Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen, haittaisiko sinua jos miehellä on lapsia ennestään?

Vierailija
06.05.2016 |

Perustele mielellään myös miksi.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi, en alkaisi suhteeseen. Olen yrittänyt. Käytännössä se ydinperhe on edelleen äiti, isä ja lapset, ja minä sitten siinä sivussa. Enkä tarkoita, että vanhemmilla olisi edelleen parisuhde; kyse on siitä, että vanhempien elämä menee lapsen mukaan hyvin pitkälti. Minua ei oteta huomioon, mikä on ymmärrettävää, mutta ei kiinnosta olla se, joka järjestää elämänsä juuri sinun pikku Taavisi koulun lomien ja entisen puolisosi toiveiden mukaisesti.

N40

Juu ja tuo myös! Minulla ei varmaan ole tarpeeksi vahva itsetunto, mutta kokisin olevani vain sivuhahmo. "Iskän tyttöystävä". Lapset ja heidän hyvinvointi on tietenkin kaiken a ja o, mutta en ehkä kestäisi omaa rooliani "ylimääräisenä" osana...

Vierailija
22/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele mielellään myös miksi.

Haittaisi,en haluaisi myöskään eronnutta miestä vaikka lapsia ei olisikaan.Jos joskus menen naimisiin ja hankin lapsia,toivon sen olevan toiselle osapuolelle myös ensimmäinen kerta ja merkittävä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi todella, enkä koskisi sellaiseen mieheen pitkällä tikullakaan. Tykkään kyllä ihan lapsista, mutta en tahtoisi miehen ja jonkun vieraan naisen penikoita siihen pyörimään ja kilpailemaan huomiosta.

Vierailija
24/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi jos 1. lasten äiti olisi ok eikä tarvitsisi miettiä vanha suolan janottavan kummaltakaan puolelta. 2. kasvatusperiaatteet olisivat samanlaiset. En yhtää kestäisi jos lapset olisivat pilalle hemmoteltuja.

Mutta jos olisi 2 täysin samanlaista miestä toinen lapsilla ja toinen ilman niin ottaisin lapsettoman :)

Vierailija
25/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne lapset ja mahdolliset tai tulevat lapsenlapset suhtautuisivat minuun hyvin niin nehän olisivat vain rikkaus ja plussaa. 42-vuotiaana en enää itse elättele ajatuksia lisääntymisestä. 

Vierailija
26/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi, en alkaisi suhteeseen. Olen yrittänyt. Käytännössä se ydinperhe on edelleen äiti, isä ja lapset, ja minä sitten siinä sivussa.

Erittäin hyvä huomio. Perhesiteet ovat melkein aina ihmisen tärkeimmät suhteet, enkä minä halua olla kumppanini toiseksi tärkein ihmissuhde.

Vierailija
27/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos minun ei yarvitse niitä hoitaa eikä lasten olemassa olo häiritse suhdetta mieheen esim. eivät ole aina mukana, eivät ole matkoilla mukana jne.

Vierailija
28/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos minun ei yarvitse niitä hoitaa eikä lasten olemassa olo häiritse suhdetta mieheen esim. eivät ole aina mukana, eivät ole matkoilla mukana jne.

No tää on mun mielestä vähän kaksiteräinen miekka. Millainen isä on mies, joka toimii täysin sinun tahtosi mukaan ignooraten lapsensa? Kyllä siinä se "äitipuoli" joutuu ihan varmasti tekemään paljon kompromissejä kun useimmilla se lapsi voi olla vaikka 4v niin olisi vallan kummallista ja idealistista ajatella ettei se lapsen olemassaolo "häiritsisi" lapsetonta osapuolta ollenkaan. Ja kyllä siihen perheeseen jollain tavalla tulisi integroitua vaikkei haluaisikaan lasta hoitaa. 

En todellakaan itse olisi valmis lapsellisen miehen kanssa seurustelemaan kun lapset ei ole koskaan kiinnostaneet (34v ikävuoteen mennessäkään) mutta en myöskään tiedä mitä ajattelisin miehestä joka tekisi ohareita lapsilleen jotta voisi olla minun kanssa. 

Vierailija
29/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, jos haluaa myös minun kanssani vielä lapsen tai kaksi. Haluan olla äiti, en äitipuoli.

Toki jos vaikka mies olisi jäänyt leskeksi ja lapset olisivat ihan max. 5v niin minusta voisi tulla heille uusi äiti ja se riittäisi. Tietenkään en toivo tällaista, mutta biologinen äitiys ei ole mikään pakkomielle minulle.

Vierailija
30/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani hoidan.En pyoystyi rakastamaan muita yhtä paljon, en läheskään.Siksi en yrittäisikään.

Vierailija
31/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos mies olis mulle se oikee, ei haittais vaikka sillä olis kuusi lasta. Ja oon siis itse lapseton, mutta tykkään kyllä lapsista.

Sinulla on sydän kultaa ❤

Hienoa huomata että myös hyviä naisiakin löytyy vaikka vähemmän.

Olet selvästi ns vaimomatskua.

Olen jo melkein rakastunut sinuun

😙😘😚

Vierailija
32/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta etsimässä m39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos mies olis mulle se oikee, ei haittais vaikka sillä olis kuusi lasta. Ja oon siis itse lapseton, mutta tykkään kyllä lapsista.

😙😘😚

Ja sekö tekee naisesta huonon kun ei toisen lapset kiinnosta ja ajattelee omien tulevien lapsien parasta? Sitä kutsutaan luonnon sanelemaksi. Ainoa ero ihmisen ja eläimen välillä on se, että me ollaan opittu ajattelemaan tunteilla. Muissa eläinkunnissa uusi kumppani tappaa aikaisemmat jälkeläiset omien edestä.

Toinen myös mitä aina ihmettelen on se miksi se on hyväksyttävää mieheltä ettei halua naista jolla on lapsia mutta heti kun nainen ei halua miehellä olevan lapsia on muka huono nainen.

Vierailija
33/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää on mun mielestä vähän kaksiteräinen miekka. Millainen isä on mies, joka toimii täysin sinun tahtosi mukaan ignooraten lapsensa? Kyllä siinä se "äitipuoli" joutuu ihan varmasti tekemään paljon kompromissejä kun useimmilla se lapsi voi olla vaikka 4v niin olisi vallan kummallista ja idealistista ajatella ettei se lapsen olemassaolo "häiritsisi" lapsetonta osapuolta ollenkaan. Ja kyllä siihen perheeseen jollain tavalla tulisi integroitua vaikkei haluaisikaan lasta hoitaa. 

En todellakaan itse olisi valmis lapsellisen miehen kanssa seurustelemaan kun lapset ei ole koskaan kiinnostaneet (34v ikävuoteen mennessäkään) mutta en myöskään tiedä mitä ajattelisin miehestä joka tekisi ohareita lapsilleen jotta voisi olla minun kanssa. 

No tosi monet miehethän suhtautuu lapsiinsa joka tapauksessa välinpitämättömästi paitsi kun ovat teinejä/aikuisia.

Mulle on täysin ehdotonta, että olen miehelle ykkösvalinta. Siinä pitää jäädä kaikki kakkoseksi. Jos tämä ei käy niin en mä ala suhteeseen. Näin se vaan menee.

Vierailija
34/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi.

Vierailija
35/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😙😘😚

Rakastuisitko, jos naisella olisi lapsia toisen miehen kanssa? :D

Vierailija
36/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi, kunhan haluaisi vielä yhden lapsen kanssani.

Se sopii kyllä 😃

Kerron koko nimesi ja osoitteesi +puhelinnumero

Olen jo matkalla rakkaani 🚘

Vierailija
37/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😙😘😚

Rakastuisitko, jos naisella olisi lapsia toisen miehen kanssa? :D

Joo 😃

Vierailija
38/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, jos miehen kanssa kolahtaisi kunnolla ja huoltajuuden ja lasten äidin kanssa ei ole mitään ongelmia + ne lapset ei ois mitään pikkupiruja.

Vierailija
39/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😙😘😚

Ja sekö tekee naisesta huonon kun ei toisen lapset kiinnosta ja ajattelee omien tulevien lapsien parasta? Sitä kutsutaan luonnon sanelemaksi. Ainoa ero ihmisen ja eläimen välillä on se, että me ollaan opittu ajattelemaan tunteilla. Muissa eläinkunnissa uusi kumppani tappaa aikaisemmat jälkeläiset omien edestä.

On. Mitä väliä jos lapset edellisestä liitosta ovat jo aikuisia ja asuvat & opiskelevat toisessa kaupungissa ?

Miten se rajoittaa tai haittaa seurustelua tai treffailua ? Häh ?

Toinen myös mitä aina ihmettelen on se miksi se on hyväksyttävää mieheltä ettei halua naista jolla on lapsia mutta heti kun nainen ei halua miehellä olevan lapsia on muka huono nainen.

Vierailija
40/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Itseasiassa olen aina ajatellut, että mieluiten lapset kaupan päälle (tai adoptoituja), muttei omia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä