutta lapsiasia olisi aivan toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme